Tango na ledu - 39. deo

89 4 0
                                    

~ Tango na ledu ~

Aleksandar P.O.V.

Naše usne se nisu odvajale satima, ljubili smo se snažno. Ivona je ležala na meni i prolazila mi rukom kroz kosu. Rukama sam joj prelazio preko mokrih leđa, a njene noge su klizile po mojima dok smo bili pokriveni tankim belim čaršavom.
Iznenada, odvoji se od mene i pogleda me zadihano.
A: Znači, ovo je pomirenje?
Upitam je sklanjajući kosu sa njenog lica.
I: Da, a i da vidiš da sa mnom nećeš moći lako.
Odgovori mi i opet me snažno stegne i poljubi.
A: Sad znam.
Kažem joj kroz smeh, te ona stavi glavu na moje grudi i ostane da leži na meni sve dok nismo utonuli u duboki san.

Katja P.O.V.

Šetala sam gradom u patikama i veoma tankom duksu sa rukama u džepovima. Uveliko je prošla ponoć i smrzavala sam se u centru grada.
Počnem da razmišljam o Aleksandru i Ivoni i zapitam se šta se to desilo. Ko zna koju je glupost Aleksandar sada napravio...
Sednem u jedan kafić i naručim piće da se malo ugrejem. Na ramenu osetim nečiju ruku, te se okrenem i ugledam nepoznatog čoveka sa viskijem u ruci i širokim osmehom na licu.
Xx: Mala, može jedno piće?
Upita me dok mu kez sa lica nije nestajao.
K: Bolje se sam skloni da te ja ne sklonim.
Uputim mu hladne reči uz veoma oštar pogled.
Xx: Sa mnom tako ne možeš!
Viknu jako na mene i snažno me zgrabi za zglob ruke.
Bio je mnogo snažniji nego što sam očekivala i nisam mogla da se izvučem iz njegovog stiska.
Xx: Ostavi je!
Neko iza njega viknu, te ga uhvati za rame i udari u lice pesnicom, i tada ugledam poznato lice. Ugledam Tea.
On se okrenu prema meni i nasmeši mi se.
T: Ubila si svog oca, a iz ovoga ne možeš da se izvučeš?

Tango na ledu [ZAVRŠENA]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora