Sezon Finali

990 76 160
                                    

Bakugou
Uraraka ile ilişkimizden bir kaç ay geçmişti. Ve iyi gidiyordu.
Bugün doğum günümdü. Kimseden bir beklentim yoktu. Yataktan kalkıp üstümü giydim. Ve salona gittim. Herkes masaya oturmuş beni bekliyordu. Bende yerime geçip oturdum ama biri yoktu. Sevgilim Uraraka.
" Uraraka nerede ?" Dedim.
" Uraraka'nın ailesi ile özel işleri vardı. Ondan gitti." Dedi Melissa.
Yemeğimi yedikten sonra Kirishima ile okula gittik. Uraraka demek okula gelmeyecekti. Onsuz yapamazdım ama katlanmak zorundayım. Ders başlamış Aizawa sensei gelmişti. Beni görmesiyle
" Doğum günün kutlu olsun Bakugou." Dediğinde şaşırdım. Benimle beraber sınıfta şaşırmıştı.
" Ha siz nerden biliyorsunuz ?" Dediğimde
" Dosyanda görmüştüm dün . Sizin dosyalarınızı incelerken farkettim. "
Diyip bugün hakkında yapıcaklarımızı bildirdi. Yorucu bir gün olucaktı.
~~~
Okul bitmişti ve evimden yurda gidiyordum. Çoktanda hava kararmıştı. Uraraka'yı aradığımda annesi açmıştı ve müsait olmadığını söylemişti. Yurdun oraya geldiğimde tüm ışıklar kapalıydı. Sadece odalardan bazılarının. İçeri girdim koridordan sağa dönmemle
" Sürprizz!" Diyen sınıfla karşılaştım.
" İyki doğdun Bakugou." Dedi hepsi.
Kafamı eğip
" Tsch."
" Bakugou hoşuna gitti gizleme şimdi." Diyen Kaminari'ye baktım. O da yutkunup sustu.
Pastaya baktığımda mumlar sönüktü.
" Ne üfleyeceğim ben ."
Todoroki hemen mumları özgünlüğü ile yaktı. Mumları üfledim. Dileğim Uraraka ile sonuna kadar mutlu olmaktı. Doğjm günüm güzel geçiyordu. Ama bir kişi eksikti o da sevgilim Uraraka. Neredeydi ki
şimdi ? Herkes masanın orada toplanmış bilek güreşi yapıp izliyordu. Bense koltuğa geçip Uraraka'yı aradım.
Aradığınız kişiye ulaşılamıyor
Diyordu bir kaç kez tekrarladım ve en sonunda telefonuma mesaj geldi ve okumaya başladım.

' Bakugou özür dilerim. Lütfen beni affet çünkü artık buralarda yokum sevgilim gidiyorum. Seni hep seveceğim 💛'

Okuduğumda öylece kalakaldım. Ne yapacağımı bilmiyordum. Asıl sıkıntım kokusunu bir kere daha içime çekmeden ve bana haber vermeden gitmesiydi. Dünyam durmuştu. Telefonumu bir koltuğa koydum açık bırakmıştım.
" Bakugou iyi misin ?" Dedi Kirishima.
Cevap vermedim. Telefonumu görünce hemen aldı bir şey yapmadım yapamazdımda. Okuduktan sonra bana baktı. Bende ona gözlerim dolmuştu. Ayağa kalktım ve yurtdan dışarı çıktım. Hayatım durmuş gibiydi. Nasıl artık olmayacaktı. Yüzümdeki acıya dayanamayıp gözlerimden akan yaşlarımı serbest bıraktım. Yüzümde en ufak bir mimik bile yoktu. Sadece göz yaşlarım vardı.

Sezon finalide bitti. Beni buraya kadar desteklediğiniz için teşekkür ederim. 2. Sezon geldiğinde haberlerimi alırsınız duyuru yerinden paylaşacağım. Sizleri seviyorum.

Yerçekimsiz Patlama( Kacchako)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin