Tango na ledu - 43. deo

86 6 0
                                    

~ Tango na ledu ~

Teo P.O.V.

Više nije bila ona uplašena devojka od pre sat vremena. Bila je vatrena, njeno telo je bilo vruće pod mojim prstima i ježila se na svaki moj dodir. Nije prestajala da me ljubi dok sam je nosio ka sobi. Počela je strastveno da ljubi moj vrat i da ispušta glasne izdahe. Uđemo u sobu i oborim je na dno kreveta, te legnem preko nje i smestim jednu ruku u njenu kosu. Ruke su joj bile na mojim leđima i neprekidno me je vukla ka sebi.
U mraku joj pronađem oči koje su sijale i njen vreo dah koji je ispuštala u mom pravcu.
T: Od trenutka kad sam te prvi put ugledao želim ovo da uradim.
Šapnem joj, te se ispravim i raskopčam košulju.

Katja P.O.V.

Pogled mi se odmah zalepio na njegove savršene pločice. Namerno je skidao košulju polako, samo da bi me što više uzbudio. Iznenada me žustro podiže i skine mi majicu, te ja ostanem u crnom brusu, pa me opet obori i legne preko mene.
Ostavljao je poljupce na mom vratu, zatim na grudima, pa se podiže i pogleda me pravo u oči. Obe ruke mu smestim u kosu i osmehnem mu se na šta on uzvrati i počne lagano da dodiruje moj stomak usnama. Sve dublje sam disala i srce mi je sve brže kucalo, a uz to su se i njegovi poljupci ubrzavali.
Odjednom prestane da me ljubi i približi se mom licu, na šta ga ja zbunjeno pogledam.
T: Nećemo ovo večeras.
K: Ti to ozbiljno?
Upitala sam ga zbunjeno mršteći se.
T: Ozbiljan sam.
Odgovori mi i malo se udalji.
K: Znači, napališ me i odustaneš?
Upitam ga pomalo iznervirano.
On mi se osmehnu i približi se mom uhu.
T: To mi je i bio plan.
Progovori tiho dok sam upijala njegov dah na mom vratu.
T: Ali to ne znači da ću sledeći put ovako uraditi.
Osmehne mi se, te se i meni stvori mali osmeh na licu. Uhvatim ga za ramena i žustro privučem sebi, te ga pogledam u oči.
K: Mogu i ja tako da se igram.
Pomazi mi nežno obraz i veliki osmeh mu se pojavi. Opet se spusti do mog vrata i počne da ostavlja poljupce satima dok je ležao na meni...

Tango na ledu [ZAVRŠENA]Onde histórias criam vida. Descubra agora