Uraraka
Dün Bakugou ile barışmıştık. Gerçekten bana çiçek alacağını hiç düşünmezdim. Tabi ki barışmamın sebebei çiçek değil Bakugou. Neyse yataktan çıkıp banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkayıp saçımın taradım. Odama geldiğimde dolabıma yöneldim. Üstlerimi giydim. Masamın üstünde dün aldığım çanta anhtarlıkları vardı. Biri pembe Satürn' lü diğeri yeşil el bombalı. Bakugou ve bana almıştım. Dün okuldan eve gelirken aldım. Bugün ona vermeyi düşünüyorum. Onlarıda çantama koyduğumda hazırdım. Mutfağa girdiğimde kahvaltı hazırdı. Hızlı bir kahvaltı yapıp çıktım. Kulaklıklarımı takıp müzik dinlemeye başladım. Otobüs durağına geldiğimde yine Bakugou' yu gördüm. Benden önce gelmeyi nasıl başarıyo. Yanına vardığımda bana baktı.
" Günaydın." Dedim.
" Sanada."
O sıra otobüs geldi. Otobüse bindik. Yine ayaktaydık. Bakugou nedense bugün biraz mutsuz yoksa ben mi yanılıyorum. Acaba bir şey mi oldu ?
İkimizde müzik dinliyorduk. Yaklaşık on beş dakika sonra otobüsten indik. Bakugou ile okula gidiyorduk.
"Bakugou iyi misin ?"
" Bilmem. Sana sormalı ?"
" İyiyim de -"
" Niye bana yalan söyledin ki?"
İkimizde durmuştuk.
" Ne yalanı ?"
" Kimseyi sevmiyorum demiştin."
Öğrendimi yoksa
" Öyle zaten de bir şey mi duydun ?"
"Erkeklerle konuşurken senin Deku dan hoşlandığını söylediler."
" Ne ?"
"Yani kimden hoşlandığın beni ilgilendirmez ama yalandan hoşlanmıyorum. Lütfen bir dahakine açık ol." Diyip gitti. Bense ne diyeceğimi bilemiyorum. Az önce bunları söylerken yüzündeki kırılganlık beni üzmüştü. Bakugou' nun arkasından gittim. Ama Kirishima ile konuşuyordu. Bende bunu değerlendirip sınıfa erkenden gittim. Erkeklerin hepsi ordaydı Deku hariç. Hepsini bir yerde toplayıp
" Kim benim Deku dan hoşlandığımı söyledi ?"dedim korkunç bir sesle çünkü sinirlenmiştim. Hepsi biraz tırsmıştı.
" Biz söylemedik." Dedi Mineta.
Yakasından tutup kaldırdım.
" Bi daha arkamdan yalan yanlış konuşmayın yoksa hepiniz ölürsünüz." Dedim. Hepsi kafalarını sallıyolardı. Arkamı dönüp gidecekken Sero
" İkinci bir Bakugou geldi." Dedi
Hepsi
" Kesinlikle." Dediler.
Bende arkamı döndüm onlara hepsi biraz geri çekildiler. Bense yumuşamıştım.
" Gerçekten mi?"dedim. Hepsi yine kafa salladılar. Sırama geçtim. Bakugou ya bu durumu ancak aldığım hediyeyi gizlice koyup bir not bırakmaktı. Hemen bir not yazma başladım. Sinirim gecmişti gülümsüyordum.Yazarın ağzından
Uraraka yazmaya başlarken Bakugou ve Kirishima sınıfa girdi. Geli gelmez Uraraka'ya baktı. Güldüğünü görünce
*Demekki dogruymuş hiç itirazda etmedi şimdi de gülüp bir şeyler yazıyor. * Diye düşündü. Yerine oturdu. Aizawa sensei bir kaç dakika sonra gelmişti. Dersi anlattıktan sonra gitmişti. Sınıf yine sesli bir şekilde konuşmaya başladı. Kirishima Bakugou' yu çekiştire çekiştire dışarı çıkardı. Bir işleri vardı. Uraraka bu şansı değerlendirerek Bakugou'nun sırasına gitti ve anahtarlığı taktı. Arasınada küçük notu yerleştirdi. Hemen sırasına geçti. Bakugou sınıfa girip sıraya oturdu. Çantasından kitabını çıkartacağı sırada anahtarlığı farketti. El bombası şeklindeydi. Kenarında bir kağıt buldu. Kağıdı açıp okumaya başladı.
______________________________________
Erkeklerin söylediği şeyler yalan gerçekten deku yu sevmiyorum hem Melissa seviyor onu o benim arkadaşım. Erkeklerin bir daha bu hatayı yapacağını sanmıyorum.
Hem sevdiğim biri olsa söylerim. Sonuçta söz verdiğim ve sevdiğim insanı üzmek istemem. Yanlış anlaşılmayı düzelttiysem ve hediyeni beğendiysen arkanı dön. Çünkü ben seni izliyor olacağım. 💛
-Uraraka
______________________________________
Okurken Bakugou'nun yüzünde küçük bir tebessüm oluştu. Kalbi görünce * yine sarı kalp çiçek verirkende sarı kalp vardı. Bu sarı kalbin anlamı ne ? Neyse bu deli kıza boş yere vurulmadım ya. Ama erkeklere ne demiş merak ettim sormam lazım.* Dedi içinden. Bunu düşündükten sonra arkasına baktı Uraraka gerçekten ona bakıyordu biraz kızarmıştı. Uraraka gülmüştü ve elindeki Satürnlü anahtarlığını gösterdi. Bakugou önüne döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yerçekimsiz Patlama( Kacchako)
AcakBu hikayede bazı yerleri kendi düşüncelerime göre yaptım Uzun zamandan sonra ilk aşkı bulan bakugou... Kacchako 2. Sezonu başlayacakkk.