Tango na ledu - 61. deo

73 5 0
                                    

~ Tango na ledu ~

•SLEDEĆI DAN•

Katja P.O.V.

Radila sam naporno u kancelariji, očekujući svakog momenta da će se njegov lik pojaviti na vratima. Ali kako je prolazilo vreme, nisam se više nadala tome.
Izdahnem, te ustanem i priđem prozoru iza mene. Prekrstim ruke i počnem da razmišljam o svemu što se dogodilo.
Odjednom, osetim tople ruke na svom struku i dobro poznati miris koji se našao na mom vratu.
K: Kako te nisam čula da ulaziš?
T: Šunjam se veoma dobro...
Šapne mi i ostavi poljubac na mom vratu, te ja sklopim oči i osmehnem se.
T: Jesi li razmislila?
Upita me, pa me okrene prema njemu.
Osmehnem se lagano i pogledam ga u oči.
K: Moram malo duže da razmišljam o tome.
On mi se osmehne, te zagrize svoju donju usnu.
T: Onda da ti malo pomognem.
Kaže mi tiho dodirivajući moj nos, te nam spoji usne čvrsto me držeći uz sebe.

Mario P.O.V.

Ulazim u Aleksandrovu firmu i penjem se uz stepenice. Pogledam papire u rukama i zlobno se nasmešim.
Uništiću te Teo, ovo je kraj za tebe.
Pogledam sa desne strane i kroz otvorena Katjina vrata vidim Tea kako je ljubi. Namrštim se, te besno pođem ka Aleksandru. Žustro uđem kod njega i on me zbunjeno pogleda, te ja počnem da vičem na njega.
M: Evo ti tvog Tea! Rekao si da je pošten!
Zbunjeno me je gledao, a zatim se namrštio.
A: O čemu ti pričaš?
Upita me, a ja mu iznervirano bacim papire na sto, te ih on uzme i počne da čita.
M: Ti si rekao da on radi kao i ti! Evo ti sad! Ubio je nedužnu porodicu! Šta ćeš sad?!

Tango na ledu [ZAVRŠENA]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon