Bakugou
Ne kadar istemesemde benim yaralarımada baktılar. Uraraka yı çok merak ediyorum ama bunlar yüzünden gidemiyorum. Elime tekrar sargılamışlardı. Ayak bileğimi de sargıya aldıktan sonra dinlenmemi söylediler. Onlar odadan çıktıktan sonra yatakta uzanmak yerine oturdum. Nasıl bu şekilde bir yanlış yapabilirim. Eğer kostümün eldivenlerini taksaydım bu kadar sorun çıkmazdı. Bu oda üstüme üstüme geliyordu. Bende odanın penceresinden sessiz bir şekilde çıktım. Zaten zemindeydik. Hemen kaldığımız yere gidip üstümü giyindim. Nedense kimse yoktu. Tam salonda Kirishima ve diğerlerini gördüm. Demekki burdalar. Aralarında sadece Uraraka yoktu. Deku konuştu.
" Uraraka şimdi daha iyi merak etmeyin. Sadece dinlenmesi gerek. Ağır bir yarasıda yok.
Kirishima
" Bakugou nasıl?"
" Bilmiyorum ama iyidir."
"Sen nerden buldun onları ? İlk gören sendin ve hep yanlarında duran."
" Melissa ile bitirmiştik. Bizde biraz yara almıştık. Sonra ormandan çıkan birilerini gördük. Bunlar Bakugou ve Uraraka ydı. Bakugou Uraraka yı kucağına almıştı. Urarakanın sırtı kanıyordu. Bakugou nun da sargılı eli.
Sağlık görevlileri Uraraka yı aldılar. Bakugou da tek ayağı üstündeydi. Ayağı incinmişti. Onu da aldılar."
"Ben Bakugou nun yanına gideceğim."
Diken kafa yüzünden kaçtığımı anlayacaklar. Neyse bunlar konuşurken bende gideyim. Kaldığımız yerin arkasında parkur yerleri vardı. Bende parmaklıklara ayaklarımla tutunup ters bir şekilde durdum. Ve gözümü kapattım. Ama o an gözümün önünden gitmiyor. Uraraka nın beni korumak için onların önüne geçmesi. Tam bir aptalım. Bir kere de mantıklı düşünsem. Uraraka yı gerçekten özledim. Sadece bir iki saat görmesemde yokluğu çok belli. Ahh kafayı yiyeceğim. Uraraka, hiç tanımadığım biriydi ama son günlerde beraber eğlendik, beraber takıldık, ona güveniyorum. Güzel ve hoş biri insan onun gözlerine bakınca kendini kaybe- ahh ne diyorum ben. Saçmalama o sadece senin arkadaşın. Hem otobüste dedikleri yanlışlıkla söylediğini söyledi. Ama bilmiyorum.
Gözlerimi tekrar kapattım. Beynime biraz kan gitsin. Hala baş aşağı duruyordum.
" Bakugou"
Biri bana sesleniyordu.
" Efendim"
" Iıı şey Bakugou."
Gözlerimi açıp kaldığımız binanın olduğu tarafa baktım. B-bu Uraraka ydı. Parmaklıklardan indim karşısında durdum.
"U-uraraka s-"
Cümlemi tamamlamadan ona doğru yürüdüm yaklaştığımda elimi kafasının arkasından tutup kendime çekip sarıldım.Ne olduğunu anlamasada oda bana karşılık verdi. Ellerini belime doladı.
İkimizde birbirimizden ayrılınca kaldığımız yerin penceresinde bir şey farkettim. N-ne bu bizim sınıftı hepsi pencerenin oraya toplanmış bize bakıyordu.
" Ş-şey bunlar neden buraya bakıyor."
Dedim.
Uraraka arkasına döndü. Bi an irkildi.
" Bilmiyorum"
Kirishima sonradan hepsini ordan dağıttı ve perdeyi çekti.
" İyi misin yani yaraların iyi mi?"
" Ha evet sağlık görevlileri sayesinde. Yarına dinlenirsem bir şeyimin kalmayacağını söylediler. Sen nasıl oldun ?"
" Bir şeyim yoktu ki."
" Ayağın nasıl?"
" İyi de çok mu birbirimizi merak ettik hiç hoşuma gitmedi."
" Gerçekte de merak ediyorum." Dedi yüzünü bana yaklaştırarak. Ben biraz kafamı geri çektim.
" Napıyosun sen ?"
" Ha ne ?" UrarKa kafasını geri çekti.
" Benimle bu kadar yakın olmak istiyorsan söyliyim yüzlerimiz yakın olmasada kalplerimiz yakın" bi dakka ben ne dedim. Uraraka bana şaşkın bir şekilde bakıyordu.
" H-hayır öyle değil yani arkadaşız bağımız var anlamında." Dedim.
" Arkadaşız değil mi?"
" Yani "
" Yani derken ..."dedi uzatarak. Bana bakıp sırıtıyordu.
" Çok mu uzattın acaba."
" Peki peki ."
Uraraka ile binaya doğru yürüdük. İçeri girdiğimizde tüm sınıf bizi bekliyordu sanki . Hepsi bize bakıyordu. Ashido
" Siz sevgili misiniz ?"
" Uraraka'nın aptal olmasını istemeyiz." Dedim ona bakıp tek kaşımı kaldırmış şekilde.
" Hayır sadece arkadaşım olduğu için sarıldım. Hem olsakta her şeye bu kadar karışmayın yoksa benden güzel bir patlama yersiniz." Dedim tekrar ciddi bir tavırla. Ve uyumak için odaya çıktım. Erkekler bir odada uyuyacaktı. Oda zaten genişti bende bir tane yatağa geçtim ve tekrar düşüncelerime daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yerçekimsiz Patlama( Kacchako)
RandomBu hikayede bazı yerleri kendi düşüncelerime göre yaptım Uzun zamandan sonra ilk aşkı bulan bakugou... Kacchako 2. Sezonu başlayacakkk.