Bakugou
Gözlerimi açtığımda yüzüme gelen ışığa maruz kaldım. Kolumla yüzümü kapatmıştım. Tek hatırladığım Tomura'nın son söyledikleri ve beni bayıltmalarıydı. Ve kendimi bu-. Bir dakika Uraraka o nerede. Odanın etrafına baktım. Yerde birini gördüm. Baygındı. Sırtı bana dönük yere seriliydi. Daha net bir şekilde baktığımda saçları kısaydı. Bu Uraraka idi. Hemen ayağa kalkıp yanına gittim. Sağ tarafına dönüktü. Sırtını yere verdim. Yüzü bana dönünce yüzündeki çizik ve ağzından çenesine çıkan kanı gördüm. Kafasını dizlerimin üstüne koydum. Gözlerim dolmuştu. Sonuçta önümde ölü gibi duruyordu.
" Hey Uraraka kalk hadi ."dedim. Biraz sarstım. Hâlâ tepki yoktu. Gözlerimden akan yaşlar istemsizce süzülüyordu.
" Hey! hadi kalk benim aptal sevgilim." Dedim kafamı yukarı kaldırarak
" Beni yalnız bırakma lütfen!" diye bağırdım titreyen sesimle. Kafamı onun kafasına yaklaştırdım. Ellerim iki yanağındaydı. Kafamı kafasına yakınlaştırdı. Gözlerimi kapatmış ağzlıyordum. Göz yaşlarım yüzüne damlıyordu. Öylece kalmıştım ki bir anda yanağımda bir şey hissettim. Gözlerimi açtığımda Uraraka bana bakıyordu.
" Bakugou !" Dedi. Kafasına sarılıp
" Aptal kız " dedim. Geri çekildikten sonra Uraraka kalktı.
" Bakugou sen niye buraya getirdiler." Dedi. Bunu bende bilmiyordum.
" Bilmiyorum." Dedim. O sırada kapı açıldı. İçeri giren Mr. Compress ve Dabi 'ydi. Uraraka ile ayağa kalktık. Uraraka'yı arkama aldım.
" Oo çifte kumrular uyanmış." Dedi Mr. Compress.
" Ne istiyorsunuz lan ?" Dedim.
" Bunu zaten birazdan öğrenirsin." Dedi Dabi. İkisi bir kaç adım attı. Aramız iki metre filan vardı. Elimde patlamalar yaratıyordum. Dabi bir kaç adım daha attıktan sonra üstüne koştum. Bir kaç patlama isabet etmiştim. Durduktan sonra Dabi çamur olmuştu. Bu da neydi ? O sırada arkamda birini hissettim. Bu Twice'dı. İki kötünün arasındaydım. İçeri biri daha girdi. Bu kişi Toga idi. Yine gülüyordu. Uraraka'ya baktım. Şok olmuştum. Bunlar ne ara bu kadar çok olmuştu. Dabi Uraraka'yı tutuyordu. O sinirle arkamdaki Twice'ın yüzüne bir patlam isabet ettim. Biraz geriledim. Yüzünü tutuyordu. Maskesi hafiften yanmıştı.
" Seni kahrolası velet!" Dedi ve üstüme doğru geldi. Bende patlamamla yumruklarını savuşturdum. En sonuncusundan kaçamamıştım. Duvarın ordaydım. Toga ve Twice üzerime gelmeye başladılar. İkiside koşuyordu. Biraz daha yaklaştıklarında patlamlarla havalanmıştım. İkisini arkamda bırakmıştım ve Mr.Compress'in üstüne doğru gidiyordum beni son anda farketsede kurtulamazdı. Yüzüne tekme atmıştım. Yere düşmüştü maskesi yüzünden çıkmıştı. Ama değişen bir şey yoktu çünkü yüzünde de maske vardı. Uraraka'yı kurtarmaya gidecekken şu aptal kız hariç diğer ikisi gelmişti. Önümdeydiler. Tam dövüş pozisyonu almıştım ki sağdan gelen bıçagı farkettim. Son anda karnıma gelecek bıçagın önüne elimi koydum. Acımıştı. Oda bıçağı geri çekti.
" Hey onu öldürmek yok işin içinde." Dedi Dabi. Elimden kan akmaya başladı. O sırada gardımı düşürdüğümden Twice'dan karnıma yumruk yedim. Biraz geriledim. Mr. Compress elindeki odunla kafama vurmasıyla görüşüm bulanıklaştı. Dizlerimin üstüne çökmemle
" Bakugou!" Diye bağıran Uraraka'ya baktım. Twice yüzüme bir yumruk atmıştı. Yere düşmüştüm. Kafama yediğim sert darbe yüzünden sersemlemiştim.
" Gerçekten inatçı bir veletsin!" Dedi Dabi.
" Gerçekten zorluyorsun bizi." Dedi yüzüme yaklaşarkak. Elimi kaldırıp karnına bir patlama bıraktım. Biraz gerilemişti.
" Seni -!" Diyip karnıma tekme atmıştı. Buna dayanamayan vücudum ağzımdan kan çıkarmama neden oldu. Yerde kan olmuştu. Kanayan sağ elimden destek alıp kalkmaya çalıştım. Ayağa kalmamı beklermiş gibi Twice karnıma ve yüzüme yumruk attı. Ve böylece duyduğum son ses
" Bakugou!!" Diyen Uraraka'nın sesiydi. Bilincim kapalı gibiydi yüz üstü yatıyordum ve ellerim arkadan kelepçeleniyordu. Yüzüm kanlar içindeydi.Sesler net gelmiyordu. Yere bakan kafamı Uraraka'ya çevirdim. Dişlerimi sıktım. Ağlıyordu ve hâlâ bana sesleniyor gibiydi. O sırada istemsizce gözlerim kapandı.
Bu bölüm bana biraz kıza geldi ondan kusura bakmayın. Ama bu bölüme çok üzüldüm. Diğer bölüm muhtemelen yarın gelebilir. Yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yerçekimsiz Patlama( Kacchako)
RandomBu hikayede bazı yerleri kendi düşüncelerime göre yaptım Uzun zamandan sonra ilk aşkı bulan bakugou... Kacchako 2. Sezonu başlayacakkk.