İtiraf

752 62 23
                                    

Şimdiden haber vereyim kısa bir bölüm olacak.

Kirishima
Artık saklayamazdım o yüzden inkar etmedim.
" Tamam kaçmayacağım. Uzun zamandır bu hisleri içimde barındırıyordum. Ama ona söylemek istemedim onu kaybetmekten korktum. O benim için çok güzel anlayışlı ve eğlenceli. B-ben ahh! Seni Seviyorum Minaa! " Diye bağırdım son sözlerimde. Herkes şaşırmıştı. Sadece Bakugou ve Uraraka hariç nedense?!. Mina'nın gözleri parlıyordu. Tam biri bir şey diyecekken
" Hey çocuklar geç oluyor uyuyun." Diyen Aizawa sensei'e baktık. Onun söylediği şeyler üzerine herkes sitem çekerek kalktı. Ve iyi geceler dileyerek odalarına gitti. Bense korkuyordum. Yani sonuçta Mina'dan bir cevap alamamıştım. Odama gitmeyip koltuğa geçip düsünmeye başladım. Aradan yaklaşık bir saat geçmişti. Bense hâlâ uyumamıştım. Bir anda
" K-kirishima." Diye seslenen Mina'ya baktım. Oda uyumuyora benziyordu.
" Ne oldu ?" Dedim. Şuan aslında içimde kötü bir his vardı. İkimiz tektik ve beni reddedeceğini düşünüyordum. Ayağa kalkıp Mina'nın karşısına geçtim.
" Özür dilerim herkesin içinde öyle şeyler söyledim." Dedim. Yere bakarak. Mina anlımdan tutup kafamı yukarı doğru kaldırdı elini geri çekti.
" Sorun değil. İlk defa böyle güzel iltifatlar alıyorum hemde istediğim kişiden "demesiyle gözlerim büyüdü.
" N-nasıl ?" Dedim.
" Açık değil mi ? Bende seni seviyorum Kirishima ve benimle çıkar mısın ?" Demesiyle kalbim durmuştu.
" Ş-şaka mı bu ?" Dememle kafama vurdu.
" Tabi ki hayır ciddiyim ve cevap be-"
Sözünü bitirmeden sarıldım. Oda şaşırmışa bensiyordu. Ondan ayrılıp
" Kabul ediyorum . Ve şimdi sevgili olduk değil mi ? Yoksa koltukta mı uyuya kaldım ben ." Dedim.
" Saçmalama."
" Ne yani sen benim rüyalarımsın olamaz mı ?" Dedim bir anda . Ama bunu içimden söylemem gerekti. İkimizde kızarmıştık.
" N-neyse artık uyumaya gitmeliyim?" Dediğinde yanağıma kısa bir öpücük kondurup gitmişti. Bense öylece kala kalmıştım. Kalbim yerinden çıkacaktı.
Odama doğru yürürken karşıma Bakugou çıktı.
" Öpüşmenizi bekliyordum ?" Dedi. Bizimi gözetliyordu.
" Ne diyosun ?"
" Sevgilinle diyorum aptallıklar yapsanda iyi gitmiş ." Dedi.
" Sen bizi mi izliyordun ?"
" Yalnış soru diken kafa asıl siz izlenecek yerde duruyordunuz ?" Dedi. Sinir bozucu.
" Neyse seninle uğraşamayacak kadar uykum var." Diyip gitmişti.
Bende odama girip yatağıma atladım. Çok mutluydum. Tavanı seyredip onu düşünüyordum ki telefonuma mesaj geldi.

Mina: İyi geceler (^^)
Kirishima: Sana da sevgilim.

Yazmıştım. Bilerek alışmam gerekti. İçim alışıktı ama dilim değildi.

Kısa olmadı bence o kadarda ama hadi neyse biraz kirimina ekledim. Bu ikiliyi de seviyorum. Beğenmenizi umuyorum okurlarr.

Yerçekimsiz Patlama( Kacchako)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin