Hazırlık

692 70 39
                                    

Uraraka
Pazar günü olmuştu ve şuanda sınıfça kahvaltı yapıyorduk. Bugünkü filmden bahsediyorduk.
" Bence aksiyon olsun." Dedi Kirishima
" Bence Romantik." Dedi Mina. İkisi birbirine baktı ve güldüler.
" Bence komik olsun " diyen Deku'ya lida katıldı.
" Bence içinde  aksiyon bulunduran bir film izliyelim." Dedim. Kirishima mutlu olmuşa benziyordu.
" Tamam şimdi oylama yapıyoruz." Diyen lida ayağa kalktı.
Oylama bitmişti. Aksiyon kazanmıştı.
Kirishima ile el çaktık.
" İşte budur." Dedim. Bakugou bize bir yan bakış atmıştı. Ve kısaca ölsürdü.
" Hey tamam Uraraka benim arkadaşım bu kadar kıskanç olma hem ben Mina ile sevgiliyim." Diyen Kirishima pot kırmıştı. Tüm sınıf ona ve Mina'ya bakıyordu. İkisi durumu izah ettiler.
" Demekki siz sevgili oldunuz haa ." Diyen Kaminari'ye Bakugou vurdu.
" Bir şeyede şaşırma." Dedi.
~~~
Kahvaltı yaptıktan sonra herkes odasına geçti  bugün için hazırlanmaya sadece sinema değil bowling yemek filan yiyecektik. O yüzden avm'ye gidiyorduk. Aizawa sensei ile konuşmuştuk. Servis ayarlamıştı bize. Bende odama girip üstümü giydim. İlk bahar geliyordu. Havalar ısınmış gibiydi. O yüzden sıkı giyinmedim. Siyah pantolon üstünede bir siyah tişort giydim. Tişörtün üstünede kalçamın hemen üstünde olan kot çeketimi giydim. Ve çıkmaya hazırdım. Odadan çıkıp salona geçtim. Bakugou Kirishima ve Deku ordaydı.
" Ooo Uraraka hızlısın diğer kızlar gelmedi hem çok hoş duruyorsun." Diyen Deku'ya gülümsedim. Bakugou'nun üstü dikkatimi çekti. Oda siyah pantolon ve siyah bir tişört üstüne kot çeket. Yok artık bu kadar tesadüf.
" Hey siz ikiniz aynı giyinmişsiniz ." Dedi Kirishima.
" Haa Uraraka sen benimi gözetliyorsun ?" Diyen sevgilime sinirle baktım.
" Yok artık neyse yinede uyumlu bir çiftiz." Dedim. Diğer herkeste yavaş yavaş gelmişti. Hazırdık ve yurttan çıkıp servise bindik.
~~~
Geldiğimizde sinema yerine geldik saat on iki buçuktu zaten. Bir aksiyon filmi seçtik ve içeri girdik. Bakugou ile en arka koltukların en köşesindeydik. Ben duvar tarafındaydım Bakugou'da yanımada. Elinde patlamış mısırlar vardı. Onun yanındaki koltuk boştu ama hemen yanındaki yerde Mina ve Kirishima vardı. Filmin başlamasın bir dakika vardı ki içeri bir kalabalık girdi. Ve bunlar 1-B kızları,ne işleri vardı burda ? Yui'yi görmemle sinirlerim bozuldu o sırada Bakugou elimi tutup bana baktı. Ah şu aptal. Yui Bakugou'nun yanındaki boş koltuğa geçmişti kafayı yiyecektim. Bakugou elimi dahada sıkmıştı.
" Merhaba !" Dedi bize bakıp.
" Sus istersen film başlıyor." Dedi Bakugou. Kız bana pis pis sırıtıp bakıyordu. Elinde patlamış mısırı yoktu. Film başlamıştı. Filmin başlamasından bir kaç dakika sonra Yui elini Bakugou'nun elindeki patlamış mısırı alıcaktı ki Bakugou bana doğru çevirdi. Hoşuma gitmişti. Bu bomba kokuluyu seviyorum. Ah aptal.

Bu bölüm kısa özür dilerim ama yarın telafi edeceğim.

Yerçekimsiz Patlama( Kacchako)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin