אדוארד
אני דפוק , עם אגו מסריח ..
היא ביקשה סליחה וזה האגו דיבר , יש פעמיים שאני כלכך עצבני שאני שם זין על הכול , בין אם זה אנשים חשובים או לא יודע מה..
איך אני מחזיר אותה אליי? אני יודע שהיא עצבנית ופגועה והיא חזרה למנהטן .. המקום המזדיין הזה.
אני יושב במשך שעתיים ומנסה לסדר את העבודה שלי כמה שיותר מהר כדי לנסוע אלייה , אני מתגעגע ולא ראיתי אותה שעתיים..
היא תופסת אותי בביצים גם מרחוק!״כן?״ אמרתי עונה למספר לא מזוהה
״היי מאמי זו ג'סיקה , חברה של אלן,״ הקול שלה מגעיל אותי
״לשעבר״ אני מקניט
״היא פה איתי״ היא מצחקקת ״יותר בכיוון עם מישהו״ היא מצחקקת שוב והדם שלי רותח , עם מי לעזעזאל אלן?
״מה ?״ אני מרגיש שהכול קורס , בבקשה שזה שקר .
״כן .. הם הלכו לחדר?״ היא נשמעת כמו כלבה אמיתית.
״איפה אתם?״ אני רועד מפחד , אני אהרוג את ההאפס הזה שנוגע בה.
״בבית הקודם ״ היא מצחקקת אני מנתק ותופס את המעלית הראשונה.אני פותח את הבית בגסות ואני רואה את אלן על הספה רדומה , מה לעזאזל ? יצאתי באמצע העבודה בשביל זה ?..
אני רואה בחור יושב על הספה קרוב אלייה שהוא מחוק לגמרי , בן זונה אני אהרוג אותו. ״חתיכת אפס״ אני תופס בחולצה שלו בעצבים ומעיף אותו לריצפה הצחוק המעצבן של ג'סיקה הזונה מציק לי.
״קומי ״ אני מנסה למצוא היגיון איפה שהוא ולא נראה לי שזה מצליח.
״ממממ״ היא מלמלת שעיניה עצומות ואני מרגיש את הסבלנות אוזלת.
״תרימי את התחת היפה שלך עכשיו״
״אדוארד?״ היא גונחת בעייפות ואני מתקשה
״קומי עכשיו לפני שאני מושך אותך״ אני לוחש והיא פוקחת את עינייה , הן אדומות .. למה?
״לך מכאן״ הקול שלה מעצבן אותי אני מיישר אותה על הספה ותופס בידה
״את קמה ?״ אני מזהיר והיא מרפה את ידה משלי בעדינות וקמה .
״לאן?״
״אליי ״ אני עצבני
״טוב אני חוזרת הבייתה ״ היא שוב מתגרה בי ? לעזאזל מטורפת!
״את לא ״ אני מרגיש עצבני ממש אבל .
״טוב .. ג'סיקה זזתי ״
״את לא מתקרבת אלייה יותר , אני נשבע שאני ..״ אני עוצר מהמבט המזהיר של אלן אני מעביר בעצבנות את היד בשיער , למה אני נרתע מהמבט הזה ? אני יוצא אחרי אלן ועדיין תקוע לי המבט המתנשא של ג'סיקה .. היא גאה בכך שהורסת לי את אלן?
״אני חוזרת לבית״ היא מודיעה ופונה לכיוון התחנה הארורה שקרובה... אני מרים אותה שהיא הפוכה עליי והיא מכה את הגב שלי ״אתה רציני?״ היא גונחת בכעס ואני נושך אותה בישבן , טעים אה?
״תוריד אותי פאקניג עכשיו!-אאוץ!״
אני מרים את המפתחות ולוחץ על פתיחת הדלת , אני מכניס אותה סוגר את הדלת ומסמן לה אצבע מזהירה , אלן נראת עצבנית עוד יותר אני מתאפק לא לעלות חיוך שמסגיר אותי ונכנס בריצה קלה לדלת שלי פותח ומפעיל את האוטו .
״אתה מתנהג כמו בן זונה״ היא מקללת ? את אמא שלי. אני בולע רוק ומתעצבן על עצמי , אסור לריב איתה אסור .
״תשמרי על הפה שלך...״ אני רועד מעצבים פאק , אסור אדוארד אסור
אסור.
אסור.
אסור.
אסור.
״מה ? בן זונה ? זה מה שמציק לך?״ היא מתגרה בי לעזאזל.
״אמרתי לך לסתום נכון?״ אני זורק לעברה מבט מהיר ומאיץ את הקצב היא כלכך תצטער על זה..
״אל תגיד לי מה לעשות״ היא מתעצבנת
״במקרה הזה אני אגיד לך אלף פעם״
״איזה מקרה ? שאתה מתנהג בצורה מאניקית אליי?״ אני שוקל את האפשרות לספר לה שהיא נוגעת במקום רגיש , טוב.. פאק היא מעצבנת.
״אני לא , את זו הרגע שקיללת את אמא שלי״ אני עצבני
״זה מה שמפריע לך ? שקיללתי את האמא המדהימה שלך?״ היא לועגת לה ואני נושך את שפתי עד שאני מרגיש שאני טועם את הדם של עצמי. שיט אני חייב להירגע , אני מפעיל את הרדיו ומתנגן שיר מוכר.
״טוב בטח .״ היא מלמלת בעצבים ואני מגביר את השיר כדי לא לשמוע אותה שוב. היא בוהה בי ואני נושם עמוק כדי לא לקלל , המבט הזה משגע אותי , תופס את המוח שלי וזורק אותו , היא פאקניג מנצלת את זה שהמבטים שלה .. שהיא משפיעה עליי אחושרמוטה.
״אל תסתכלי עליי״ אני זורק לעברה מבט מאיים והיא מזיזה את מבטה לחלון , אני מתאפק להתרכז בנהיגה .. אני פשוט לא יכול לחשוב בהיגיון והדבר האחרון שבא לי לעשות זה תאונה בגלל הנוכוחות של הגברת שלידי.אנחנו מגיעים לחנייה שלי אני יוצא מהאוטו והיא עדיין בפנים מביטה בי במבט כועס , היא נראת כמו .. הדבר הכי חמוד בעולם אולי?
״פאק אלן תצאי״ אני מרים את קולי בטוח שהיא שמעה היא מרימה אצבע משולשת לעברי ואני שוקל שנית לדחוף לה את זה לתחת. פאק אני חייב לנשום עמוק.. אני נשען על האוטו ומניח את ראשי בין ידי , נחכה לגברת שבאוטו ביחד . היא יוצאת מהאוטו בעצבים ״בסדר יצאתי כי חנוק שם ״ היא משקרת .
״בואי ״ אני נאנח בעצבים מתקדם לעבר המעלית , הפעם אנחנו בבית השני שלי שיותר קרוב לעבודה שלי.. הבית הראשון זה בית קרקע הבית השני הוא בבניין - איפה שאנחנו עכשיו.
היא לא זזה ״טוב תשארי שם , אני הולך״ אני מתקדם לעבר הדלת מקליד את הסיסמא ואז פותח את הדלת ומזמין מעלית , אני שומע רעש של מישהיו שמנסה לפתוח את הדלת אני פותח אותו ומביט בה מתאפק לא לחייך , היא נפלה חזק כמעט כמוני . אני בטוח.
YOU ARE READING
נפל חזק
Romanceהתמימות שלה שיגעה אותו כמו שהקור שלו שיגע אותה. היא הרגישה שהיא הגיבורה מהספרים שהיא קוראת , היא נהייתה סקרנית כמו ילדה קטנה. הוא נפגש איתה בדרכי הגורל , דרכי האל. והעבר שלו לא היה מסוגל לו להמשיך , לא מסוגל להיות מאושר. הוא ידע שהיא תשמש אהבה למענו...