אדוארד
יצאנו מהחנות מכניסים לאוטו את החמש שקיות המפוצצות של אלן , היא והשטויות שלה .. זה באמת ביזבוז . ברצינות היא קונה המון דברים חסרי ערך . לא שאכפת לי אבל כל עוד היא משלמת זה משגע , היא התווכחה איתי באמצע הקופה ונתתי למוכרת מבט מאיים ואת הכרטיס שלי , לא יצא מצב שהיא תשלם . ובטח לא שאני איתה.
״וואו תראה איזה יופי ..״ אמרה מביטה לעבר השמיים המלאים עננים שאת האמת מיוחדים , היה בהם משהו יפהפה , אלוהי .. כמו אלן.
״לא עפתי.״
״לא נכון . זה יפהפה..״ אמרה בגאווה .
״כל הדברים היפהפיים נגמרים״ היא הביטה בי כיאלו נכנסה איתי לבועה משלנו ..
״אתה אמרת .. משפט אמיתי ״ היא צחקקה צחקוק נטול הומור , בחרתי לשתוק נותן למחשבות שלה לגעור עלייה. אנוכי מצידי.
״אני גוועת״
״מה בא לך?״
״משהו עם שוקולד , המון שוקולד!״ היא הביטה בי בעיניים מתוקות ולעזעזאל עם זה כמה שאהבתי אותה ככה היה לי שנאה אלייה.נכנסנו לסוג של מסדעה של קינוחים מפלצתיים. היא בחרה בפשוט ביותר פה - פנקייקים מלאים בשוקולד , בחרתי כמוה.
רציתי להכניס לראש שלה , לטעם שלה , לפה שלה .. ומכל הדברים רציתי להכניס אלייה , לגוף הזה שגורם לי לפעום בחוזקה כול פעם מחדש. רציתי לגעת בלב שלה ולהקסים אותה , לשבור את התמימות ההורגת הזו .. רציתי לדעת אם זה הצגה או שהיא באמת נחמדה כלפי כולם כלכך . אני יודע שיש סיפור - תובנה כזאת שגרמה לה להיות נחמדה . מי המזדיין שהרס לי אותה?היא מחכה כמו ילדה טובה לפנקייקים ומזיזה את שפתייה מתחילה לדבר ואני מנסה להיכנע לעצמי ולא לפלוט את המילים הגסות שעוברות לי בראש כמו ׳סתמי את הפה המזויין שלך לפני שאת תהיי ממש כאן . על השולחן מקופלת מול כולם׳ , גערתי בעצמי על החוסר שליטה העצמית שלי .
אני חולה שליטה וכל עוד אני עם אלן אני לא מצליח לעמוד על שלי .. היא מוציאה אותי מגדר העצמאיות שלי.בחורה מזורגגת . חשבתי לעצמי.
״הנה״ הקול שלה היה נרגש וראיתי את המלצר ניגש ומניח על השולחן את המנות שלי ושלה ״בתאבון,״ מילמלה ומיהרה לאכול ביס ראשון וחייכתי חיוך קטן , חזירה .. אלוהים כמה שהיא חזירה קטנה ויפה.
היא נענגת על המנה שלה ואני מתפתל במקומי , אני לא יודע מה יותר קשוח אצלי בגוף ברגע זה.״תפסיקי.״ הקול שלי צרוד היא מביטה בי בתמימות מתוקה.
״מה להפסיק?״
״הקולות האלה ...״ אני משתעל , אני שונא הרגשה כזו .
״אוקי אוקי זה מגעיל ..״ היא אמרה מנסה להבין אותי , וגיחחתי במרירות , מגעיל ? הקולות האלה מעמידים לי את הזין החסר שליטה שלי!
״כן איך שתבחרי לקחת את זה .״ היא הפעם זו שבוחרת לשתוק .
אנחנו אוכלים ומסיימים אני מגיש למלצר את האשראי ומשלם ושוב אלן מתווכחת איתי. אני מניח שטר לטיפ מקווה שהמלצר יהיה המום כמו אלן מהטיפ הזה... ברצינות המלצר היה נראה מסכן ועייף כמוני.
אנחנו יוצאים והיא מחייכת שוב אל השמיים ואני שותק , הבחורה פשוט חיה בבועה של קשת בענן - אני מניח.אנחנו נכנסים לסוויטה שלנו במלון ולפני שהיא פונה לחדר שלה בתוך המקום הזה היא אומרת ״תודה נהנתי היום, ״ היא מחייכת ואני מרגיש הנאה לא מוסברת , המחשבות משתלטים עליי בגלל בחורה קטנה ויפה..
בגלל בחורה שתפסה לי את הלב חזק ואיתו את הביצים שלי , היא תפסה אותי כלכך חזק שאני בטוח שנפלתי חזק , יותר מדי חזק.
היא פונה לחדרה ואני שומע מצד החדר שלה רעש של מים , היא מתקלחת ואני נלחם עם עצמי שוב - אני לא נכנס , לא הפעם.
לא הפעם .
לא הפעם.
לא הפעם.פאק אני רב עם עצמי עלייה... אני עם זיקפה ולא יכול להזדיין כי היא מעבר לדלת , אני רוצה למצוא מישהי במועדון .. ברצינות נערות לווי זה הכי לא בשבילי אני יכול להשיג דברים גם בלי כסף - תאמינו או לא .אני מהסס אם ללכת לישון , שורף לי העיניים מעייפות והיצר מנצח אותי. אני עוצם עיניים במטרה אחת -לישון.
הסיוטים רודפים אותי ואני נזכר באיך שאח מהמשפחה המאמצת והמזדיינת שלי .. דאג לסמן את גופי שוב ושוב . חתכים נותרו על גופי , אף פעם לא נתתי לאף איש בעולם לדעת על הצלקות , שנאתי אותם , שנאתי אותי , שנאתי את כולם. אני רואה את הפנים המחרידות שלו , אני זוכר איך רצחתי אותו ברשע .. בהצלחה הכנסתי לו את הרעל ההוא שקניתי , לא תרחו לברר מה קרה . סיפרתי להורים המאמצים שהוא חזר לבית ככה ונפל ארצה . טיפשים -כמו הבן שלהם.
אני מבין שבדרכים כאלה זה עובר ב..גנים. פאק נאבדו לי המילים .
המים הפסיקו אני מנסה כמה שיותר לא לדמיין אותה כולה מים מאחרי המקלחת .. אם קר אני מוכן לחמם אותה , בעזרת הגוף.
פאק כל מה שנוגע אלייה אני מתנהג כמו אחד עם תעודה של שיגעון כלשהו . פאקניג שיט.
YOU ARE READING
נפל חזק
Romanceהתמימות שלה שיגעה אותו כמו שהקור שלו שיגע אותה. היא הרגישה שהיא הגיבורה מהספרים שהיא קוראת , היא נהייתה סקרנית כמו ילדה קטנה. הוא נפגש איתה בדרכי הגורל , דרכי האל. והעבר שלו לא היה מסוגל לו להמשיך , לא מסוגל להיות מאושר. הוא ידע שהיא תשמש אהבה למענו...