İntikam

1.3K 96 61
                                    

Bakugou
Dün Uraraka ya öyle dememeliydim. Kendimi affettirmem lazım. Sonuçta sevdiğim kızın kalbini kırdım. Öyle demek istemedim. Sadece biraz alay ediyordum ama artık Uraraka nın alay edilmekten hoşlanmadığını anladım. Neyse kendimi affettirmem için bir yol bulmalıyım. Düşüncelerime son verip yataktan çıkıp üstümü giydim. Çantamı alıp aşagı indim. Hızlı bir kahvaltı yapıp çıktım. Otobüs durağının oraya geldiğimde Uraraka'yı görememiştim. Bende etrafa bakındım. Uraraka yı sonunda buraya doğru gelirken gördüm. Kulaklıklarını takmış okul çeketi üstünde yoktu. O gelirken otobüste geldi. Otobüste yanyana ayaktaydık.
" Günaydın." Dedim. Cevap vermedi. Ne yapmaya çalışıyor bu ? Ama yüz ifadesi sakin ve soğuktu. Ben ne yaptım ya. Otobüs durmuştu ikimizde inmiştik. Uraraka önümdeydi.
" Hey Uraraka ö- . Yanlış anladın dün öyle demek istemedim. Dinlesene beni."
Uraraka yı tam kolundan tutacakken kız gurubu sağolsun yanına gelmişlerdi. Bende içimden küfür ederek sınıfa çıktım. Her zamanki gibi sinirliydi. Tüm sınıf içeri gelince farketmişti. Kirishima yanıma gelip
" Bir şey mi oldu ?"
" Aynen öyle." Kirishima ya olanları anlattım.
" Aptal bir kıza bunu nasıl söylersin hiç erkekçe değil. Bu işte yalnızsın git gönlünü al." Dedi.
" Dinlemiyor ki beni." O sırada Uraraka geldi. Sınıf içinde demek istemediğimden bekledim. Diğer tüm tenefüslerde de bekledim çünkü kızlar yanından ayrılmıyordu. Bi ara hepsinin bana kötü kötü baktığını farkettim. Sonunda öğle yemeği vakti Kirishima ile yemekhaneye gittik. Uraraka tam önümdeydi. Yemek sırasına doğru gidecekken Uraraka yı kolundan tuttum.
" Bi dinlesene ya ." Dedim. O ise kolunu çekti. Bu tarafa gelen Yui'ye
"Aa Yui Bakugou senden hoşlanıyormuş." Dediğinde şok oldum. Uraraka gitmişti. Kız bana bakıyordu. Ah şu Uraraka
" Her duyduğuna inanma. Tabiki öyle bir şey yok." Diyip gittim.
Uraraka Ochako demek benimle oyun oynuyorsun ha ! Yemeğimi alıp Uraraka'nın yanında oturan Mina yı kaldırıp ben oturdum. Kızlar bana bakıyordu hepsi şok olmuştu.
" Ne oldu yemek yiyen hiç mi insan görmediniz." Dedim.
" Galiba Uraraka için geldin." Dedi Mina. Oysa ben yemeğe dalmıştım.
" Sence burda tek sevebileceğim o var." Ne dedim ben ? Kafamı yemekten kaldırdığımda hepsi bana imalı bakışlarla bakıyordu. Uraraka hariç.
" Yani öyle değil onu kaybetmek istemiyorum. Yani ahğ ne anladıysanız o " dedim.
" Bak öyle demek iste-" Diyoken Uraraka elini yan tutup ağzımı kapatmıştı. Herkes donmuştu. Bense daha çok sinirlenmiştim.
" Bugün çok konuşuyorsun sessiz ol." Dedi. Bu sözünün ardından kızlar ağzını kapatıp gülmemeye çalışıyordu. Uraraka ile birbirimize bakıyorduk ona gözlerimle elini işaret ediyordum. Eğer biraz daha orda kalırsa ısırıcaktım. Sonunda farkedip çekti. Beraber yemek yedikten sonra sınıfa çıktık. Sınıfa çıkana kadar kızlarla baş ediyordum. Hepsi benimle alay ediyordu. Bense onlara bağırıyordum. Sınıfta kendi yerime oturdum. Uraraka ya şuan ayrı bir gıcıktım ama bu haliyle çok güzel oluyordu. Neyse Uraraka ya bakmak için arkamı döndüm. Dönmemle öyle kaldım.

Uraraka bana bakıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uraraka bana bakıyordu. Nedense utanmıştım. Kızardığımı anlamaması için hızla önüme döndüm. Yanında kimse yokken hem zilin çalmasına da varken ayağa kalktım. Ve Uraraka'nın kolundan tutup terasa çıkardım. Terasta duvarın ordaydık.
" Ne yapıyorsun ?"
" Niye beni dinlemiyorsun ki."
" Niye dinleyeyim. "
" Dünkü yanlış anlaşılma yüzünden."
Uraraka bir anda beni duvarın orda sıkıştırdı. Sol elini sağ omzumun üstünde duvara destekledi. Kızarmaya başladım. Ne yapıyordu bu ?

" Bu kadar mı önemli ?""E-evet de napıyorsun?" " Bilmem canım istedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Bu kadar mı önemli ?"
"E-evet de napıyorsun?"
" Bilmem canım istedi. Aa bak şimdi bir kez daha sana böyle yaklaştım sende öpülmek istediğini mi zannediceksin." Dedi sırıtıp aslında şuan azda olsa tırstım.
" Artık öyle zannedebilirsin ama dikkat et de benimle çıkıp aptal olma.
Yui çok üzülür. " Ne diyo bu kafayı yemiş. Geri çekildi. Neden sırıtıyor ki bu. Sonra da gitti. Bu kız beni çıldırtacaktı. Kalbim şuan çok hızlı atıyordu ve biraz utanmıştım. Ah Tanrım gerçekten tam benlik bir piskopata aşık oldum. Ama bu hali hoşuma gitmiyo değil.
~~~~
Okul çıkışında Uraraka ile yine konuşamadım Kirishima ve Kaminari sağolsun. Eve geldiğimde yemek yiyip odama çıktım.

Uraraka
Eve geldiğimde yemek yiyip odama gittim. Bugün Bakugou' yu tam istediğim gibi gıcık etmiştim ama acaba Yui ye ne dedi. Ah onu sıkıştırırken kızardığını farkettim. Bende kızarmamak için elimden geleni yapmıştım. En güzel kısımda yemekhanedeyken ne çok konuştu ya. Kızlar ikimizin çok uyumlu ve gerçekten iyi bir samimiyetimizin olduğunu söylediler. Buna bende katılıyorum. Neyse bugün sahile Bakugou ile hed zaman oturduğumuz banka gitmek için üstümü giydim. Bir beş on dakika sonra evden çıktım. Hava biraz kararmak üzereydi. Kulaklıklarımı takıp sahile doğru yürümeye başladım. Sahile geldiğimde banka oturdum. Kulaklıklarımı çıkarıp deniz sesini ve kokusunu içime çektim. İnsana huzur veriyordu. Saçlarım rüzgara katılmıştı. Bende esintiden yüzüme vuran huzura hava iyice kararmış bense düşlere dalmıştım. Yaklaşık yarım saat öyle kaldım. Sonra birinin bana seslendiği
" Uraraka ." Sağıma döndüğümde bu Bakugou ydu. Ayağa kalktım ve önüne geçtim.
" Efendim ?"
" Şey ıııı ö-özür dilerim."dedi.
Elindeki bir buket karanfili bana uzatmıştı.
"Öyle demek istemedim. Şimdi de böyle davranınca gerçekten seni kaybetmek istemiyorum." Dedi. Bense ne diyeceğimi bilemeden hızla ona sarıldım. Oda biraz bekledikten sonra sarıldı. Birbirimizden ayrıldık çiçekleri almıştım. Ve banka oturmuştuk.
" Barışmak için çiçek ha bir de özür hiç beklemezdim senden beni şaşırtıyorsun bugün." Dediğimde dudak büzmüş biraz kızarmıştı. Bu haliyle çok tatlıydı.

Sonra sohbet etmeye başladık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonra sohbet etmeye başladık.
" O değilde bugün neden Yui denen kıza öyle dedin ki ."dedi.
"Bilmem senden kurtulmak için. Ee ben gittikten sonra ne oldu ?"
" İkimiz şuan çıkıyoruz. " Dediğinde şok olmuştum.
" Ne ?"
" Tabiki de şaka kızı tersledim tabi ki senden başkasın da gözüm yok."
"Benden başkasında gözün yok mu ne anlama geliyor bu ?"
" Yani aptal olmaya değer." Demişti. Yani senle sevgili olurum daha iyi anlamında bu hoşuma gitti.
" Zaten aptalsın." Dedim. İkimiz orda didiştik. Nedense bugün ayrı bir güzeldi. Bende onun için aptal olmaya hazırdım. Gerçekten seni seviyorum Bakugou ❤
Yorumlarınızı bekliyorum ...

Yerçekimsiz Patlama( Kacchako)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin