אדוארד
אני פוקח את העיניים ומרגיש משקל קטן על הגוף וריח מתוק שנעים לאף. אני זז בקטנה וקולט את אלן עליי..איך זה קרה ?
ראשה על החזה שלי והיא נראת מתוק .. אני יודע שאם אעיר אותה היא תהיה נבוכה. אני אגרום לה לחשוב איך היא תברח. אני הופך אותנו ומשעין את המשקל של הגוף שלי עליה. היא גונחת מתוך שינה וזזה מעט, היד שלה על החזה שלי.
״פאק,״ אני שומע את קולה המתוק ומתאפק לא לחייך.
אני מרגיש שהיא מצליחה לצאת מהדרך שתפסתי אותה ואני משחק את עצמי ישן ואז דלת נסגרת בעדינות. אוקי עכשיו אני יכול לקום.
אני קם ממקומי ויוצא ולעזאזל עבר זמן מאז שישנתי טוב..
נכנס למקלחת ומתחיל לשטוף פנים ולצחצח שיניים. אני מסיים ויוצא מהחדר קולט אותה. היא מדברת עם חברה שלה הבלונדה ..
״בוקר..״ אני מלמל מנסה להתעלם מעצם העובדה שאני ואלן אמורים להיות במשרד.
״בוקר,״ לחייה של אלן אדומות אני מחייך חיוך קטן ושותה מים ולוקח כדור נגד כאבים. כואב לי הלב אני לא בטוח שזה יעזור אבל בכול זאת.
גייק נכנס למטבח ונושק לבלונדה, ״ג'סיקה ..״ הוא לוחש בחיוך ומפלרטט איתה ואני מגלגל עיניים אין לי זין אליהם. בכלל.
״ישנת טוב?״ אני מציק לאלן והיא מנסה לא להביט בי. ״פשוט אני בכלל לא.״ אני משועשע וגייק וגסיקה בוהים בנו.
״ישנתם ביחד, לא?״ גייק מפגין את החוכמה הלא קיימת שלו ואני מגחך.
״לא יודע תשאל אותה,״ אני עדין מביט באלן והיא אדומה מבושה. אני יודעת שברגע זה היא מקללת אותי בלב, אבל לא אכפת לי.
״מה הקטע?״ היא מעוצבנת.
״שום קטע. אני צוחק איתך בכיינית.״ אני מקניט אותה והיא מביטה בי שהלחיים שלה עדיין אדומות ואני לא יכול שלא להרגיש את המתח.
״אז .. אדוארד נכון?״ ג'סיקה מעצבנת .
״כן.״ אני עונה לה בקרירות והצבע חוזר לפנייה של אלן.
״מה אתה חושב על אלן?״ היא סקרנית.
לא באמת אכפת לה מאלן...
אני קולט אנשים כאלה מרחוק.
כלבה מזורגגת.
היא מפלרטטת איתי.״לא חושב שזה עניינך.״ אני ממשיך להיות קר אליה ואלן נראת עצבנית יותר ויוצאת מהמטבח במהירות ואני אחרייה. ״חכי,״ אני מלמל והיא עוצרת היא נראת ממש עצבנית .
״מה אתה רוצה?״ קולה קר אליי.
״שתסבירי את ההתנהגות המזויינת שלך.״ אני מזיז את ידי לעבר המטבח.
״אתה מפלרטט עם חברה שלי,״ היא עונה בעצבים.
קנאית .
״פאק. לא.״
״שקרן!״
״אני בחיים לא משקר.״ אני מתעצבן, מתקרב.
״טוב,״ היא לא מאמינה לי!
אני מעביר את ידי בעצבנות בשיער. ״מה טוב ?״ אני מנסה להיות מאופק אבל השפתיים שלה היום מושכות אותי מבדרך כלל. אני מביט לעבר ג'סיקה וגייק שמביטים בנו בצפייה.
״תעזוב אותי, בסדר? אני באמת לא מבינה מה אתה רוצה,״ היא נאנחת.
״ואם אני אגיד לך מה אני רוצה?״ אני מרים גבה בקטנה והיא משפילה את מבטה אני מפנה את המבט אל הסקרנים האלה. ״תזיזו את העיניים שלכם,״ אני פוקד והם מקשיבים.
״מה אתה רוצה?״ היא לוחשת ואני מתקרב ומרים אותה מהמותניים ישר לחדר וסוגר אחרינו .
אני בוחן אותה היא נראת סקסית בבוקר זה מצמרר וגורם לזיקפת בוקר מקוללת. היא מביטה בי בעיניים תמימות לעזאזל. כול מה שרציתי לעשות לה בחדר הזה כבר לא הגיוני.
כול מצב , תנוחה , פאק . אני רוצה הכול !
״מה?״ היא לוחשת ואני נושם עמוק ועושה צעד אחורה. אסור לי.
״צריך ללכת .. אני אקפיץ אותך לבית עוד שעתיים תתייצבי בעבודה?״
״כן, ״ היא מתבאסת.
״ותתרחקי מהבחורה הזו . אני כבר שונא אותה.״
״ג'סיקה?״ היא מופתעת.
״כן לגמרי. היא כלבה.״
״דווקא חשבתי שתאוהב ולא תשנא אותה...״ היא מלמלת מופתעת.
״למה חשבת ככה?״ אני מכווץ את גבותיי.
״כי היא יפה .. לא יצא לי לשמוע שמישהו מהבנים שנא אותה -אי פעם.״ היא שוב מפקפקת בעצמה בגלל הכלבה הזו.
״היא לא , היא כלבה רצינית.״ אני מעוצבן ויש שקט. ״בוא נזוז.״
אלן
אני מביטה במראה פעם נוספת בשמלה הפרחונית שלי , אני מסדרת בעדינות את החגורה שעל השמלה ומחייכת לעצמי וקושרת את הוואנס השחורות שלי .אני עם שתי כוסות מסטארבקס קפה בשבילו ונס מתוק בשבילי.
״היי״ ניסיתי להישמע בסדר הוא הרים את מבטו.״הי,״ הקול שלו קצת הכאיב לי הוא נשמע פחות שמח .
״תחייך קצת. ״ אני מנסה לעודד אותו ומגישה את הקפה בשבילו וזורקת את הקרטון נשארת עם הנס שלי ..
״לחייך..״ הוא חוזר אחריי וחיוך מאולץ על פניו אני מתיישבת מולו ומביטה בו ארוכות.
״הפעם חיוך אמיתי.״ אני מחייכת והוא נאנח .
״אין לי זמן לזה, ״
״אוקי אוקי , אז מה בתכנון?״ אני מנסה להישמע סמכותית אבל המבט שהוא מסתכל עליי מוציא אותי מכול שפיות אפשרית .
״יש פגישה עם מרטין סמית׳ .. ואז אני צריך את העזרה שלך . עד מאוחר.״ הוא קובע ואני מהנהנת ומנסה לסדר את היום ומכיוון שהמחשב שלי לא עובד יכולתי לעבוד איתו , מולו.
ניסיתי להירגע , נשבעת.
YOU ARE READING
נפל חזק
Romanceהתמימות שלה שיגעה אותו כמו שהקור שלו שיגע אותה. היא הרגישה שהיא הגיבורה מהספרים שהיא קוראת , היא נהייתה סקרנית כמו ילדה קטנה. הוא נפגש איתה בדרכי הגורל , דרכי האל. והעבר שלו לא היה מסוגל לו להמשיך , לא מסוגל להיות מאושר. הוא ידע שהיא תשמש אהבה למענו...