Tango na ledu - 67. deo

78 5 0
                                    

~ Tango na ledu ~

Teo P.O.V.

Približim se grobu i postavim jednu belu ružu na njega, te sednem i blago se osmehnem. Osetim kako mi se muti pogled, te zatvorim oči i pustim suze da teku niz moje lice. Pružim ruku i pređem preko slova na spomeniku. Hana Kalogeras.
T: Malena moja... evo me opet. Mislim da nije prošao dan a da nisam došao kod tebe. Bar nekako da ti se odužim. Ali ovo nije dovoljno, ti si izgubila život zbog mene. Da bar mogu da te vratim...
Stegnem jako vilicu i rukom obrišem mokro lice. Odjednom, osetim sitne ruke oko mojih ramena i poznato disanje pored mog uha. Ipak je došla..
K: Ne možeš da je vratiš Teo... znaš da ne možeš.
Iznenađeno se okrenem ka njoj, te je uhvatim za ruke i pogledam je u njene već suzave oči.
K: Verovala sam ti od samog početka. Kada sam te videla tako slomljenog noćas...
Ne uspe da dovrši rečenicu, već sklopi oči, a ja je samo privučem u zagrljaj. Ona me čvrsto stegnu, a moje lice se već našlo u njenoj kosi.
T: Zaista sam mislio da sam te izgubio.
Izgovorim kroz suze radosnice, te se ona odmaknu od mene i pogleda me sa osmehom.
K: Nisi me ni u jednom trenutku izgubio. Ni ja ne bih mogla da izdržim da tebe izgubim.
Prođe mi rukom kroz kosu, te ja postavim svoje ruke na njene mokre obraze i privučem je u dug poljubac držeći je čvrsto uz sebe.
Posle nekoliko minuta smo se odmakli jedno od drugog, pa smo zadihani razmenjivali nežne poglede. Ona zavuče ruku u svoj džep i izvadi mali buket cveća i postavi ga na grob pored moje bele ruže. Vrati se meni i nasloni glavu na moje rame.
K: Znala sam da ne lažeš, pogotovo za tako nešto. Ali odakle Aleksandru ta lažna dokumenta?
U momentu mi se sledi krv jer sam znao da je Mario to učinio, ali nisam smeo to da joj kažem, te samo slegnem ramenima.
T: Ne znam, on sigurno zna ko je u pitanju.
Ona samo klimne glavom, te je ja privučem u zagrljaj i poljubim u kosu.

Tango na ledu [ZAVRŠENA]Onde histórias criam vida. Descubra agora