Belkide yanıldım

1.7K 116 40
                                    

Sabah kaktığımda nedense yüzümde mutlu bir gülümseme vardı. Yatağımdan kalkıp lavaboya gidecekken dün akşam bakugou nun bana verdiği karanfilleri masamın üstünde duruyordu. Bakugou ila spor festivalinde olan dövüşümüzde ondan biraz korkuyordum ve beni güçlü bir rakip olarak görmediğini düşünüyordum. Ama o kadar hızlı olmasının sebebi ve savuşturmaları güçlü olduğum ve kazanmak için yaptığını anlamıştım. Ama bakugou yu yakından tanıdıkça ona karşı duygularım değişmişti.Ve bu değişimi otobüste ve bankta kulaklığını paylaşması ile anlamıştım. Bi anda yüzümde ufak bir sırıtma oldu. Kendime gelip banyoya girip elimi yüzümü yıkadım. Hemen üstlerimi giyip çıktım. Belki bugün yine kulaklığını paylaşır diye düşündüm. Otobüs durağına gelmiştim. Ama bakugou yu görememiştim. Etrafı biraz gözetledikten sonra otobüs geldi.otobüse binmiştim. Arkalara doğru ilerledim yine yer yoktu. Ve ayakta kalmıştım. Otobüs biraz boşaldığında bende ikili koltuklardan biri boştu oraya geçmiştim. Yanımdaki adama baktığımda şok olmuştum. Bu bakugou idi. Pencere tarafında kulaklığını takmış ve uyuya kalmıştı.

