Günlük

768 64 147
                                    

Bakugou
Bir türlü uyuyamıyordum. Sebebi belirsizdir. En sonunda dayanamayıp masama geçtim. Kulaklıklarımı alıp müzik dinlemeye başladım. Önümde bir defter vardı çoğunlukla karalama yaptığım bir defterdi. Kendi kendime defteri yine karalıyordum. Deftere şiir yazmaya başladım sebepsiz yere. Şiirlerim biraz iyi olurdu ama bunu sık yapmazdım. Ara sıra nadiren. Şiirimin kime yazılacağı belliydi. Deftere aklıma gelen kafiye cümlelerini yazdım. Şiir yarım saat içinde bitmişti.

          Yerçekimsiz Patlama
Masum gülüşündü
Aşık olmama sebep olan
Yeni ama hep varmış gibi
Isıtıyordu içimi
Susmuş ve yine seni düşünüyordum.

Kısa ama onun anlayacağı şeyler vardı. Hoşuma gitmişti. Bir kaç tane daha yazdıktan sonra giderek gözlerime uyku çöktü.
~~~~
Sabah alarm sesiyle masamda uyandım. Kulaklıklar sayesinde net duymuştum. Uykusuz ve yorgundum. Kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Sonra dolaptan üstümü çıkarıp giyindim. Çantamı hazırladıktan sonra odadan çıktım. Herkes masaya oturmuştu ve bana şaşkın şaşkın bakıyordu. Çünkü ilk kalkan ben olurdum ama bu sefer uyuyamadığım için geç kalkmıştım. Masadaki boş yere oturdum. Uraraka ise başka yerde ise Deku ile gülüşüyordu. Ne yani bana gülmeyecek miydi ? Yemek yemeğe başladım. Uraraka'ya tekrar baktım. Hâlâ onunla konuşuyordu. Yemek yemeğe devam ettim. İştahım pek yoktu o yüzden bir kaç lokma yedikten sonra kalktım. Herkes de çıkıyordu. Tam Uraraka'nın yanına gidecekken Kirishima geldi.
" Bakugou ne oldu sana bugün ?" Dedi.
" Bende bilsem" diye mırılmandım.
Onunla beraber sınıfa girdik. Sırama geçip eşyalarımı çıkardım ders present mic'e idi. Yani İngilizceydi. Zaten o sırada içeri girdi. Avaz avaz bağıran dört göz sustu.

~~~~

Öğle arası zili çalmasıyla ders bitmişti. Herkse aşağı iniyordu. Bir türlü Uraraka ile konuşamıyordum.
Yine tam bir şey söyleyecekken kızlar gelmişti. Gerçekten bugün kendimi hiç olmadığı kadar yalnız hissediyordum. Bunalıma mı girdim acaba. Hem Uraraka bugün yanıma hiç gelmedide. Sanki hiç sevgili ilişkimiz yokmuş gibi. Sınıfta tek ben kalmıştım çünkü yazdığım şiiri Uraraka'nın çantasına koyucaktım. Direk veremezdim. Sırasına doğru gittim. Çantasını açsam bir sorun olur muydu ? En sonunda açtım içindeki kalemliğe kağıdı koydum. Kapatıcakken dışı süslü bir defere gözüm kaydı. Elime aldım. Açsam özeline girer miydim ? Neyse sonuçta benim sevgilimin olduğu için bakabilirdim. Pişman olacaktım ama içinde ne olduğunu merak ediyordum. Günlük olduğu belliydi. Günlüğün ilk sayfasını okumaya başladım ve şok olmuştum.

İkisi arasında ki en büyük fark kalpleriydi. Biri sinirli diğeri sevimliydi. Deku gerçekten bir harikaydı etrafındakileri de düşünen biriydi. Ama Bakugou sadece kendini düşünüyordu. Onunla sevgili olucak kıza geçmiş olsun diyebilirim de. Aptal olmaya değmezdi...

Bilerek burada bitirdim. Kısa bir bölüm oldu o yüzden kusuruma bakmayın. Sizleri seviyorum. Buraya kadar bana destek olduğunuz için teşekkür ederim..

Yerçekimsiz Patlama( Kacchako)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin