פרק 18

8.3K 273 10
                                    

אדוארד
לא זכרתי אותה כזו חוצפנית , אני רוצה לדחוף אותה לשירותים ציבוריים ולקרוע את השמלה הצהובה ההיא .. שמחמיאה לגוף הזה שלה. פאק.
״אני אמרתי לך את זה מלא , אל״ אמרתי מכנה אותה , קראתי לה אל..
לחייה נאדמו והיא השפילה את מבטה יכולתי לקלוט את החזייה שלה מבצבצת הרגשתי כמו החבר הקנאי הזה. פאק .. הבחורה הזו.
״מה את עושה בערב?״
״המון , אני עסוקה !״ אמרה לחוצה , שקרנית .
״הבנתי אותך.. טוב נתראה״ החזרתי את הפרצוף הקר , פאק זה פגע בי. היא לא בעניין שלי.. אני מסתובב באיטיות מחכה לכך שתעצור אותי או משהו ובמקום זה היא נאנחת בכעס .
אני מתקדם לכיוון המכונית שלי ונכנס אלייה.. ריינג רובר שחורה. בהתחלה היה לי את המרצדס השחורה G500 , עדיין יש לי.. אבל יש לי עוד אחת . אני מתחיל בנסיעה והלב שלי צובט , פאק הבחורה המשיכה כיאלו כלום , היא הסמיקה והשפילה את מבטה שקראתי לה בכינוי , אבל שהמצאתי לצאת היא נלחצה והעבירה נושא ? מה ? מי היא חושבת שהיא ? פאק ! אני .. אני עצבני . נפגע לי האגו .
אני עוצר את הרכב איפה שהספרייה , אני אתפוס אותה.

אני הולך אחרייה והיא עוצרת מול בניין אפור וחמוד לוחצת את הקוד ונכנסת אני תופס את הדלת והיא נבהלת ממני ״לא הלכת?״ היא אומרת לחוצה אני נכנס ומושך אותה למעלית ״איזה קומה״ הקול שלי חסר סבלנות . היא לוחצת ומבטה בוהה בי בריכוז מוחלט , המעלית נפתחת והיא מסובבת את המפתח בהיסוס ואז עוצרת ומסתובבת אליי
״מה הקטע קאלו?״ היא קוראת לי בשם משפחה ואני משתגע .
״קאלו ?״ אני מאבד את עצמי ומתיח את השפתיים שלי על שלה ונוהם לתוכן , זה כזה נעים .. התגעגעתי .
אני משתלט על הכל , תופס פיקוד ומסובב את המפתח תוך כדי ומושך אותה לבית , אני מוציא את המפתח נועל את הדלת ושם את המפתח על השולחן ״פאק״ אני מלמל , החזה שלה עולה ויורד. היא מהססת.
״את רוצה את זה בידיוק כמוני״ אני לוחש בחיוך צדדי ומוריד את ראשי לצווארה מתחיל למצוץ נקודה אחת היא מניחה יד על הכתף שלי ונצמדת לקיר יותר אני תופס במותניה ברכושניות והיא מפנה לי מקום להמשיך , אני עוצר להביט בעיניים שלה , המבט הזה המהופנט שמחכה שאמשיך .
אני תופס את השמלה הזו שכלכך רציתי להוריד ״את מושלמת״ אני בוהה בגופה שניות ארוכות ומניח אותה על השפה במהירות לא מוכן לבזבז רגע .
חיכיתי לזה תשעה חודשים - כמו תינוק שבבטן שמחכה לצאת אל העולם הגדול .
היא מביטה בי בצפייה ואני מעביר את ידי על הבטן שלה היא מרימה את אצבעותיה לעניבה שלי ומשחררת אותה מעל ראשי , מורידה את הגקט והחולצה שלי .. אני נמס מהמבט שעל פנייה הן נבוכות ותמימות בין רגע ״מה אנחנו עושים?״ היא נראת מתוסבכת
״משהו שרציתי לעשות מהרגע שהופעת מול הפנים שלי״ אני יורד מעט למטה ומוריד את הנעלים שלה ואז את שלי ״תזהרי ״ אני לוחש שהיא מהססת לרגע לעצור .
אגודלי מדגדגת אותה יותר למטה והיא רוטטת תחתי , פאק .. אני אוהב את זה , הגניחות והנשימות שלה הדבר הכי מתוק שיש בעולם.
״את מתוקה , כולך״ אני נאנח. ״אדוארד״ היא מנסה להישמע רגיל וזה יוצא כגניחה , הזין שלי בעצמו רוטט.
״אל תזוזי ״ אני מביט פעם נוספת בעיניים שלה ומעמיק את הנשיקה במטרה להרגיע אותה , אני מחדיר אלייה אצבע בהתחלה בעדינות.. היא צרה , יותר מדי . אני משחרר את האצבע הגוף שלי רוטט -הגברת בתולה . אני מפחד .
״אלן , את בתולה ״ אני קובע ולחייה מאדימות יותר אני מסדר את התחתונים שלה בקלות ולא שוכח לחייך מהציור המתוק שעליהם .
״זה לא טוב?״ היא לוחשת בין נשימות כבדות
״לא אלן.. אני לא מתעסק עם ..״ אני עוצר לרגע פוחד לפגוע בה , אני קם ומחזיר את כל הבגדים עליי ״אני לא מתכוון לזיין אותך ״ אני מתוסבך. אני מרים את גופה היא שותקת ומתקדם לחדר שנראה לי שלה ומניח אותה על המיטה הנשימות שלה עדיין כבדות היא תופסת בעניבה שלי מושכת אלייה וידי מונחות לצדי ראשה , אני עולה מעלייה בקטנה
״זה לא העסק שלי. נסיכה.״ אני מסביר ומעביר את האצבע על התחתונים החמודים שלה הנשימות שלה נהיות כבדות ואני מרגיש את הרטיבות ומוריד את התחתונים תוך רגע ומחדיר אצבע היא עוצמת את עינייה חזק וגונחת חלש ״מה זה ?״ היא מתוקה כלכך.
אני מוציא ומכניס בקצב מהיר ואני פוקחת עיניים ״אדוארד״ היא גונחת וגורם ללב ולזין לרטוט ולפעום בו זמנית .
״אל״ אני לוחש ומוסיף עוד אחד והיא נופלת לאחור , אני רוצה לטעום.

לא לוקח שלוש דקות והיא מגיעה לאוגזמה שלה , הראשונה.
״פאק״ אני עוצם עיניים בחוסר כוחות , נושק לשפתיים ״תהיי מוכנה גם אני אכנס לשם״ אני מסביר ותוך דקה היא נרדמת .
בנשימות שקטות ומתוקות , אני גרמתי לאישה שאני אוהב להתענג .
בפעם הראשונה . אני מאוהב מעל כל הראש.

נפל חזקWhere stories live. Discover now