Tango na ledu - 37. deo

86 5 0
                                    

~ Tango na ledu ~

Ivona P.O.V.

Uđem u Aleksandrovo kupatilo, brzo skinem sve sa sebe i uđem pod tuš. Pustim vruću vodu i na brzinu se istuširam, te obučem haljinu i našminkam se. Stanem ispred ogledala i pređem rukom preko haljine koja mi je savršeno pristajala. U tom trenutku začujem otvaranje ulaznih vrata i srce mi zatreperi. Pogledam se još jednom i namestim kosu, te izađem iz sobe i krenem ka stepeništu. Aleksandar je već stajao na dnu i popravljao sako, te iznenada podigne glavu i pogleda me. Osmeh mu se polako ocrtavao na licu dok me je od glave do pete odmeravao.
Siđem polako niz stepenice, on me brzo privuče sebi i jako stegne moj struk i strasno me poljubi. Odvoji se od mene, opet me pogleda vragolasto i utom uđe Katja.
K: Oho, pa vi u provod!
Kaže nam na šta se oboje nasmejemo.
K: Provedite se lepo, ja idem da odmorim.
Prođe pored nas, a mi izađemo iz kuće.
Stignemo ispred noćnog kluba i izađemo iz auta.
U klubu je bilo puno ljudi i cela prostorija se sa ulaza osećala na veliku količinu alkohola. Seli smo u velike udobne fotelje sa desne strane.
A: Hoćemo martini?
I: Može. Idem do toaleta na kratko.
On mi klimne glavom i pozva konobara, a ja odem do toaleta. Pogledam u ogledalu da li je i dalje sve na svom mestu i izađem. Približim se našem mestu i širom otvorim oči kada ugledam nepoznatu devojku kako sedi u Aleksandrovom krilu...

Tango na ledu [ZAVRŠENA]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin