Tango na ledu - 62. deo

83 5 0
                                    

~ Tango na ledu ~

Mario P.O.V.

Gledao je papire isprekidano disajući. Najednom, on podigne glavu i pogleda me, ali ja samo odmahnem glavom i izađem. Uzmem telefon i pošaljem poruku.
- Dobro si odradio posao, druže. Kao i do sada. -
Vratim telefon u džep i krenem ka svojoj firmi.

Aleksandar P.O.V.

Šta sam uradio... Kako sam smeo da mu poverujem? Što je još gore, dopustio sam da se toliko približi Katji...
Sklopim oči i izdahnem, te brzo izađem i odem kod Katje. Pogledam Tea besno skupljajući pesnice, dok me je Katja zbunjeno posmatrala.
K: Šta se desilo?
Upita me dok sam pokušavao da ne gledam u nju.
A: Katja, izađi...
Progovorim tiho gužvajući pomalo papire u ruci, pa ona preusmeri pogled na njih.
K: Zašto je Teova slika na tim papirima i zašto si tako besan?
Nastavila je dalje, pa sam morao pred njom sve da kažem. Pogledam ljuto u Tea koji me je namršteno ali i zbunjeno gledao.
A: Došao si, gledao nas u oči i lagao nas. Kako možeš? Znaš kako ja poslujem i ti si se usudio da pitaš za saradnju, a ovo si učinio?
Upitam ga i bacim mu papire na sto, ali ih Katja uzme. Čitala ih je i video sam kako joj se skupljaju suze u očima.
A: Ubio si taj par, tu porodicu... Bez razloga?
Iznenada, Katja ispusti papire i istrča iz prostorije.
A: Naše partnerstvo je raskinuto.
Kažem mu hladno i krenem prema vratima, ali me njegove reči zaustave.
T: Ubili su mi sestru.
Zaustavim se i okrenem se ka njemu ne verujući šta mi govori.
T: Oni... nisam ih ubio bez razloga... Oni su ubili moju sestru...

Tango na ledu [ZAVRŠENA]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant