״אם אתה רוצה למצוא נסיכה,הפוך את עצמך לנסיך.״
-נקודת מבט אמור-
פתחתי את עיניי כנראה מעקיצה טביעית,
הייתי על מיטתי,מה נרדמתי? הדבר היחיד שאני חושבת עליו,זה שראשי כואב ברמות אחרות.גירדתי את ראשי,מנסה להיזכר באירועי אמש ולאט לאט הכל מתחיל לחזור אליי. הייתי עם אביאל על הריצפה שראשי קבור בחזהו מתקרבלת בין זרועתיו החסונות,זאת הייתה כמו בריחה מהמציאות בשבילי כיאלו הזמן עצר מלאכת.
זה היה מרגיע ובהחלט הרגשה שאזכור לעוד הרבה זמןלא ידעתי אם להודות לאלוהים על כך שאני לבד כרגע ויש לי את השקט שלי שאני כל-כך אוהבת וחרדתית לגביו או להתייחס לתחושת הבדידות שהקיפה את סביבתי,הייתי פשוט לבד.
או שזה בעצם אכזבה שאביאל לא נשאר איתי למרות שהוא לא חייב. אבל אני כן מאמינה שבאיזה שהו מקום כן רציתי שהוא ישאר למרות מה שעשה לי,אני בכל זאת מרגישה אליו משהו.
כן כן זה משהו,זאת לא אהבה זה בטוח אל זה גם לא שנאה.
אז אני החלטתי לקרוא לזה פשוט ׳משהו׳השעה הייתה כבר אחד וחצי בצהריים.
ארבע שעות ישבתי והתלבטתי אם לשלוח לו הודעה או שזה סתם להט רגעי. פחדתי לצאת מפגרת או תלותית במישהו שבסך הכל דאג להבהיר לי שהוא לא מעוניין בחברתי, מלדבר אליי הכי מגעיל שהוא יכול או להכאיב לי בצורה הכי קשה,
ובחיי,הוא היחיד שעושה את זה בצורה בטובה ביותר.״בוקר טוב״ איתמר צעק לי בזמן שצפיתי בסרט כל הבחורים שאהבתי,זה פשוט סרט מרגש ממשש וחוץ מזה הוא הכי אהוב עליי אכלתי כריך עם שוקולד נוטלה,הכריך האהוב עליי.
בקיצור,השילוב הכי מושלם שיש.
״בוקר.אל תצעק.״ חשקתי שיניי לוקחת עוד ביס מהכריך״את נראת כמו מפלצת אחותי״ סער גיחך מתקדם לכיוניי והוא פשוטטט הופיע משום מקום. הילד כמו דני דין רואה ואינו נראה
״אה אה אה כמה שאתה מצחיק סער״ אמרתי בציניות
״סתם את הכי יפה בעולם״ התיישב לידי נושק לראשי״שמעת את החדשות?״ הפעם איתמר התיישב לידנו והנדתי בראשי,על איזה חדשות הוא מדבר?
״ליאב רוצה להציע נישואין לטלי״ הבטתי בו הלם כשהוא וסער עברו להיות מרוכזים בטלוויזיה.ליאב וטלי הולכים להתחתן?אין מצב.
הוא לא סיפר לי? ליאב מספר לי הכל
רגע...הוא פחד שאני אכעס כי הייתי נגד הזגיות הזאת בהתחלה? אני מרגישה ממש רע עם עצמי. אני בן אדם נורא.
למה שהוא יחשוב על זה? הוא לא רואה כמה אני אוהבת אותם
ושאם הוא יקח צעד בהחלטה כל-כך משמעותית אני הראשונה שתתמוך בו ותעזור. אבל כנראה הוא לא מבין או יודע את זה״היי אח-איפה ליאל?״ ליאב נכנס בדלת הבית מאושר,בטח מאושר הוא הלך לקנות את הטבעת לטלי שהייתה חברה שלי
ומאז שהם ביחד פשוט אין לה זמן אליי.
עכשיו לא אכפת לי כן? אבל ברגע שהיא אפילו לא באה לנחם אותי שחשבתי שאחי נפטר ולאחר מכן אבא שלי,זה כבר בלתי נסלח.
YOU ARE READING
Game over|| משחק גמור
Dragoste״למה אתה כזה?״ ״כזה מה?״ שאל משועשע ״כזה חמוד,אבל בעצם שטן.אני יודעת מה אתה מעביר את אחים שלי אביאל״ ״אם את לא יודעת למה אז אל תתערבי״ אמר בקשיחות ״חצי מליון שקל וככה אתה שונא אותנו?״ ״זה לא על החצי מליון אמור״ ״אז על מה זה?״ ״למה נראלך חסר לי הכסף...