פרק 15

8.5K 244 14
                                    

כעבור שבועים-

אלן
אני אמורה לעזוב אותו.. כלומר , כיאלו את המשרד.
אני עומדת לבושה בשמלה פרחונית בצבע לבן וסנדלים מעט גבוהות לבנות , שיערי מפוזר ואיפור מרוח על פניי , אני מרכיבה את המשקפיים ומסדרת את השמלה פעם נוספת במראה שבמשרד .
אני אוהבת את הלבוש ונראה לי .. שגם מר קאלו.
״מר קאלו?״ אני מביטה בו והוא מרכז את עינו על שלי.
״אני כבר לא הבוס שלך , תקראי לי אדוארד.. לא?״ הוא נראה אחר .. פחות מרושע אליי מבדרך כלל.
״את האמת שהעברת לי את השלושה חודשים הכי מהנים שהיה לי , אהבתי לעבוד כאן ״ חייכתי חיוך קטן .
״תשארי.״ הוא האיץ והרמתי את הגבה , מה ?
״מה אמרת ?״ אני מנסה לברר שאני שומעת טוב.
״ביקשתי ממך תשארי , אמרת שכיף לך כאן. ״
״מצטערת מר ק-כלומר אדוארד , ההורים שלי בטח מתגעגעים.״ אני משקרת לעצמי , אני בורחת ממנו כי אני פוגעת בעצמי בלי הפסקה .
אני יודעת שאני טסה אליהם לשבוע שלם וחוזרת אבל גם ככה מה הסיכוי שאפגוש אותו שוב ב-ניורק.
ברצינות , העיר מפלצתית אין שום סיכוי שנתראה .
אלא אם גורלנו מתואם בצירופי מקרים שחתונה תוביל?
״נתראה ״ אני מחייכת חיוך שנראה עצוב מאשר שמח .
״כן ..״ קולו שקט הוא לא מרוצה מעזיבתי ..
״טוב מה עם חיבוק ?״ אני מחייכת מנסה את מזלי ובום המזל אצלי.
״בואי״ הקול שלו מאשר אצל ההורמונים שלי סיבה לחגוג , אני מתקרבת ומרימה את ידי כדי לחבק אותו הוא עוטף אותי וההרגשה הרגועה בכול נים ונים.. וואו מטורף. הוא משחרר אותי באיטיות אני מתרחקת והוא מביט בי במבט אטום , גיליתי על אדוארד הרבה .. הוא לא כזה נוראי , הוא פשוט שם מסכה . אומנם לא יצא לו להשקיף את עצמו האמיתי כלפיי אבל אני בטוחה שהוא אדם טוב.

אני בדרכי אל הנמל תעופה , לא מפספסת רגע .
אני גם מתחילה את השכירות שלי עם מישהי השם קרולין קלייפר.
משפחה יקרה אני מגיעה.. המונית עוצרת ואני נושמת עמוק מושיטה לנהג את הכסף ומחכה לעודף , הוא מחזיר את העודף אני מודה בכנות והולכת . הנהג היה שתקן כל הדרך ולכן הודתי בכנות אמיתית. הייתי צריכה שקט לדרך .. אני כותבת בזמני הפנוי סיפורים ואנשים שכותבים צריך שקט לסדר את המחשבות לדעת איך להמשיך או מה לעשות , בידיוק כמו הקטע שיש אנשים רעים בחיים - אנשים שכותבים יודעים איך לפוצץ אותם . כי יש לנו את החולשות של הרשעים בסיפור.. את בונה אותם ואז בום מפוצצת . אני עוברת את כל הדרך המסובכת עד למטוס , אני קניתי כמובן בדיוטי פרי שוקולדים .. ושטויות , שוב. אני מצפה להגיע לבית בכיף ובנתיים חסר לי שעות שינה - תסלחו לי ?

אדוארד
אין אלן.
אין אלן.
אין אלן.
אין אלן.
לפעמיים יש דברים שהמוח מהקל בדילאי מטורף . כמו ממש עכשיו , המוח שלי עושה פעולה של דילאי .. אני קולט עכשיו שאלן איננה .
אלן חזרה למשפחה שלה לצמיתות , אני אצטרך לעבור את זה.
זה הגיע לי אני בן אדם מאניק .. כמו שהיא אמרה שבאחת הפעמיים , היא צדקה. אני פחדן , פוחד מהמציאות , מהאמת .. אני רוצה את המזכירה לשעבר שלי ופיספסתי את הרכבת ו-בגדול.
״מה תעשה״ גייק נשען קדימה בכיסא שמולי
״כלום , בנאדם תשחרר ממני״ אני מנסה לאפק את עצמי , גייק מביא לי את הסעיף ברגע זה, הוא מגחח קלות וקם ממקומו ואני מנסה כמה שפחות להתעצבן הרי ידעתי שמגיע לו שאעצב את הפנים שלו מחדש.
״ביי כוסית״ הוא מקניט אני מביט בו איך הוא יוצא מהמשרד , אני רוצה לתפוס משהו שביר ולשבור אותו כמו שהיא שברה את הלב שהלכה. פאק!! אני קם ובועט את הכיסא אחורנית , מעיף את הדפים ודפיקות מעירות אותי למציאות , מה קורה איתי? נכנסת ג'סיקה הכלבה ההיא .. זו שהייתה עם גייק , זו שרבה עם אלן.
הסיפור היה בניהן מורכב , ג'סיקה ואלן רבו ואלן עזבה את הדירה והתגוררה במלון זול , מה שהכעיס מאוד , ומטיפשותי שכרתי לה מלון חמישה כוכבים כיאלו לא הסגרתי בפנייה את הרגש האכפתי שלי כלפייה.

אלן
אני כאן בבית , האוויריה הנעימה.. אוויר צח כזה , פחות מכוניות פחות באלגן פחות פייק פחות פאקניג הכל .
ההורים קיבלו אותי יפה ממש ואמא הזמינה מסדעה מהתרגשות ויש ארוחה משפחתית , אני מתה לספר להם שעבדתי אצל משרדי קאלו המפורסמים , היא תהיה בהלם שתדע שהתנשקתי .. לא לא היא בעצם תהיה מאוכזבת ותגיד שאני לא הבת שלה - אז כן . זה הפרטי שאני אסתיר .. אני באמת מנסה לגרום לאישה הזו גאווה , אני אוהבת אותה עד נשמתי , ואבא שלי ? וואו אני מתה עליו גם עד נשמתי ..
והאחיות שלי , הן משונות .. קייטין היא הקטנה מבנינו במשפחה היא בת 14 והיום היא לא הלכה לתיכון ובמשך שעה עידכנה אותי בהכוללל.
פרל היא יותר מפונמת , היא עם בעלה בבית שלה או משהו , פרל היא האהובה עליי כמובן שגם קייטן , אבל הפרש ביני לבין פרל הוא שנתיים בלבד ... היינו מקום מפלט אחת של השנייה ברגעים קשים בילדות , היא התחתנה לפני כחצי שנה וממש אהבתי את החתונה , יסודית ושקטה .. אנשים חשובים ולא מעבר.

נפל חזקWhere stories live. Discover now