Uraraka'nın Hisleri

1.4K 97 30
                                    

Uraraka
Bakugou uyumaya gittikten sonra bende odama geçip uyumaya çalıştım. Ama nedense içimde saçma bir neşe vardı. Bakugou benim için gerçekten endişeliydi. Sarıldığında nedense biraz kızardım ve kalbim biraz hızlandı. Onu söylediklerimle kırmıştım bunu kullanarak zaten laf sokuyor durmadan. Ama sarıldığındaki endişe ve yüz ifadesi çok hoşuma gitti. Bir dakka ya ben ne diyorum yani Bakugou benim için yakışıklı anlayışlı sırdaş dost samimi hislerini gizleyen bir aptal ama son zamanlarda duygularım bir garipleşti nasıl desem bilmiyorum ne diyorum ben ya neyse dinlenmem gerek. Gözlerimi kapatıp bilincimi rüyalarıma yönlendirdim.
~~~
Sabah erken uyuduğumdan erken kalkmıştım. Sabah sporu yapmak için dışarı çıkıcaktım. Spor üstlerimi giyinip binanın arkasındaki antrenman yerine gittim. Oraya vardığımda birini farkettim. Bu Bakugou'ydu. Nedense heycanlandım.
" Bakugou günaydın."dedim dünkü gibi parmaklıklarda ayakları ile tutunmuş tersten mekik çekiyordu. Karnı biraz gözüküyordu. Ne diyorum ben ya
" Günaydın "
" Ne yapıyorsun ?"
" Görmüyor musun antrenman. Sen ne yapıyorsun ?"
" Bende onun için geldim." Dediğim de kaşlarını çattı.
" Bu halinle mi ?"
" Evet iyiyim ben. Bir dakika sen beni düşünüyor musun ?" Dedim. Ona biraz yaklaşarak. Oda bana tuhaf tuhaf bakıyordu.
" Normal değil mi ?" Dedi bu sefer o benim üstüme gelerek.
" Farkettim de bu aralar üstüme çok yürüyorsun Uraraka " dedi tek kaşını kaldırarak.
" Ne b-ben-"diyemedim. Bakugou beni parmaklıkların yere sabitlendiği demir direğin orada sıkıştırmıştı.
" Ha bende sen ne hissediyorsan onu hissediyorum eğer bir daha yaparsan beni öpmek istediğini düşünücem" dedi pis pis sırıtarak. Kalbim çok hızlı atıyordu.
" N-ne  s-saçmalama yok öyle bir şey."
" Peki sen bilirsin. O zaman sen öyle düşünmeye başla Uraraka."dediğinde şok olmuştum. Ne yani beni öpmek mi istiyor.
" Ha n-ne !?" Geri çekildi. Yandan yandan hafif gülüyordu. Şuan domates gibi olmuştu. Bakugou bu aralar hep böyle şeyler söylüyordu. Ama şimdi ki söylediği farklıydı. Kalbim hala hızlı atıyordu. Kafamı iki yana salladım.
" Hey Uraraka istersen antrenman için yardım edeyim."
" Ne ha ne için?"
" Önceden istemiştin ve şuan benim yüzümden yaran var."
" P-peki." Niye konuşamıyorum.
Bakugou ile ilk önce onun yaptığı gibi parmaklıkta ters durdum. Hafiften karnım gözüküyordu. Bu beni rahatsız ediyordu. Bir anda Bakugou tişörtümü tuttu. Artık gözükmüyordu.
" Rahatsız olmuyorsan artık çek merak etme tutuyor olacağım"
Biraz kızarmıştım. Hemen çekmeye başladım. Yaklaşık yirmi tane çekmiştim. Parmaklıklardan indim. Bu sefer Bakugou ile  özgünlüğüm için bir kaç antrenman yaptık. En sonunda acıktık ve binaya geri döndük henüz kimse uyanmamıştı. Hemen banyoya girip çıktım. Yarım saat sonra Aizawa sensei herkesi kaldırdı. Salonda toplanmıştık. Bize kahvaltıdan sonra antrenman yapılacağını söyledi. Kahvaltı yaptık ve antrenmanlara başladık. Herkes kendi özgünlüğüne göre yapıyordu.
~~~~
Sonunda antrenmanlar bitmişti. Dışarda yemek yiyiyorduk. Ben Bakugou'nun yanında yemek yiyordum. Yemek yerken çok daha sakin ve düşünceliydi. Ben Bakugou'nun yanında oturunca kızlarda bizim masaya gelmişti. Çok konuştuğumuzdan Bakugou nun yüzü sinirli gözüküyordu. Yemek yedikten sonra kendi yerlerimize geçtik. Bizde kızlarla rahat sohbet etmek için odamıza gittik. Hepimiz daire kurmuş konuşuyorduk. Melissa da vardı tabi.
"Melissa Midoriya'dan hoşlanıyor musun ?" Dedi tsu-chan.
" Yani e-evet"
Biliyordum. Pek şaşırmadım. Kızlar bana bakıyordu üzülmemi bekleselerde benim kalbim kimseye ait değildi artık onu sevmiyordum. Bu zaten uzun zamandır vardı.
" Uraraka senin sevdiğin biri var mı ?"
Dedi Momo.
" Yok."
" Ama sizi son zamanlarda Bakugou ile çok yakın görüyoruz."dedi Mina.
" Ha n-ne yok öyle bir şey "
" Hadi Uraraka bizden saklamana gerek yok. Mesela Bakugou hakkında ne düşünüyorsun?"dedi Mina.
" Bilmem. Bakugou benim için değerli birisi sırdaşım dostum beni anlayanlar arasında hislerini gizlemeye çalıştığında çok tatlı oluyor samimi davranışları ve düşünceli biri." Dedim. Hepsi bana şaşkın şaşkın bakıyordu.
" Bakugou mu ?"dedi hepsi.
" Evet"
" Peki hiç heyecanlandığın an oldu mu?" Dedi Jirou.
" Evet. Mesela bugün."
" Ne oldu anlat ?" Dedi Melissa.
" Şey bu sabah erken kalkıp antrenman yapmak için arkaya gittim oda oradaydı. Sonra bana antrenman yaptığım için kızdı bu halinle mi? Dedi evet dedim sonra üstüne yürüdüm sen beni düşünüyor musun diye oda evet dedi ve o benim üstüme yürüdü bana bu aralar beni üstüme çok geliyorsun dedi ve işte bende böyle hissediyorum hem bir daha üstüme gelirsen beni öpmek istediğini düşünücem dedi."
" Ne ciddi misin sonra ? " Dedi hepsi.
" Sonra sen öyle düşünmeye başla dedi. Ve geri çekildi. Kalbim çıkıcaktı. Domates gibi olmuştum. Son zamanlarda bana ne olduğunu bilmiyorum."
" Basit sen aşık olmuşsun" dedi Melissa. Aşık mı Bakugou ya. İtiraz edemem aslında oldukça iyi birisi.
" Bakugou seni resmen öpmek istemiş. Bana göre söylediği gizli mesaj seni her an öpmek için üstüne yürüyeceğim." Dedi Momo.
Tüm kızlar onaylamıştı.
" Tamam Bakugou ya aşığım bunları söyleyince biraz kalbim hızlandı."
" Demiştik de neyse artık uyuyalım. Yarın son gün" dedi Mina. Herkes yatağına geçip uyudu. Bende aşık olduğumu yeni farkettiğim kişiyi düşünerek gözlerimi yumdum

Yerçekimsiz Patlama( Kacchako)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin