פרק 31

7.5K 184 10
                                    

כעבור שנה

אדוארד
אם אהבה הייתה קלה אולי אנשים היו מצליחים לתאר אותה ..
אבל אני יודע שהיא מסובכת לכן אני יודע שמה שאני מרגיש כלפי אלן זה אהבה .. אני יודע שקשה לי לבטא את המילים , אולי זה בצורה שגדלתי - לבד , בלי אנשים , בלי חום ואהבה .
זה הבעייה שלי , אני דפוק , פגום . אני רק צריך שהיא תסלח לי שאני דפוק אני מקווה שהיא תקבל אותי ככה שתדע שאני מתקשה לתאר את האהבה שלי אלייה .
אולי אני לא מחלק איתה את הרגשות שלי , אולי אני לא מראה את אהבתי אלייה במילים , אבל מה שכן אני עושה את זה במעשים .
היא ישנה ואני ארגנתי לה דברים חדשים .. שאני בטוח שהיא תאוהב , אני מחכה לרגע שהיא תפקח את העיניים , היום הוא יום מיוחד , עבור שנינו!.. אנחנו חוגגים שנה , טיפשי שאני זוכר דבר כזה ?

אלן
ראשי מסתחרר בחוזקה , אתמול אני ואדוארד שכבנו בידיוק בשתיים עשרה בלילה כמו זוג פסיכים , חגגנו שנה של אהבה .
זה כל כך רומנטי , הכול . הוא פשוט מושלם .. וואו .
הוא וההורים שלו ..בקשר מושלם , הבחור שלי לצידי , ההורים שלו אוהבים אותי , ו.. פאק , לעזעזאל הוא די אדיר במיטה !
״נו אלן״ קולו צמוד לאוזני ואני נאנחת בתבוסה , הוא משגע ..
״כן?״
״את צריכה להתארגן ״ קולו חלש וידו גולשת במורד גופי העירום חוץ מהתחתונים השחורים שלי ״יש לנו להפליג ״ הוא לוחש ואני בטוחה שהוא מתלוצץ אז אני מצחקקת . ״אמיתי אלן תתארגני״ הוא זז ממני אבל לא לפני שמניח נשיקה בשפתי במהירות. הדלת נסגרת בעדינות , אני נושמת עמוק כדי להקל את זה , איך ? מה ? מתי היה לו זמן?
אני קמה מהמיטה ומרגישה לא נוח עם השיחרור של גופי ככה , אני נכנסת למקלחת מורידה את התחתון ומאפשרת למים לסחוף אותי , יש לי הרגשה לא טובה בקשר לים . אני מפחדת .
״אלן ״ הקול נובע מחוץ לדלת
״אני מתקלחת״ אני מזהירה ואני שומעת את הצחוק שלו מתגלגל
״כן , אני יודע .. תזדרזי . את לא צריכה עזרה??״ קולו משועשע
״לא ממש לא ״ אני מלמלת וחופפת את ראשי בעדינות
״טוב מה שתגידי״

אנחנו כאן בגלל העקשנות של אדוארד ! אני כל כך לחוצה..
על יאכטה ממש יפה שאדוארד דאג להשכיר , הוא טוען שהיה בן 9 אבא שלו הוא ואמא שלו תמיד הפליגו .
״נו״ אני מצחקקת מתחננת שנחזור
״אלן תרגעי ״ הוא מלמל
״יש לי תחושה רעה ״ אני מעבירה את ידי בעדינות על הזיפים שלו
״תגידי לתחושה שלך״ הוא מחייך חיוך מתוק ״שתלך להזדיין״ אני מצחקקת , איך הוא מסוגל לדבר ככה עם חיוך כזה ? מתוק .. ?
״אז תבטיח שתזהר ״ אני נושמת עמוק , הוא מהנהן לחיוב .. אנחנו באמצע שום מקום , שממה בים .
העננים כל כך יפים , די אלן תשחררי .. מה כבר יכול לקרות ?
הכול , הכול יכל לקרות .
בשנייה העננים יכלו להשתנות , בלי שנשים לב .
״אני אוהבת אותך ״ אמרתי נשכבת על אדוארד ״כל כך ״ הוספתי בחיוך מתוק . הבטן שלי כאבה .. אולי היה לי בעייה עם ים?
כי תמיד פחדתי ממנו , המדוזות , כרישים , דולפים .. אפילו פחדתי מדגים! אמאלה פיראנה! הייתי פחדנית משוגעת .
״אולי תפסיקי לחשוב ?״ הוא חייך חיוך רגוע
״אז תגרום לי להפסיק לחשוב ״ אני מתגרה בו הוא מתקרב והטיפות מהשמיים יורדות , מה לעזעזאל ?
״פאק״ נושף אדוארד בזעזוע , הוא מכוון את היאכטה בחזרה מאיפה שבאנו .. הלב שלי דופק , אדוארד מחזיק לי שהוא תוך כדי מנסה כמה שיותר .
אני רואה את הקצה של המקום שממנו חזרנו , היאכטה מסתובבת מהרוח החזק והגשם שטף אותנו.. ״בבקשה אדוארד ״ אני מפחדת , הוא מזיז את מבטו משחרר את ידו מהגה והרוח מכה חזק מפילה אותנו , הראש שלו מדמם - גופי כואב .
הרוח נרגעת והבכי שלי גובר , אדוארד עוצם עיניים .. גופי לחוץ .
אני מנסה להרים אותו ולכוון את היאכטה , כל כך מסובך.
אני מצליחה וצועקת לעזרה , יוצא מישהו בעל לבוש מוזר ״היי תרגעי״ נראה שהוא קם משינה. ״הוא מדמם!״ אני צועקת בפאניקה , הבחור מזמין אמבולנס ואני מתפללת לאלוהים , בבקשה ממך רק הפעם .. תציל אותו , זה לא מגיע לו ללכת עכשיו .
אני אוהבת אותו , תן לי מכה במקומו , תן לי למות במקומו ..
הוא לא חווה טוב בחיים שלו עדיין .
״היי הנה הוא״ האנשים יוצאים עם אלונקה ומרימים את אדוארד , הלב דופק .. הכול קורה מהר , כל דבר בחיים שלי משתנה לזמן הקרוב.
זה נורא .
אלוהים אני מתחננת ! אני פונה לעזרה לשמיים .. והם מפנים לי את הגב , אני מביטה לעבר האדם זר ״אני אדאג לי אהוב , היא של גריי חבר טוב״ אני מהנהנת מודה לו ורצה לאמבולנס .
בבקשה בבקשה בבקשה תציל אותו , הלב שלי מאיץ בחוזקה .
אני מרגישה כאב בטן כאב ראש כאב גוף כאב , כולי כאובה .
אני דואגת לאושר שלי , דואגת לאיש האהוב עליי מכל העולם עצמו.
תזרוק עליי מכות..תזרוק עליי מוות , רק לא המוות שלו .
אני אוהבת אותו מספיק חזק , לא כדי לאבד אותו.

נפל חזקWhere stories live. Discover now