 Pencere tarafında kulaklığını takmış ve uyuya kalmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Masum bir şekilde uyuyordu.
Ona dokunarak uyandırmaya çalıştım. Ama kalkmamıştı. Biraz daha zorlayınca en sonunda elimden tutmuş bana sinirli bir şekilde bakıyordu. Sonradan bakışları değişmişti.
" Napıyosun? " Dedi
" Hiç bir şey . sadece seni kaldırmaya çalışıyordum."
" Bi daha kaldırma " dedi.
" Tamam da elimi geri alabilir miyim?" Dedim .
Bakugou bi anlığına elimi hala tuttuğunu farketti. Ve biraz kızarmıştı. Elimi bi hızla bırakıp pencereden dışarı bakıyordu.
"Napıyosun? " Dedim. Ona dönüp.
" Hiçbir şey yapmıyorum. " Dedi
" Bugün ders fazla uzun sürmicek "
" Ne yapabilirim." Dedi bana döndüğünde biraz yüzlerimiz yakınlaşmıştı çünkü ben zaten ona biraz yakın duruyodum.
Yanağımın biraz kızardığını farketmiştim. Oda bi anlık gözlerini şaşı yapıp düzeltmişti. İkimizde aynı anda önümüze hızla döndük. Yüzümün hala kızardığını biliyordum. Gideceğimiz yere kadar konuşmadık.İneceğimiz durak geldiğinde beraber otobüsten indik. Bakugou önden gidiyordu. Okulun oraya vardığımızda okul kapısının orda deku ve ida- kun u gördüm. Onlar ile beraber içeri girmiştik. Sınıfa girecekken beraber komik bir şakaya gülüyorduk. Sınıfa girdiğimizde ise Bakugou ile göz göze gelmiştik. Bakışlarında sinir ve hayal kırıklığı var gibiydi. Bakugou hemen önüne döndü. Bende yerime geçtim bu aralar bakugou ile çok sohbet edip ve vakit geçiriyorduk. Sanki gitgide Bakugou ya karşı bir şeyler hissediyordum. Ama bende bu hissin ne olduğunu bilmiyorum. Derken Aizawa sensei sınıfa girdi. Derste bir kaç şey anlatıp dersi bitirip gitti.
Bakugou
Aizawa sensei gittikten sonra tüm sınıf konuşmaya başladı. Bende defterime her zamanki gibi şarkı notaları yazıyordum. Kendime ait bir şarkı çıkarmayı düşünüyordum. Bateri çalmayı biliyordum ve sadece kendime bir grup kurmam gerekiyordu. Bunuda şarkı tamamlanınca yapıcaktım. Defterime notalarımı yazarken birilerini gözlerini üstümde hisseder gibi olup hafiften sağtarafıma dönüp arkaya baktım. Bu bakışların sahibi Urarka idi.onu farkettiğimi anlayınca kafasını başka here çevirdi. Son zamanlarda onunla çok görüşüyorduk. Ve gerçekten arkadaşım olmuştu. Bu sabahki otobüste o yakın mesafede duruşunda biraz kızarmıştım. Ama ona karşı bir şeyler hissediyor muyum bilmiyorum. Ama onunla sohbet etmek hoşuma gidiyordu. Ondan dolayı bu akşamda sahilde buluşmak istiyorum ve bunu ona söylicem. Sonunda okuldan çıkmıştık. Herkes eve dağılıyordu. Otobüs durağında uraraka yı gördüm. Yanında Deku vardı. Ve gerçekten samimi idiler. Deku normalde otobüse binmezdi ama sebebi belli oluyordu. Uraraka dan biraz uzağında otobüsü bekliyordum. Bana doğru dönüp selam bile vermemesi sinirimi bozuyordu otobüs gelmeden kulaklıklarımı takıp müziği son sese vermiştim şuan kimseyi duymak istemiyordum. Otobüs geldiğinde onlardan önce binip arkya ilerledim. Ayakta kalmıştım yine. Müziğin sesini biraz kıstım. Yan tarafıma döndüğümde Uraraka tekti. Deku yanında yoktu. Demekki sadece onu geçirmek içindi otobüs durağında beklemesi. Centilmencilik oyunlarını pek sevmem açıkçası. Biri bana seslenmişti.
"Bakugou."
Yan tarafıma baktığımda Uraraka bana bakıyordu. Müziğin sesini kısarak
" Ne istiyorsun ? " Dedim sinirli bir şekilde bakarak.
"Ne zaman bindin sen" dedi
" Senden önce bindim " beni deku ile birlikteyken farketmemesi zoruma gitmişti. Brn farkedilmeyecek kadar mı oldum be.
" Bugün sahile gide-"diyecekken beni dinlemediğini farkettim telefonu ile göz ucuyla baktığımda Deku ile konuşuyordu. Yine mi ? Söyleyeceğim şeyden vazgeçmişdim. Daha beni doğru düzgün dinlemeyen biri ile asla konuşamazdım.
"Bir şey mi de- ? Diyeceği lafı bölüp
" Hayır seni ilgilendiren bir şey değil" dedim ona bakmadan. Onun ise hala bana şaşkın şaşkın baktığını analdım.
Bende istifimi bozmadan durakta indim. Uraraka ise arkamdaydı. Bir zaman sonra beni takip ettiğini analadım. Sağ köşeye dönüp orda dimdik bekledim. Oda tam döndüğünde bana çarpmıştı. Tam geri geri düşecekken kolundan tutmuştum. Hızla kendime çektim.
" Teşekkürler" dedi
" Neden beni takip ediyosun ?"
" Kim ben mi seni takip edicem ben...şey...ııı sadece bu tarafta işim vardı da ondan aynı yoldan gittiğimizi nerden bileyim "
"Aman neyse " diyip arkamı döndüm gibi biri bana çarpmıştı.
Uraraka
Bakugou döndüğünde bir kızla çarpışmıştı. Kız tam düşecekken bakugou onu tuttu. Ve yüzleri biraz yaklaşmıştı. İkiside birbirinin gözüne bakıyordu. Bi dakka ne yapıyo bunlar çok yakılar. Şuan o kıza sinir olmuştum. Hem Bakugou ya bak sen kıza karşılık veriyo bakışlarıyla. Şuan içimde küçük bir kıskançlık sezmiştim. Bakugou kıza
" Ee artık bıraksan mı beni yoruldum da." Demişti soğuk bir ifadeyle. Kız hemen ondan ayrılıp.
Özür dilerim " dedi kız. Bakugou ona sinirli bakıp
" Dikkat et bir dahakine hepinizi tek tek tutmaktan yoruldum " derken bana bakmıştı. Kız ise iyi günler dileyip gitti. Bende Bakugou ya yaklaşıp
" Sevgili mi yaptın kendine hemen " dedim.
" Benim zaten sevgilim var " demişti o an ki tepkim şaşkınlık ve kıskançlıkla doluydu.
" Kim bu sevgili "
" Seni ilgilendirmez. Onun hakkında kimseye birşey demem" dedi kıskançlığım çoğalmıştı.
" Şaka yapıyorum sevgili yapacak kadar salak değilim. Sevgili işlerine hic girişmedim de. Sadece senin tipini görmek istedim de ama gerçekten çok hoş bir tipti bu. " Diyip yandan gülmüştü. Bizim bakugou gülüyor ha. Neyse asıl konu şaka onun omzuna sertçe vurdum.
" Ah ne yapıyosun be" dedi omzunu tutarak.
" Bu benle alay ettiğin içindi. O yüzden " dedim.
" Bugün sahile gel ! " Dedi Bakugou. Bunu ondan beklemezdim.
" Sen iste yeter Bakugou ilk defa arkadaşça yanaşıyosun bana." Dedim
" Uzatma 8 de gel işte by " diyip gitti.
" By " dedim.

Yorumlarınızı bekliyorum


Yerçekimsiz Patlama( Kacchako)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin