kırmızı karanfil

1.7K 124 60
                                    

Uraraka
Sınıfa girdiğimde kendi sırama geçtim.sonra tsyu chan geldi.
" Öğle arası neredeydin?" Dedi
" Hiç  öyle dolaşıyordum ." Dedim
" Hadi herkes yerine otursun " dedi lida kun bağırarak.tsyu chan yerine gitmişti. Herkes yerine oturmuştu.  Bende sınıfı gözetliyordum. Deku yine mırıldanıyor bir şeyler düşünüyordu.
Kirishima denki ile sohbet ediyordu. Pencere kenarında ikinci sırada oturan Bakugou ise üzgün ve çok sessizdi .
Daha dikkatli baktığımda deftere bir şeyler yazıyordu.

Derken Aizawa sensei geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Derken Aizawa sensei geldi.Herkes ayağı kalkıp oturdu.bize
" Cuma günü antrenman gezisi var 1 haftalık onun için hazırlıklarınızı yapın .hem gezi zorunlu." Dedi .
Herkes bir ağızdan konuşmaya başladı. Aizawa sensei onları korkutarak susturmuştu.
" Sessiz olun ben burda kestireceğim. Eğer sizin yüzünüzden uyanırsam gezi iptal ." Diyip sarı tulumunun içine girip uyudu.
Herkes çok kısık sesle konuşuyordu.
" Bakugou o gün okula beraber gidelim." Dedi kirishima .
" Napıyosan yap ". Dedi
Herkes birbirleriyle sessiz sakin bir şekilde konuşuyordu, Aizawa sensei' in korkusundan . Bende kafamı sıraya yaslayıp uyudum.akşam geç saate kadar uyumamıştım . Gözlerimi açtığımda yanımda kitap okuyan Bakugou vardı. Herkes gitmiş güneş batıyordu.

Kafamı kaldırıp bakugou ya baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kafamı kaldırıp bakugou ya baktım .
Oda bana dönüp
" Ne oldu? " Dedi.
Bende" saat kaç?" Dedim.
" Saat 06.00"
" Oha o kadar oldumu ya. Hem sen burda ne yapıyorsun?" Dedim .
" Seni bekledim."
" Neden ki ?" Dedim
" Hiç kalkıcak gibi gözükmüyordun.hem diğerleri gezi için hayallere dalmıştı. Ondan." Diyip kalktı ve kapıyo doğru ilerledi.
" Nereye ? " Dedim.
" Eve gidiyorum" dedi. Ve gitti
Bende sıradan kalkıyoken üstüme örtülen çeketi farkettim .bu bakugou nun çeketiydi. Yüzümde küçük bir tebessüm belirerek çantamı alıp çıktım. Okuldan çıkarken annemi aradım beni merak etmemesini söyleyip kapattım . Eve hemencecik varmıştım. Eve girdiğimde üstümü değiştirip yemek yedim .sonrada odama çıkıp kitap okudum.
Saate baktığımda çoktan 20.00 olmuştu. Bende üstüme bir çeket ve pantolon alıp çıktım. Yine sahile gidiyordum. Karşıya geçtim. Dün bakugou ile oturduğumuz bankı arıyodum. Sonra bankta oturan bakugou yu farkettim. Yanına gidip oturdum.
" Naber?  " Dedim . Bana bakıp geri önüne döndü .Bakugou nun elinde bir demet kırmızı karanfil vardı.
" Bu karanfiller kime özel bir hanım için mi? " Dedim .
" Evet" dediğinde biraz tuhaf oldum. Evet demesini beklemiyordum.
Bende dayanamadım sordum.
" Kim bu hanımefendi" dedim.
" Annem" dedi. O an bu cevabı beklemiyordum.
" Haa annene jest ha! " Dedim.
" Bugün doğum günü ondan." Dedi.
" Bi dakka hani sen bugün gelmiyordun" dedim.
" Şey ımm hem buraya istediğim zaman gelirim bu bankta otururum hem seni ilgilendirmez" dedi
" Peki öyle olsun" dedim.
" Geziye gelicek misin? " Dedim.
" Evet maalesef" dedi.
" Çok iyi. Gezide antrenman yapılacakmış. Hem o sırada beni dövüş sanatlarına çalıştırır mısın ? " Dedim.
" Deku var "
" Geziye melisa da gelicek o beni umursamaz." Dedim.
" Bence umursar arkadaşsınız hem ." Dedi.
Sonra bakugou ile bir kaç saat sohbet ettik.
" Neyse ben gidiyorum." Dedi.
" Tmm bende gelicem." Dedim.
Beraber karşıya geçtik.sonrada bizim evin önüne geldik.
"İyi geceler." Dedim oda
" Sanda" dedi.
Tam kapıyı çalıcakken
" Uraraka " dedi arkamı döndüğümde bana bir karanfil uzatmıştı.
" Teşekkür ederim. Benimle sohbet ettiğin için" dedi. Biraz kızarmıştım sonra karanfili aldım
" Görüşürüz " dedi.
Bende
" Görüşürüz " diyip içeri girdim.

Yerçekimsiz Patlama( Kacchako)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin