Uraraka
Bakugou'nun uzattığı mısır kutusuna elimi koymamla elim bir şeye değdi. Bu Bakugou'nun eliydi. Ona bakmadım çünkü filme dalmıştım. Bakugou filme dikkat vermiyordu bana baktığını biliyordum. Filmin yarısına kadar gelmiştik. Gerçekten şuan filmin en heyecanlı kısmındaydım. Bakugou iki de bir beni rahatsız ediyordu.
" Neden izlemiyorsun ?" Dedim sessizce.
" Bu filmin kitabını okudum ve tıpatıp aynısı sıkıcı geliyor." Dedi.
" O zaman neden geldin ?"
" Bilmem senin yanında kalmak için."
" Neyse filmi izleyemiyorum ?" Dedim. Bunları konuşurken hiç yüzüne bakmamıştım.
" Yüzüme baksana." Dedi.
" Film izliyorum." Dedim.
" Filmin sonunu söylerim bak." Dedi.
O sırada filmde büyük bir sır ortaya çıkmıştı ki
" Filmin sonunda he-" diyorken dudaklarına yapıştım. Şok geçirmişti. Bende böyle durdurabildim. Sessiz ve kimseye çaktırmadan. Dudaklarından ayrıldığımda filme geri döndüm. Hiçbir şey olmamış gibi. Bakugou'nun bakışlarını hissediyordum.~~~
Film bitmişti. Sonu harika bitmişti. Bakugou ile beraber çıkmıştık. Sınıfça filmi yorumluyorduk. Bakugou bana baktı bende ona tamam onu öptüm susturmak için ama hoşuma gitti. O sırada Yui geldi.
" Bakugou yemek yiyelim mi ?" Dedi.
Bu kız ne sanıyor Bakugou'nun sevgilisi olacağını mı ?
Bakugou kıza takmadan elimi tuttu. Beni sınıfın olduğu masaların oraya elimden çekiştirerek götürdü. Kirishima ve Mina'nın olduğu masya geçtik. Ben Kirishima'nın yanına Bakugou'da karşıma oturmuştu. Kirishima ve Bakugou ayağa kalktı ve yemekleri almaya gitti. Benle Mina onları beklerken masaya Yui ve arkadaşları geldi. Yui karşıma oturdu ve masaya yaklaştı.
" Bak şirin kız Bakugou'dan uzak dur yoksa kötü olur." Dediğinde sinirlerim bozulmuştu.
" İşine bak Yui belanı arama." Dedim. Arkadaşlarından biri hemen yanımdaydı. Yeşil saçlıydı.
" Arkadaşımı duymadın galiba." Sinirle ayağa kalktım. Yui de ayağa kalktığında karşı karşıya geldik.
" Bakugou benim sevgilim ve ayağını denk al yoksa seni kimse kurtaramaz elimden." Dedim.
" Şirin kız ayaklarına yat Bakugou'nun yanında ama burada gel de psikopat ol iyi oyunmuş." Dediğinde sınıra gelmiştim. Mina yeşil saçlı kızla atışıyordu. Bende dayanamadım ve Yui'ye kafa attım. O sırada biri kolumdan tuttu. Bakugou idi.
" Ne oluyor ?" Dedi elindekileri masaya bırakıp. Yui'ye baktığımda burnu kanıyordu.
" Bakugou bana vurdu ve tehdit etti." Dedi Yui. Şimdi bir şey yapacakken Bakugou kolunu omzuma attı.
" Sence ben bunlara karşı bir insan mıyım ? " Dediğinde içim rahatlamıştı.
Yui burnunu peçteyle sildi.
" Bakugou hadi gelin şunlarla uğraşmayın." Diyen Min'ya baktım. Sinirli gözüküyordu ve her an kavga edecekmiş gibi. Bakugou ile masaya geçicektik. İlk önce ben oturdum. O da tam oturdu. Yui ve arkadaşları gitttiler.
" Şu kız elimde kalıcak ?" Dedi Mina.
" Biz gittikten sonra ne oldu ?" Dedi Kirishima. Mina anlatmaya başladı.
" Siz gittikten sonra Yui gekdi ve Uraraka'yı tehdit etti. Uraraka sinirlendi ayağa kalktı. Yui Uraraka'ya oyuncu diyince Uraraka yakasından tutup kafa attı." Diyince.
" Tsch aptal kız iyi vurmuştun ama sonuçta benim sevgilimsin ." Diyip sırıttı. Üçümüz ona bakıyorduk.
" Gerçekten birbirinizi bulmuşsunuz. İkiside kaostan besleniyo lan." Dedi Kirishima.
" Biraz öyle olabilir." Dedim. Sonra yemek yemeğe devam ettik. Yemek yedikten sonra diğerlerinin yanına gitmiştik. Sırada bowling vardı. Bowling yerine geldiiğimizde herkes şaşkındı. İçerisi oldukca büyük rahat ve eğlenceli bir yerdi. Herkes dörderli oynuyordu. Çünkü herkes bir yerde tek oynarsa atış hakkı kısıtlı olurdu ve eğlence kalmazdı. Herkse kendine takım kurdu. Ben ve Bakugou Deku ve Melissa ' ya karşıydık. Bakugou'nun hoşuna gitmişti. Dördümüz yerimize geçtik hemen yan tarafımızda Kirishima Mina Todoroki ve Momo vardı. Oyun başlamıştı. İlk atış bizimdi. Bakugou hepsini devirdikten sonra ikimizde yumruk tokuşturmuştuk. Sıra bendeydi. Bende vurduğumda sadece bir tane kalmıştı. Bakugou ile yine aynı hareketi yapıp onları seyrettik. Oyun böyle devam etti. Sonunda tabiki biz kazanmıştık çünkü belliydi ikiside bowlingi pek oynamamışlardı. Oysaki biz iddayada girmiştik Bakugou ile.
(Bowling iddiasını hatırlayanlar)Hava kararmaya başlamıştı. . Herkes şuan elindeki milkshake ile geniş bir alana geçmiş konuşuyor ve fotoğraf çekiyordu. Burada durmamızın nedeni ise servisi beklemekti. Elimdeki muhteşem milkshake bittikten sonra istemsizce çöpe atmıştım. Bakugou hâlâ içiyordu.
" Ne ara bitirdin ?" Dedi. Aslında hızlı içmiştim.
" Beni tanıyamadın galiba tabiki hızlı olucam. Ama milkshake in tadı hâlâ damağımda" dediğimde. Bana nispet yaparak milkshake den içti. Sinirlerim bozulmuştu. Tam pipeti ağzından çıkardığında hızla elinden alıp içmeye başladım.
" Hey ne yapıyorsun ?" Dedi
Bir yudum aldıktan sonra
" Milkshake'ini içiyorum."
" O pipete benim dudaklarım değdi bir kere yani ver yoksa Avm ortasında- ne yapacağımı biliyirsun." Dediğinde
" Bu dudaklar benimde dudağıma değdi aptal. Hem ne yaparsan yap bir şey olmaz." Dedim. Cesur görünmeye çalıştım. Bakugou'ya öyle diyince tabiki kızarmıştı.
" Tsch aptal kız." Sırıtıp içmeye devam ettim.
O sırada bizim önümüzden geçmek üzere olan Yui ve arkadaşlarını farkettim. Bana bakıp sırıttılar. Ne iş çeviriyor bunlar derken kendi kendime o sırada Yui ayağı bir yere takılmış gibi yaptı ve Bakugou'nun üstüne yüzüstü düşecekti. Bakugou ile yakınlaşmak istiyordu demek çakal . Bakugou o sırada ise beni şaşırtan bir şey yaptı Yui tam üstüne hızla düşüyorken bana doğru geldi. Yui o sırada yerde tam ayaklarımın dibindeydi.
" Özür dilemek için ayaklarıma kapanmana gerek yok." Dediğimde Bakugou bana bakıp sırıttı. Yui ayağa kalktı.
" Neden beni kurtarmadın ?" Dedi Bakugou'ya
" Ne saçmalıyorsun ? Kendini koruyamıyorsan neden kahraman olmak istiyorsun ki. Hem sana bir tavsiye daha kendini kurtaramazken başkalarını kurtarmaya çalışma." Dedi. O sırada
" Hey Bakugou servis gelmiş." Diyen Kirishima'dan dolayı kurtulmuştuk.~~~
Yurda geldiğimizde direk odama girmiştim. Yatağa kendimi fırlatmış tavanı seyrediyordum. Sonra dağınık olan odamı düzene soktum çünkü berbat duruyordu. Yaklaşık bir kaç saat sonra gece olmuştu. Odadan çıkmış lavaboya girip çıkmıştım. O sırada salon ışığın açık olduğunu farkettim. Salona girdim bu Bakugou'ydu. Koltuğa oturmuştu.
" Bakugou!"
" Haa Uraraka . Bu saatte ne yapıyorsun ?"
" Asıl sana sormak lazım." Dedim.
" Bilmem canım sıkıldı belki seni görürüm diye geldim." Dediğinde yanına gidip oturdum.Kirishima
Sabah olmuştu. Okula gitmek için eşyalarımı hazırladım ve üstümü giyip odadan çıktım. Salona gelmemle .....Tahmin edersiniz çok açık. Ve bölümü beğenirsiniz inş. Yorumlar bekleniyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yerçekimsiz Patlama( Kacchako)
De TodoBu hikayede bazı yerleri kendi düşüncelerime göre yaptım Uzun zamandan sonra ilk aşkı bulan bakugou... Kacchako 2. Sezonu başlayacakkk.