Tango na ledu - 72. deo

77 5 0
                                    

~ Tango na ledu ~

Mario P.O.V.

Užurbano izađem iz kuće i uputim se ka svojoj firmi. Dok sam išao, uzmem telefon i okrenem dobro poznati broj.
K: Mario, opet ti treba moja pomoć?
M: Kako znaš?
Upitam ga i začujem njegov gromoglasan smeh na drugoj strani veze.
K: Ti mene samo zoveš kad si u škripcu i kad treba nekoga da ubiješ. Tako je bilo i sa Teom, zar ne?
Iznervirano prevrnem očima, te izdahnem.
M: Dođi kod mene u firmu za pola sata i ponesi onaj paket koji sam ti dao na čuvanje.
Odbrusim mu i prekinem vezu i primetim da sam se već našao ispred zgrade, pa se uputim ka kancelariji.
Uđem, ali se prijatno iznenadim kada ga već zateknem da me čeka.
K: Brzo si stigao.
Prođem pored njega i sednem sa smeškom na licu.
M: Kako si znao šta ću ti tražiti?
On se nasmeje odmahujući glavom.
K: Jedino ti je ovo ostalo.
Reče mi i pruži mi dobro izlepljen paket.
M: Tačno tako. Ali moram još nešto da te zamolim.
Blago skrenem pogled i pročistim grlo.
M: Aleksandar će znati da ja stojim iza ovoga i mogu da zamislim šta će uraditi sa mnom. Zato mi trebaš ti, hoću da ti budeš prvi koji će mene da brani.
Posle par trenutaka tišine on klimnu glavom.
K: U redu, ionako nemam šta da izgubim.
Odgovori mi i ustade.
M: Hvala druže.
Još jedanput se osmehnu i izađe, a ja pogledam u paket ispred sebe. Počnem da ga otvaram i utom ugledam crnu bočicu i veliki osmeh mi se razvuče na licu.
Uzmem je u ruke i počnem da je vrtim i zagledam, pa se zaustavim na njenom nazivu.
- OTROV ZA GLODARE -
Stegnem bočicu u ruci pa se zavalim u fotelju i sa olakšanjem izdahnem.

Tango na ledu [ZAVRŠENA]Onde histórias criam vida. Descubra agora