פרק 48-רם יעקובי

2.2K 71 2
                                    

"איזו היא נקימה ואיזו היא נטירה? נקימה אמר לו השאילני מגלך, אמר לו לאו. למחר אמר לו הוא השאילני קרדומך, אמר לו איני משאילך כדרך שלא השאלתני, זו היא נקימה. ואיזו היא נטירה אמר לו 'השאילני קרדומך' אמר ליה לא, למחר אמר לו השאילני חלוקך אמר לו הילך איני כמותך שלא השאלתני, זו היא נטירה"

-נקודת מבט אמור-
חמישה צפירות,לפי קצב מסויים נשמעו,אלפי הודעות של חוסר הסבלנות שלו, בחיי אני חייבת ללמד אותו לחכות.

״איחרת.״ צעק מחלון המוכנית בשנייה שיצאתי מהבית
הוא מאחר לי בשעה ואני זאת שמאחרת הבנתם???

"הכל טוב?" הוא שואל כשאני לא מפסיקה להסתכל עליו.
די אני חייבת ללמוד להשתלט על עצמי,פדיחה.

"ברור" אני ממלמלת מתמקמת על הכיסא במכונית השחורה שלו. הוא היה חתיך למדיי היום, הוא לבש חולצה מכופרת לבנה צמודה שנצמדה לשירירי היד שלו,אמא שמישהו יעשה לי הנשמה מפה לפה,ואמן שזה יהיה הוא,רגע. די . אני חייבת להשתלט על עצמי,הוא פגע בך. ויקח לך זמן לסלוח.

מספר כפתורייה העליוניים של החולצה הלבנה שלו פתוחים וחושפים חלק מהחזה המעוצב שלו שאני בטוחה שעבד עלין קשה,גינס בצבע שחור עם שפירצי צבע לבן מדומים ונעליים שחורות חלקות של מוסקינו ואיך שלא,השעון רולקס שלו.
ממש פלצן.

״מה יש?" הוא שואל ומלטף את שיערי באופן אוטומטי, אני אוהבת שהוא עושה את זה אך זזתי לאחור לא מעניקה לו גישה, שיסבול קצת מה קרה?

״כלום" מלמלתי מתעסקת בציפורניי והוא עצר את המכונית באמצע כביש מהיר כיאלו הוא של אבא שלו מה שלא היה רחוק מהמציאות, הוא מפגר או משהו? בעיקרון , חלק מכבישי הארץ שייכים לאביו שנפטר אז עכשיו זה לאביאל ואוריאל.
חלק לאבי שעכשין זה עבר אלי לליאל ולאחיי
וחלק של הממשלה .
זה ספציפית היה של הממשלה.

Game over|| משחק גמורWhere stories live. Discover now