Tango na ledu - 23. deo

103 5 1
                                    

~ Tango na ledu ~

Katja P.O.V.

Nakon provedene noći na hladnom betonu iza rešetaka i sa crnkinjom koja mi nije dala mira, krenula sam u zatvor rano ujutru.
Xx: Tamo ćeš biti do suđenja. Šta god da se desi sa ostalim zatvorenicama, sud će to uzeti u obzir.
Reče mi jedan od policajaca i ja samo potvrdno klimnem glavom.
Uđemo u prostoriju i tada shvatim da ovo neće biti lako. U sobi je bilo preko 20 kreveta na sprat, a sve zatvorenice su se okupile da dočekaju novog člana - mene...
Policajac mi skinu lisice i zatvori vrata za sobom.
Svaka od njih me je gledala sa nekom vrstom pakosti u očima, to sam i očekivala. Krenem lagano, ali i samouvereno prema slobodnom ležaju, te legnem i prekrstim ruke. Neke žene su se došaptavale, dok su se druge vratile svom poslu.
Najednom, dve žene mi priđoše i pakosno mi se osmehnuše.
Xx: Znaš, takve kao ti mene moraju da pozdrave kada dođu.
Reče mi visoka žena, dok me je niska samo posmatrala i pratila svaki moj pokret.
K: Pretpostavljam da si ti jedna od glavnih ovde, ali ja nisam od tih koja će ti se povinuti.
Kažem joj podmuklo dok sam je gledala ispod oka.
Xx: To ti misliš...
Reče mi i uhvati me za ruku i dovuče me do sredine prostorije, te me šutnu u stomak. Brzo je oborim na zemlju i počnem je iz sve snage udarati po licu, dok su nas ostale zatvorenice gledale.
Udarala sam je snažno i osećala sam njenu krv na svojim rukama. Kroz glavu su mi prolazile slike Aleksandra kako udara našeg oca. Osećala sam njegov bes i njegovu snagu sada. Osećala sam da me ništa ne može zaustaviti.
Nisam prestajala sa udarcima, ali iznenada osetim hladno sečivo na mom vratu, a odmah zatim i moju toplu krv kako mi se sliva niz vrat. Ja padnem na zemlju i tada ugledam onu nisku ženu kako drži nož sa kog je kapala moja krv...

Tango na ledu [ZAVRŠENA]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu