Tango na ledu - 11. deo

144 6 0
                                    

~ Tango na ledu ~

Aleksandar P.O.V.

Izađem polako iza ormara, dok je Ivona išla iza mene držeći se oko mog struka. Uhvatim je za ruku i isprepletem nam prste, dok sam drugom rukom čvrsto držao pištolj. Sve po kući je bilo ispreturano i slomljeno, ali nikoga nije bilo. Vratim pištolj ispod jakne dok sam dok sam pogledom još jednom sve proveravao.
A: Nema nikoga, sve je čisto.
Rekao sam dok sam se okretao prema Ivoni, a ona mi se baci u zagrljaj i poljubi me snažno da sam ostao bez vazduha. Odmakla se od mene, ali me je i dalje čvrsto grlila, a oči su joj bile uplašene. Uhvatim je za lice i spojim nam čela.
A: Toliko si se uplašila?
I: Ti si išao ispred mene, brinem za tebe.
A: Šta je sa onim da ti se ne približavam?
Osmehnem joj se, a ona se nasmeje prevrćući očima.
I: Dođi da vidiš nešto.
Uhvati me za ruku i povede me niz hodnik i uđemo u radnu sobu njenog oca. Ona priđe razbacanim papirima i izvuče jednu fasciklu.
I: Ovo sam našla.
Reče i otvori fasciklu, a unutra je stajala moja slika.
I: Sve ove ljude je ubio, samo za tebe nije bio siguran.
Kaže sa suzama u očima, te je ja samo privučem sebi.
A: Ne brini za mene, meni se ništa ne može desiti...
Kažem joj tiho i poljubim je u kosu.
Stajali smo tako zagrljeni neko vreme, dok nas nije prekinuo zvuk mog telefona. Izvadim ga i pogledam da me zove Katja.
A: Ej, sve je u redu, nisu našli.
K: Jao dobro je! Aleksandre, tamo je još uvek opasno. Povedi Ivonu sa sobom, biće sa nama.
A: Jesi ti svesna šta pričaš?
Začuđeno je upitam.
K: Znam šta govorim. Otac je shvatio da si ti zaštitio Ivonu, spakovao se i otišao sa svojim ljudima.

Tango na ledu [ZAVRŠENA]Where stories live. Discover now