Tango na ledu - 55. deo

82 5 0
                                    

~ Tango na ledu ~

Mario P.O.V.

Zbunjeno i pomalo namrgođeno sam posmatrao zatvorena vrata kupatila. Šta li joj je sad...? Ustanem i tiho priđem vratima pokušavajući da čujem bilo šta. Dosta toga nisam uspeo da razumem, ali odjednom ostanem skamenjen kada čujem Ivonin drhtavi glas.
I: Šta ćemo ako sam trudna?
Počnem duboko disati dok sam slušao Aleksandra kako je smiruje, te opsujem u sebi. Dođavola... sve mi je kučka uništila sa tim detetom. Sad će mi biti teže da ostvarim plan.
Začujem korake kako se približavaju, te se brzo vratim za sto. Aleksandar žustro izađe, ostavljajući Ivonu u kupatilu, te krene da se oblači.
M: Šta je Ivoni?
Upitam ga praveći se da ništa nisam čuo.
A: Idem do apoteke po test za trudnoću, nemoj da je diraš, neka je u kupatilu da se malo smiri.
M: Naravno, samo ti idi. Ja sam tu.
Kažem jedva smirenim glasom, te on izađe iz kuće.
M: E Mario, sad menjaj plan kad si ovoliko čekao.
Progovorim tiho i razočarano, a odmah zatim uđoše Katja i Teo.

Teo P.O.V.

Čim smo ušli u kuću, Mariov namrgođen pogled je bio usmeren ka meni, ali nisam smeo da dozvolim da Katja išta primeti.
K: Što je Aleksandar onako u žurbi izašao iz kuće? Prošao je pored nas bez ijedne reči.
Katja ga upita, te se i on malo opusti.
M: Otišao je po test za trudnoću, a Ivona je u...
Nije ni završio rečenicu, a Katja je radosno vrisnula. Iznenada mi zavibrira telefon u džepu, izvadim i vidim poruku od Kaleta.
- Imam nešto o Mariu. Dođi što pre. -
Vratim telefon u džep, te povučem Katju u zagrljaj.
T: Razmisli o mom predlogu.
Šapnem joj i poljubim je u vrat, a ona se tiho nasmeje pored mog uha.
Pogledam još jednom u Maria, te se okrenem i izađem.

Tango na ledu [ZAVRŠENA]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora