אלן
אף פעם לא הייתי כמו אחרות, אני מניחה שזו הסיבה שאף בן לא רצה אותי..כאילו היה לי כמה בנים שדיברתי איתם בתקופה שהתחלתי ממש להתעניין בספרים. אבל לא הרגשתי כזה .. הרגשה מצמררת -כמו בסיפורים.
תמיד חיכיתי לסיים את התיכון, לברוח מהחברה של היום. תמיד חיפשתי את הפינה השקטה שלי, שכללה אותי ומחוץ לכל המעודנים.
ואירוני לחשוב שדווקא היום, היא גררה אותי אחריה למועדון ההוא.
מצאתי שם את הגבר שהיה דומה לגיבורים מהספרים. זה עם העבר הקשה.. זה שיש לו הכול מבחינה חומרית. שיש לו אבא אחד ושההורים שלו בחיים לא הסתדרו. ממש כזה.
מצחיק -חשבתי לעצמי- שהחיים מצחיקים.
פגשתי גבר שרציתי עוד מגיל חמש עשרה. חיכיתי בקוצר רוח .. וחשבתי שאני בסוף אהיה הגיבורה הספרותית, אבל צר לי לומר ששום דבר לא גלש לשיחה .
אני נראת משעממת , נכון?.. כי אני הבחורה עם הגובה מטר השבעים וקצת?
אני בן אדם שמעדיף לחסוך בקללות.
אני חווה חרדה חברתית וזה אומר שאני מתביישת מהמין השני, או בעצם משני המינים. אני מתביישת להיות באמצע, ואני מתעבת מבטים. אני שונאת להיות המרכז של השיחה, מעדיפה- לחיות חיים צנועים ושקטים בעתיד עם גבר נאה שנראה כמו בספרים, שיאוהב אותי ושנקים משפחה טובה.
ג'סיקה מספרת לי על מישהו בשם ג'ייק שהייתה איתו ואני מהנהנת לחיוב כל כמה רגעים. היא סיפרה לי איך סילקה את הבחורה ממנו.
ג'סיקה .. היא ה-בחורה. היא מטר שישים וחמש, והיא יפהפייה אמיתית. השיער שלה מעט בלונדיני ועיניה כחולות. היא נראת טוב ממש, ברמה של- שלפו אותה מקטלוג דוגמניות.
ג'סיקה היא הטעם של הבנים ללא ספק. היא גם ההפך ממני ואני הכי מפרגנת ואוהבת.. למרות שהיא פגעה בי המון , היו פעמיים שחשבתי שאולי עשיתי לה משהו... שהיא פגעה בי ולא העריכה אותי אבל לא , לא קרו מצבים כאלו.
אני מאמינה בדרך שגם אם בן אדם לא נחמד אליי אני אהיה נחמדה אליו. אני אנושית ולכן אני חיה על המשפט ׳במקום שאין אנשים השתדל להיות איש׳ .
YOU ARE READING
נפל חזק
Romanceהתמימות שלה שיגעה אותו כמו שהקור שלו שיגע אותה. היא הרגישה שהיא הגיבורה מהספרים שהיא קוראת , היא נהייתה סקרנית כמו ילדה קטנה. הוא נפגש איתה בדרכי הגורל , דרכי האל. והעבר שלו לא היה מסוגל לו להמשיך , לא מסוגל להיות מאושר. הוא ידע שהיא תשמש אהבה למענו...