פרק 7

9K 282 67
                                    

אלן
קחו רגע לעצמכם , אתם מסוגלים לדמיין פגישה משעממת?
אני לא מסוגלת לדמיין איזה טעות עשיתי שניסיתי לבוא .
אני שותקת ומקשיבה לשני הגברים שמנהלים ׳עסקים׳ .

דין מדי פעם זורק לי חיוכים קטנים , הוא נאה ממש . ולפי דעתי אדוארד יותר , זה לא שאני משווה אותם או משהו , כן?
הפגישה המעצבנת נגמרת ואנחנו קמים ממקומנו , בתזמון מדויק , כמו שמר קאלו אוהב.

״כן , נתראה. ״ קולו של מר קאלו קר כלפיו יותר מאשר אליי. מפתיע.

״ביי אלן מקווה לפגוש אותך בדרכים אחרות,״ הוא קורץ ואני מבולבלת.

״דרכים אחרות?״ אני קצת נשמעת מזלזלת .

״דרכי האל.. ״ הוא קורץ ואני מסמיקה .

״טוב.. להתראות.״ אני חייבת להישמע בסדר שמר קאלו לא יכעס , אני מביטה לעברו ואז לעבר דין והוא מצחקק .

״קשוחה . ביי אלן,״ דין מצחקק ויוצא מהחדר פגישות ואני מוציאה נשימה שעצרתי מרוב לחץ. ברצינות ! זה היה מלחיץ ומפחיד יותר מאשר הקטע ההוא בילדותי שרדפו אחרי שני כלבים גדולים!

תיאור טיפשי ? טוב נו..

״הבנת משהו ?״ הוא מתחיל שיחה וזה מלהיב אותי.

״אה כן ברור , אלברט פלין ניסה לתבוע את העסק שלך נכון?״ אני מביעה חוכמה על הזיכרון הקטלני שלי ואנחנו מתקדמים למעלית .

״כן,״ מר קאלו זורק לעברי מבט קצר ואז מזמין מעלית.

״אפשר שאלה?״ אני מתחננת .

״כן,״ קולו עמוק .

״למה אתה כזה גס רוח לכולם?״ אני סקרנית , מה העבר של הבחור הזה.. הוא דווקא נשמע די מעניין , די מכאיב , באמת ..אני רוצה לדעת.

״ולמה זה עניינך?״ הוא כועס על הסקרנות שלי.

״לא.. אני פשוט .. טוב.. אני מצטערת.״ אני מהססת בין לבין . המעלית נפתחת אנחנו נכנסים ויש שתיקה במעלית .

״אל תדחפי את האף הקטן שלך למקומות שלא צריך ,״ הוא מאיים ..?

״אתה מאיים עליי?״ אני מהססת .

״כן , אני מנסה להזהיר אותך . אם את אוהבת טיפה מהחיים שלך תתפסי ממני מרחק , וגם אין לי שום עניין בך .״ הוא שובר את לבי עם המילים הכבדות האלה . אני יודעת שהוא צודק , אני כן מתעניינת בו ואולי כי אני רוצה אותו ?

״אתה מתנהג כיאלו אתה מפלצת. ״ אני אומרת והמעלית נפתחת בקומה שלנו , יותר בכיוון שלו .. אוף הסתבכתי.

״כי אני מפלצת.״ הקול שלו גורם ללב שלי לעצור . אני נכנסת למשרד שלי מנסה להתעלם מהשיחה המתורוצצת בראשי .

להזהיר אותי ? מה כבר יש בחיים שלו ? הוא רצח או משהו?
הוא הסיפור המקוצר לספר ׳אל דאבליו׳ ?
או שאולי ה׳נסיך השבור ׳ ?
או עם עבר כמו של הדרין מהספר ׳אחרי ש׳ ..?

אני זורקת את כוס השוקו הריקה לפח ומסדרת את השולחן ומתעסקת עם המיילים וסדר היום של מר קאלו , הוא צודק .
אני צריכה להתאפס על עצמי.. וכמה שיותר מהר .

אדוארד
היא עיצבנה אותי שדחפה את האף שלה , כיאלו ... מה זה עניינה ?
הבהלת אותה מספיק טוב , אני מניח.
היא עכשיו תפסיק לחייך אליי ? אולי תתפטר ? ..
אני מעביר את ידי בשיער מתוסכל , אני לא רוצה שהיא תתפטר או שתפסיק לחייך עם החיוך הזה , אני רוצה אותה לצידי ואני מצליח להרחיק אותה , כמו את שאר האנשים שבילו איתי עד שהגיעו למעלה נפשית ולמטה פיזית , עמוק למטה .. מתחת לאדמה.
אני דפוק ממש כמו החיים הדפוקים שלי , אני מפתח רגשות כלפיי מלאך ולא מגיע לי סוג של אושר כול שהוא , ולכן אני שונא את עצמי יותר.

הנייד שלי מצלצל ואני עונה לגניפר אחותו של ג'ייק .

״כן גניפר ?״ אני מלמל באדישות.
״אני חייבת את העזרה שלך,״ היא אמרה עצובה כיאלו הרגע חרב עולמה.
״מה כבר קרה ?״ אני מלמל בדאגה ואלן יוצאת מהחדר עם מסמכים בידה ומביטה בי.
״ג'ייק הוא .. הוא איבד הכרה ...״ היא מתייפחת .
״תפסיקי לבכות נסיכה , אני בדרך, ״ אני מנסה להראות רגש נחמד וזה מצליח.
״ב..בסדר תודה ,״ קולה רועד אני מנתק והיא שולחת לי את הבית חולים בהודעה .

״מה אלן ?״ אני מלמל בעצבנות ומניח את הגקט על גופי היא מהססת לרגע פותחת את פיה ואז סוגרת .

״לא משנה,״ היא באה להסתובב אני ממהר לסובב אותה אליי והיא נבהלת , אני שונא שאומרים לא משנה .

״משנה ועוד איך , אני ממהר קדימה אלן..״ אני מאיץ בה.

״לא .. החברה שלך מחכה לך ואני לא רוצה לעכב אותך,״ היא נראת מרוחקת ואני שונא את ההרגשה הזו , אני חושב שהיא מקנאה. טוב שתסיק מה שבא לה , שתקנא .. מגיע לה . היא דחפה את האף שלה.

״נכון... והיא תחכה עוד רגע ואת תגידי מה רצית. ״ אני מנסה להישמע מאופק היא משחררת את האחיזה שלי ממנה ועושה צעד אחור .

״בסהכ לא הבנתי לאן להעביר אותם,״ היא מושיטה את המסמכים אליי בעדינות .

״זה.. לקומה 14 לבחור עם שיער שחור ועיניים כחולות,״ אני מלמל ועוקף אותה במהירות וממהר למעלית , חבר שלי בלי הכרה בבית חולים! סעמק .

רציתי להישאר עוד בסביבתה של אלן אבל חבר .. פצוע.

אני נכנס למעלית ומקווה שהיא תיפול או משהו, שתחסוך ממני את כול השיט הזה שנקרא - חיים.

נפל חזקWhere stories live. Discover now