אדוארד
הפגישה מעצבנת אותי בגלל קווין המאניק. הוא בא עם המזכירה שדופקת לי מבטים ואני מעלים עין כי אין לי זין אליה.אלן מתחילה להקליד את הפרטים במחשב, החשובים . היא מסכמת בקצרה ונראה שכבר לא מקשיבה לנו..
״זהו?״ קווין מחייך חיוך שחצני ואני מנסה להתנהג... רגיל.
״כן. כיף לעשות איתך עסקים.״ אני מחייך חיוך מאולץ שהוא קונה. קווין חתיכת דפוק .. ממש אבל. ברצינות, הוא מכר לי את יותר מחמישים אחוזים מהחברה שלו בארבעה מיליון דולר ? ללא ספק הוא נפל על השכל.
״גם איתך.״ הוא מנסה להיראות גאה בעסקה ואני בתוכי חושב כמה הוא אידיוט.
אלן מרימה את מבטה אליי בקטנה לפני שעושה שמירת קובץ, סוגרת את המחשב ושולחת יד אל קווין. הוא מחייך חיוך צדדי, ״יום טוב,״ היא אומרת וקווין מחזק אחיזה על ידה וגורם לה להשתנק בבהלה .
״חבל לגמור את החוזה ככה, נכון?״ אני מאיים והוא משחרר את ידה במהירות. אני לא חושב שאי פעם היה אכפת לי ממזכירה שלי.. וזה דפוק כי אני בקושי מכיר אותה , ובכנות - אני בכלל לא מכיר אותה.
הוא מנצל את הכוח שלו עלייה. זה לא מוצא חן בעיניי.
״מתנצל, יום טוב מר קאלו,״ הוא נראה לחוץ וכמעט ובורח מהמשרד.אני מגלגל עיניים בעצבים ״הוא פחד.. אני חושבת.״ אלן אמרה, מהססת .
״כן. בואי נלך, יש לנו עבודה להריץ..״ אני מלמל והיא מנסה להישאר אדישה, מה שלא הולך לה . היא פגועה מהיחס שאני נותן לה . וברצינות.. מה היא רוצה? שאמחא לה כפיים שהיא אומרת שהוא פחד?
אני מרגיש מצפון, מה שלא קורה לי עם אנשים בדרך כלל.
״אממ מר קאלו..?״ היא מגמגמת כשאנחנו נכנסים למעלית .
״כן?״ אני מחכה שתמשיך.
״הוא באמת נתן לך חמישים אחוזים מהחברה שלו? הוא דפוק או משהו?״ היא לוחשת את הסוף ואני מוריד את מבטי ומלקק את שפתי התחתונה. ידעתי שלא רק אני הבחנתי בטיפשות שלו.
״כן ,״ אני מאשר את השאלה שלה כשהמעלית נפתחת. אני יוצא והיא אחרי. אנחנו נכנסים והיא נכנסת למשרד שלה.
***
היום שוב עובר מהר ואני מסיים את כל מה שהייתי צריך לעשות. אלן יוצאת ומברכת אותי ליום טוב.
כאילו, מה הקטע של הבחורה? אני בכלל לא נחמד אלייה.זה באמת גורם לפאקניג אי נעימות.
לימדו אותי שמי שלא מכבד אותי אז לא לכבד אותו .. מה הלוז?
••••••
אלן
אני חוזרת לדירה באנחה שקטה. הבחור הזה גורם לי למערבולת בבטן. ההערות שלו מציקות, התשובות שלו קצרות מדי.. והוא לא אוהב לדבר וזה - מעצבן .
כיאלו ברצינות, הוא בכלל לא אוהב אותי ואני מנסה את המיטב שלי.הוא לא בחור רע , הוא אומנם מנסה לייצג את עצמו ככזה אבל הוא לא , ׳אין בן אדם רע - יש בן אדם שעבר רע׳.
אני גוועת. אז אני מסכימה לעצמי לגשת לג׳סיקה שמרוחה על הספה, ולמען השם, הגיע הזמן שהיא תקום ותסדר את שעות השינה שלה.
״קומי כבר חתיכת חלאה.״ אני מחייכת ומדגדגת אותה, אבל אז היא נוחרת בבוז ופוקחת את עיניה, מחייכת כשריח נורא מתנדף מפיה.
״גברת , צחצחי שיניים..״ אני צובטת את אפי במהירות והיא מגבירה את צחוקה .
״בוקר טוב...״ קולה צרוד.
״כמעט ערב ,״ אני מתקנת והיא מגלגלת עיניים.
ג'סיקה באה ממשפחה עשירה. היא משלמת את החלק שלה ואני את שלי ובשאר אנחנו מתחלקות , היא לא עובדת כי היא טוענת שזה לא בשבילה. אני לעומתה עובדת קשה על כל סנט , עם כמה שזה קשה ככה זה אמיתי..
אנחנו מכינות ארוחת ערב שנראת טוב ממש.
״נו ספרי איך הבוס שלך? זקן עשיר ?״ היא מתעניינת ואני הופכת את החביתה במהירות .
״מממממ לא זקן ולא עשיר ,הוא מיליארדר ..״ אני מצחקקת והיא מזיזה את עינייה אליי וניצוץ שובב בעינייה.
״תפתי אותו גברת!״ היא מרימה את קולה ואני מגלגלת עיניים בחיוך.
״לא הכול כסף! ״ אני מגחחת בעצבנות היא מחייכת .״טוב טוב חתיכת זקנה , ספרי עליו?״
״הוא מתנהג אליי קצת בגסות רוח , ובקושי מדבר אליי או איתי״ אני נשמעת אבודה והיא מהססת .
״תזכירי לי איפה אמרת שהראיון שלך ? פשוט בבוקר הייתי כלכך עייפה שלא הקשבתי לך בשיחה,״ היא מתעלמת ממה שאמרתי לפני רגע ..ממשיכה לחתוך את הסלט.
״טוב זה בנייני קאלו,״ אני לוחשת והיא פולטת נהמה .
״מה? ״ היא נשמעת מופתעת ואני מרימה את מבטי.
״מה מה״ אני אומרת בתמימות שקטה.
״חתיכת נוכלת ! את המזכירה של אדוארד קאלו!!״ היא צווחת בהתרגשות ואני מרגישה את דמי רותח , אם הוא יראה אותה הוא בטח יחשוב כמה היא שווה וירצה אותה נכון? אני נושכת את שפתי למחשבה המזורגגת. מרגישה אבודה מדי .
״מה התוכנית?״ היא לוחשת בעיניי עגל , היא דפוקה על כול המוח או מה?
״איזה תוכנית ? ״ אני מנסה להישמע מאופקת.
״את מודעת לכך שאם לא תפתי אותו אני אעשה את זה,״
״את לא תעזי״ אני מזהירה במהירות והיא מצחקקת.
״בסדר , מצטערת!״ היא מרימה את ידייה ואני מנסה כמה שיותר לא לקחת ללב .
YOU ARE READING
נפל חזק
Romanceהתמימות שלה שיגעה אותו כמו שהקור שלו שיגע אותה. היא הרגישה שהיא הגיבורה מהספרים שהיא קוראת , היא נהייתה סקרנית כמו ילדה קטנה. הוא נפגש איתה בדרכי הגורל , דרכי האל. והעבר שלו לא היה מסוגל לו להמשיך , לא מסוגל להיות מאושר. הוא ידע שהיא תשמש אהבה למענו...