פרק 30

7.4K 201 9
                                    

אלן
מה קרה לו.. הוא מביט בי בעיניים רעבות כאלה , וואו מה הלוז ?
״אני עכשיו הולך ממש ממש ״ הוא עוצר לרגע אני יודעת לאן זה מוביל אני קוטעת אותן בכך שאני בורחת ממנו בצחוק לחדר והוא נכנס שניה אחרי ״חתיכת מעצבנת״ הוא מתלונן ואני מחייכת חיוך רחב , כיף לי לשגע אותו.. סוג של משחק כזה , תנסו גם .. אבל לא עם הגבר שלי!
הוא תופס אותי מושך אליו ״יש לי גם אח קטן״ הוא מוסיף ועיני נפתחות בהפתעה , אני רוצה שהוא יסלח להם כדי שאוכל להכיר את ההורים שלו ״הם רצו להכיר אותך ..״הוא מלמל משחק עם הרוכסן של השמלה .
״נו ומה אמרת?״ אני מתרגשת
״ברור שלא . אבא ואמא שלי ובמיוחד שון המאניק מעצבנים״ הוא מוריד את השמלה בבום ובוחן בעינו את גופי , עינו שבעות ממבט חטוף עליי .. לעזעזאל עם הבחור העוצר נשימה הזה.

המצב ככה , אני בהלבשה תחתונה ועליונה ואדוארד בבוקסר .
״אני לא בטוחה״ אני עוצרת אותו או לפחות מנסה לעצור אותו .. הוא משחק עם החזייה ומוריד ממני אותה במהירות ״אז תהיי״ הוא מחייך ואז מלמל ״בטוחה .״ הקול שלו מצמרר את עמוד השידרה שלי .
״אני לא ״ אני מנסה לעצור אותו בין הנשימות הכבדות .. אני לא מוכנה לעכשיו לעשות את זה .. ״פאק את רצינית ?״ הוא בנשימות בידיוק כמוני רק שלו יש זיקפה בין הרגליים . אופס ?
״כן״ אני מגחחת בעצבנות , הוא קם מעליי נאנח בכעס
״את הורסת לי את הכול״ הוא מלמל בעצבים ויוצא מהדלת , זה די פגע שהתכוון לכך שאני הורסת לו את הכול .. מצטערת שפשוט אני לא מוכנה , בסדר ? זה מלחיץ במצב כזה .. האור דלוק .
אני לחוצה מדי וזה אני , אומנם הוא פגע בי אבל אני יודעת שאם אנחנו נפרד בדרכים אחרות זה יהיה די מבאס כי אני אוהבת אותו ..
״אדוארד?״ אני קוראת לו והוא עונה מהמטבח ״מה״ הקול שלו קר ..
אני מתקרבת אליו ״אני פשוט לא מסוגלת לעשות את זה ״ אני לחוצה
״אני לא מתכוון ללחוץ עלייך אבל לעזעזאל יש לי צרכים משלי״ הוא אומר את זה בכעס ואני מרגישה סומק על לחיי , לרגע אני שוכחת שאני בחולצה שלו ובתחתונים . אופס ..?
הוא בוחן אותי קלות ויש שתיקה מעצבנת , קצת צורבת לגוף .
״גם את מסתובבת ככה״ הוא מתעצבן עוד יותר
״טוב אני מצטערת ״ אני מלמלת והוא עוקף אותי בעצבים נכנס למשרד , כן רציתי לשכב איתו .. הוא החבר שלי - אבל זה ברור שזה קשה שיש לך בעייה עם מבטים , אם זה היה בחושך זה היה בהרבה יותר קל , כיאלו ברצינות.. זה מקשה עליי.

אדוארד נכנס לחדר נשכב לידי ומתעסק בפלאפון , אני מסתובבת ומביטה בו ישר ״היי ״ אני מלמלת ומתקרבת הוא לא זז ומתעסק עדיין בשיחה שלו עם בנאדם בשם ׳רוברט ׳ .. אני לא מתעניינת בשיחה ומנסה לחבק את גופו של אדוארד , הוא מזיז את ידי ממנו ואני מתעצבנת.
״אדוארד מה הקטע?״ הוא ממשיך להתעסק בפלאפון ואני מרגישה עצבנית ״אני באמת לא מבינה אותך ״ אני מלמלת והוא מכבה את הפלאפון מניח אותו בצד , האור כבוי .. התאורה מהפלאפון שלו לא עובדת , חושך .
אני עולה בעדינות מעל אדוארד ״אלן זוזי״ הקול שלו נוקשה
״לא ״ אני קובעת בכעס
״אם את לא זזה אני אצטרך לזיין אותך ״ הוא מזהיר ולא נראה שהוא צוחק אני שותקת לרגע חושבת מה לעשות..
״אוקי״ אני אומרת מעבירה את אצבעותי על החזה החשוף שלו , אנחנו באותו מצב מאיפה שהפסקנו , ידו גולשת ומורידה את חולצתי .. אני מרגישה את עצמי קצת בריב עצמי כזה .. רטיבות מוזרה .
ברח לי פיפי? ידו גולשת לתחתון שלי בעדינות ואני יכולה לחוש בחיוך הצדדי שלו ״את רטובה ״ הוא לוחש ולבי הולם , זה מה שאני מרגישה?.. אני פשוט קצת חרמנית ..?
״אוקי ״ הוא נושם עמוק והופך אותנו , אני רק בתחתונים וגם הוא .. אני מרגישה את הנשיקות הרטובות שהוא מניח עד שמגיע לחזה שלי ומושך כל נשיקה ונשיקה , הגוף שלי מגיב אליו בצורה משוגעת..
אוהב הכול ! גוף משוגע ..
שפתיו מוצצת אזור קצת יותר רגיש בחזה ואני מכווצת את רגלי בתוך אינסטינקט ״אד״ אני גונחת וידו מלטפת את החזה השני , הוא עושה אותו דבר לחזה השני .. ובאותו זמן משהו מדגדג אותי למטה , התחתון יורד ממני בקטנה ומשהו חודר אליי במהירות , אצבע .. איטית ואז מהירה , עוד אצבע , כבר שלוש ! לעזעזאל !
הנשימות שלי כבדות ואז אני מרגישה משהו קצת יותר משוגע מאצבע , האיבר מין שלו .. הוי לי שיט ! זה כואב ונעים בו זמנית.. זה איטי ומייסר ומענג .. וואו.
״אדוארד!״ אני גונחת יותר חזק שהוא מגביר את הקצב אני רוצה .. יותר מהר ? מה קורה לי ..הוא מתחיל להאט ״תמשיך״ אני עוצמת את עיני והוא עושה את זה מהר , ממש מהר .. עד שאני מרגישה משהו רטוב יוצא ממני במכה ״פאק אלן״ הוא מצחקק ולחיי מאדימות.

נפל חזקWhere stories live. Discover now