Tango na ledu - 17. deo

114 5 0
                                    

~ Tango na ledu ~

Aleksandar P.O.V.

Ivona i ja smo se vratili u sobu i presvukli se. Uzeo sam svoj pištolj i napunio ga, a zatim sam pogledao Ivonu.
A: Znaš da ti ne moraš ovo da radiš? Ionako je veoma opasno.
I: To je za mog oca...
Zastala je i pogledala me sa smeškom.
I: A i zajedno smo u ovome.
Uzvratim joj osmeh, priđem joj i poljubim je.
A: Uzmi ovo za svaki slučaj.
Pružim joj moj rezervni pištolj i ona ga stavi ispod jakne kao i ja.
Zajedno izađemo iz kuće dok nas je Katja već čekala kod mog auta.

Ivona P.O.V.

Seli smo u auto i odmah se zaputili ka skladištu. U Aleksandrovim očima se videla osveta i vatra. Ponekad bi skrenuo pogled na mene i osmehnuo bi mi se, ali to bi bilo samo da bih se ja osećala bolje.
Pogledala sam Katju u retrovizoru i ona je delovala sasvim smireno. Aleksandar i ona su bili toliko slični, a ujedno i toliko različiti.
Vožnja do skladišta je prošla bez ijedne reči. Svi smo bili u svojim mislima. Stezala sam svoj pištolj od same pomisli da ću pogledati u oči ubici mog oca. Želela sam lično ja da ga ubijem, da se osvetim.
Moje razmišljanje je prekinulo Aleksandrovo kočenje. Pogledala sam ispred sebe i videla da smo stigli. Aleksandar je takođe gledao i besno stezao volan.
A: Katja?
Katja je provirila između sedišta i pogledala ispred.
K: To je to.

Tango na ledu [ZAVRŠENA]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora