Tango na ledu - 53. deo

83 4 0
                                    

~ Tango na ledu ~

Teo P.O.V.

Dovedem je nazad u svoju kuću gde je na sredini dnevne sobe bio sto i na njemu raskošna trpeza sa nekoliko sveća. Sve je spremila onako kako sam joj rekao. Priđemo stolu i smestimo se dok je Katja razgledala jela na stolu sa blagim čuđenjem.
K: Znala sam da si ti više za kućnu atmosferu, ali da ova jela umeš da spremaš nisam znala.
Oduševljeno reče i odmah počne da jede, a i ja zajedno sa njom.
T: Ja sam samo osmislio, Mara je sve spremila.
Odgovorim joj, a ona me izbezumljeno pogleda na šta se ja slatko nasmejem.
T: Opusti se, Mara je starica iz naše firme, kao majka mi je.
Ona prevrnu očima sa olakšanjem.
K: Vratiću ti ja posle...
Odgovori mi sa nekim vragom u glasom što mene još više uzbudi.
T: Već si počela...
Kažem kroz maleni smešak na šta ona podigne jednu obrvu.
K: Smeta ti? Da prestanem?
Namerno me izazove pogledom, te ja žustro ustanem sa stolice, uzmem je u naručje i prebacim je preko ramena, te krenem ka spavaćoj sobi.
Polako je spustim i stegnem je uz sebe dok me je ona gledala zadihano sa osmehom na licu i iskrom u očima. Postavim ruku na njen obraz i blago nakrivim glavu gledajući je nežno. Ona se propne na prste i spoji nam usne. Ljubili smo se, ona je raskopčavala moju košulju, a ja sam je polako vukao ka krevetu. U par trenutaka je sva naša garderoba bila na podu, te ja legnem preko nje i ona mene obgrli rukama.
Iznenada, ona me odgurnu i nađe se na meni sa vragolastim smeškom. Približi mi se i njen vreo dah je upijala moja koža.
K: Rekla sam da ću da ti vratim.
Prošaputa mi i meni to izmami osmeh, ali već u sledećem trenutku stegnem zube kad osetim njen ugriz na mom vratu.
Uzdahnula je glasno dok sam se pomerao u njoj držeći njen struk čvrsto uz svoje telo. Prelazio sam rukama preko njenih leđa, a ona je prolazila rukom kroz moju kosu.
Okrenem je i ona se nađe ispod mene, te krenem da ostavljam poljupce na njenom vratu dok se ona slatko smejala što je meni davalo veliko zadovoljstvo.
Posle nekoliko minuta legnem zadihano pored nje dok se ona smeškala blago zatvorenih očiju. Priđem joj i poljubim je u čelo, te je privučem sebi u zagrljaj. Brzo se sklupčala uz mene i zaspimo tako zagrljeni.

Tango na ledu [ZAVRŠENA]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang