Bakugou yu bu aralar Uraraka ya karşı şerefsiz yapıcam zaten farketmişsinizdir .
Uraraka
Sabah kalktığımda kızların hepsi bana bakıyordu.
" Ne oldu ?" Dedim
" Rüyanda ne gördün ?"dediler.
" Niye ki?"
" Durmadadan Bakugou diye sayıklıyordun da." Dedi Mina
Yanaklarım kızarmıştı.
" Ne ciddi misiniz ?"
" Evet baya bir mutluydun." Dedi Momo. Ve hepsi gülmeye başladı.
" Ha peki ne gördüğümü hatırlamıyorum."
Dedim hemen ayağa kalkıp üstümü giyip salona geçtim. Tüm erkekler uyanmıştı. Kızlarda gelmişti. Mina kulağıma
" Bakugou-kun !" Dedi galiba bunu söyledim uyurken. Bir anda kızardım. Herkes dışarı çıkmaya başladı. Gözlerim Bakugou yu arıyordu. Arkamdan biri
" Beni mi arıyorsun ?"dedi.
Arkamı döndüğümde Bakugou sırıtıyordu ve bana bakıyordu. Neden dibimdeydi ki. Aramızda üç dört santim vardı.
" S-seni aramıyorum etrafı biraz inceledim."dedim gözlerimi kaçırarak.
" Peki gelmiyor musun ?"
" Geliyorum."
Beraber dışarı çıkıp kahvaltı yaptık. Sınıfça kahvaltı yaptıktan sonra Aizawa sensei geldi. Bugün yapacaklarımızı anlattı.
"Herkes bugün çift halde çalışacak. Herkes birbirine yardım edecek. Bir kişi boşta kalıyor ondan dolayı bir takım üçlü olacak. Şimdi takımlar için kura çekimi var. " Dedi. Aizawa sensei in elindeki kutudan kağıt çektim. Bana Tsu-chan çıkmıştı. Bakugou ile olmak isterdim. Herkes çektikten sonra üçlü takım belli olmuştu.
Üçlü takım Melissa, Deku ve lida idi. Bakugou Todoroki ile olmuştu. Bu durumdan memnun olmasa d artık çok geçti. Tsu-chan ile yerimize geçtik. Ben bir şeyleri yerçekimsiz hale getiriyordum oda daha da yukarı fırlatıyordu bende serbest bırakınca parçalanıyordu. Bu böyle devam etti. Hemen biraz ileride Bakugou ve Todoroki vardı. İkiso gerçekten de çok iyiydiler. Herkes zorluyordu kendini.
~~~~~
Antrenman bitmişti. Akşam olmuştu. Sınıfça yemek yiyiyorduk. Yemek yedikten sonra kendi yerlerimize geçtik. Salonda oturmuştuk. Sohbet ediyorduk. Kaminari
" Bakugou senin hakkında bir şey duyduk."dedi. Bakugou ona baktı.
" Yine ne saçmalık duydun."
" 1-B sınıfından Yui Kodai siyah kısa saçlı kız seni seviyormuş." Dedi. Ne Bakugou yu mu seviyor.
" İyi hemen gidip çıkma teklifi edeyim." Dedi Bakugou herkes şok olmuş ona bakıyordu. Bakugou sakin bir tavırla
" Bunu dememimi bekliyorsun. İlgilendirmiyor beni aptallarla uğraşacak vaktim yok." Dedi.
Rahatlamıştım.
"Bakugou tam bir öküzsün."dedi Sero.
" Peki."
Momo bana bakıp pis pis sırıtıyordu. Biraz korkmuştum.
" Bakugou hakkında ne düşünüyorsunuz hepinizin fikirlerini alalım ?" Dedi Momo.
" Sinirli,insan dışı, kendini beğenmiş, düşüncesiz herkes böyle düşünüyor." Dedi Kaminari. Herkes bunu onaylamıştı Kirishima ve bir kaç kişi hariç onaylamıştı bu benim sinirimi bozmuştu. Bakugou ise kafasını eğmiş üzülmediğini belli etmemeye çalışıyordu.
" Bence öyle değil hepiniz yanlış düşünüyorsunuz." Dedim bir anda. Hepsi bana bakıyordu. Bakugou da
" Söylediklerinizin aksine düşünceli anlayışlı iyi bir sırdaş belli etmese de herkesi düşünüyor. Duygularını da belli etmiyor. Onu anlamaya çalışsanız böyle söylemezdiniz yani bence hepinizden daha iyi." Dedim. Hepsi bana şaşkın şaşkın bakıyordu.
Bakugou ayağa kalkıp önümde durdu. Sırıtıyordu. Bana doğru yavaşça eğilerek yanağıma narin bir öpücük bıraktı. Herkes şoktu. Bense domates olmuştum.
"Teşekkürler." Diyip gitti. Hepsi ağzı açık Bakugou ya bakıyordu.
" Uraraka iyi misin?"
" Ha n-ne evet i-iyiyim. Neyse uyumaya gidiyorum." Diyip odaya girdim. Az önce olanlar gerçekmiydi. Bakugou yanağımdan öpmüştü. Ne yapıcağımı bilmiyorum. Ama tek bildiğim söylediklerimin hoşuna gitmiş olmasıydı. Bunları düşünerek uykuya daldım.
~~~~
Sabah Jirou beni kaldırmıştı. Bende eşyalarımı toplayıp dışarı çıktım. Herkes kahvaltı için ordaydı. Bakugou yu görünce biraz kızardım. Yemekten sonra gidicektik. Yemek yedikten sonra spor çeketimi salonda unuttuğumu farkettim. Hemen onu alıp geldiğimde otobüs gelmişti ve herkes biniyordu. En son ben binmiştim. Arkaya doğru ilerliyordum. Her yer doluydu. Mina ile oturacaktım ama Kirishima oradaydı. Mina bana pis pis sırıtıyordu. En arkada Bakugou'nun yanına geçtim. Otobüs hareket etmeye başladı. Herkes birbiriyle sessiz bir şekilde konuşuyordu. Bakugou ise dışarı seyrediyordu. Bakugou bir kaç dakika sonra
" Yaraların iyi mi ?"dedi.
" Evet daha iyiyim. Senin yaraların iyi mi ?"
" Evet çoktan daha iyi oldum." Bakugou üstüme doğru geldi.
" Dünkü söylediklerin hoşuma gitti. " Dedi sırıtarak.
" Şuan galiba seni öpeceğimi düşünüyorsundur. O gün dediklerimden. " Dedi.
" H-hayır. "
" Düşünmelisin." Dedi geri çekilip.
Tanrım şimdi bayılıcam.
" Bugün ne yapıcaksın ?" Dedim konuyu değiştirmek için.
" Eve gidip biraz dinlenirim belki.
Sen?"
" Şey bugün öğlen yemek yiyelim mi beraber ?" Dedim. Bakugou tek kaşını kaldırıp.
" Çıkma teklifi mi ediyorsun ?"
" Ne h-hayır bu kadar meraklı olma sadece evde canım sıkılıyor. Gelmiceksen alay etmeden cevap ver." Biraz ciddi bir tavır vermiştim.
" Alay etmemiştim ama olur ne
zaman ?"
" Bugün saat bir iki gibi sana bir konum atarım oraya gelirsin."
" Tamam."
Bakugou bu aralar gerçekten fazla imalarda bulunuyor. Beni sevdiğini düşünüyorum ama sadece şaka yapıyodur. Kendisi şakalara bayılır. Kamptayken o kız hakkında söylediği bir anda gerçekten gidip çıkma teklifi edeceğini düşündüm. Ama şakacı bir aptal işte. Zaten bu zamanlarda sınıflada pek konuşur oldu.
" Uraraka !" Bir anda irkildim. Bu Bakugou ydu. Bana sesleniyordu.
" Efendim."
" Senin bende telefon numaran yok nasıl atıcaksın bana."
"Telefonunu ver yazayım." Dedim. Telefonu aldığımda numaramı yazdım. Nedense telefonunu kurcalayasım geldi. Ama yapmadım.
Onun yerine ikimizin selfiesini çektim. Bakugou istemese de.
" Ne yapıyorsun ?"
" Fotoğraf çekiyorum."
Bakugou galeriye girip fotoğrafa bakmıştı.
" Bune biçim fotoğraf. İstersen bir tane doğru düzgün çekelim."
" Tamam."
Bakugou ile birlikte fotoğraf çektik. Sonra Bakugou sadece benim fotoğrafımı çekti. Bende olabildiğince güzel bir poz vermeye çalıştım.Bakugou fotoğrafa baktıktan sonra nedense biraz kızarmıştı. Hala fotoğrafa bakıyordu.
" Bir şey mi oldu ?"dedim
"Ha yok sadece çok güzel çıkmışsın o kadar" dediğinde şaşırdım.
" Ne ?"
"Ne diyorum ben ya*kendi kendine söyler*yani güzel çıkmış normal fotoğraf gibi."dedi pencereden dışarı seyretmeye başladı ama biraz kızarmıştı. Bana güzel demesi hoşuma gitmişti. Fotoğrafı göremesemde Bakugou nun hoşuna gitmiş. Bir saatlik yoldan sonra sonunda otobüs durmuştu bizde inmiştik. Aizawa sensei beklememizi söyledi. 1-B de yanımızdaydı. Herkes konuşuyordu. Bende yanımdaki Bakugou ileyken Yui denen kız geldi.(Yui denen kız)
Bakugou'ya
" Bakugou-kun bugün beraber takılalım mı ?" Dedi. Bir an beni eker mi diye düşündüm.
" Hayır bugün sevdiğim biriyle vakit geçireceğim." Dediğinde kızarmıştım. Bu ben miyim yoksa başka biri mi ?
Kız gittiğinde
" Sevdiğin biri derken kim ?"dedim.
İkimiz birbirimize dönüktük.
" Bilmem galiba onu unuttum senle gelemicem." Dedi. Ciddi mi bu
" Uraraka aptal olma senden başka sevdiğim bir şey yok."dedi
" Nasıl?" Şaşkın şaşkın bakıyordum ona o ise bir anda
" Yani arkadaşımsın ondan yanlış anlama" dedi tedirgin bir şekilde.
Biraz kızarmıştım . Aizawa sensei geldi. Bize yarın için bir kaç şey söyledi.
Herkes dağıldığında bende hemen eve gittim. Bugün için biraz heycanlıydım. Eve geldiğimde önce banyoya girip çıktım.
Acaba ne giysem diye düşünüyordum.Nasıl olmuş ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yerçekimsiz Patlama( Kacchako)
RandomBu hikayede bazı yerleri kendi düşüncelerime göre yaptım Uzun zamandan sonra ilk aşkı bulan bakugou... Kacchako 2. Sezonu başlayacakkk.