Tango na ledu - 76. deo

74 5 0
                                    

~ Tango na ledu ~

Katja P.O.V.

I: Da!
Viknula je glasno dok su joj se radosne suze slivale niz obraze.
Aleksandar izvadi prsten iz kutijice i postavi joj na prst desne ruke. Oboje su imali široke osmehe na licima, a Teo i ja smo ih zagrljeni posmatrali sa strane.
T: Sad da nastavite da slavite kući.
Pogledali su u Tea, a zatim se poljubili i pozdravili se sa nama, te izašli iz naše kuće.
Odjednom osetim kako mi se vrti u glavi, te se rukom pridržim za zid.
T: Jesi dobro?
Naravno da Teu ne može ništa da promakne.
K: Jesam, idem da se umijem samo.
Uđem u kupatilo u našoj sobi i savijem se nad lavaboom. Pustim vodu i par puta nakvasim lice, pa se podignem i pogledam se u ogledalu, te primetim da sam jako bleda. Zabrinuto skupim obrve i prođem rukom kroz kosu i dalje gledajući sebe u ogledalu.

Ivona P.O.V.

I: Znači Teo ti je pomogao?
Upitam ga dok smo išli držeći se za ruke.
A: Ispostavilo se da je on ipak koristan.
Kut usne mu se izvi u smešak, te ga ja podrugljivo gurnem laktom u stomak na šta se oboje nasmejemo.
Naiđemo na park, te ja uhvatim Aleka za ruku i naglo ga povučem ka klupici.
A: Pa polako, trudna si, skršićemo se!
Pokušavao je da me uspori kako ne bismo pali, ali smo ipak naglo seli na klupu, a ja ga privučem sebi i poljubim ga.
A: Iv, prolaze.. ljudi...
Promrmljao je, ali ja nisam prestajala da ga ljubim.
I: Baš me briga. Dolazi ovamo.
Nasmeje mi se kroz poljupce, te me sa lakoćom podigne i smesti me kod sebe u krilo.
Moje ruke nisu napuštale njegovu kosu, a njegove ruke su bile oko mog struka i sve više su me stezale uz njegovo telo.
Posle pola sata smo se konačno odvojili jedno od drugog i zadihano smo se gledali dok mi je sklanjao kosu sa lica.
A: Idemo, biće ti hladno.
Klimnem glavom, te on ostavi poljubac na mom čelu.

Tango na ledu [ZAVRŠENA]Onde histórias criam vida. Descubra agora