Biz

1.1K 89 29
                                    

Uraraka
Sabah uyandığımda çok mutluydum. Sonuçta artık Bakugou ile sevgiliydik. Bugünün nasıl geçeceğini de merak ediyorum. Üstümü giyinmjş evden çıkmıştım. Otobüs durağına geldiğimde Bakugou oradaydı. Yanına sinaice yaklaşıp
" Günaydın !"dedim. Sağına döndüğünde bana sinirle bakıyordu.
" Bir insan böyle mi günaydın der sinsice." Dedi
" Evet ." Dedim koluna girip
O ise koluna girmemle bana şaşkın şaşkın bakıyordu.
" Ne oldu ?" Dedim
" Alışık değilim böyle bir ilgiye ama sen yapınca alışmam uzun sürmez." Dedi.
" İyi olur ."
O sırada otobüs geldi. Otobüse binip pencere kenarının oraya geçtik.
Bakugou ile sevgili değilmişiz gibi hissediyorum şuan nedense yani o hiç öyle davranmıyor da. Yüzüm gülüyorken bir an soldu. Kendimi kötü hissettim. Acaba çok mu acele ediyorum. Bu düşüncelerle otobüsten indikten sonra devam etti. Bakugou ile yürüyoduk.
" Bir şey mi oldu mutsuz oldun bi an ?"
" Yok bir şey." Dedim. Önüme dönmüştüm. Bir anda Bakugou yanağımdan öptü. Ona döndüğümde
" Beni bu kadar düşünme istersen sevgilim"demişti. Sevgili lafını istemeyerekte söylesede hoşuma gitmişti. Düşüncelerimin yanlış olduğunu anladım. Okulun önüne geldiğimizde Kirishima arkadan kollarını ikimizin boynuna koymuştu.
Bakugou Kirishima ya bakıp
" İstersen kolunu Uraraka dan çek diken kafa." Dedi ciddiyetle.
"Peki peki. Ee sevgililik nasıl ?" Dediğinde şok oldum. Bu biliyormuydu.
" Seni ilgilendirmez." Dedi
" Bu kadar utanacağını bilmiyordum." Dedi Kirishima. Bense konuşmaları dinlerken utanmıştım. İçeri girdiğimizde kızlar bize bakıyordu. Sırama geçtiğimde çantamı koyup oturdum. Hepsi başıma toplanmıştı.
" Ne oldu ?" Dedim
" Sevgili oldunuz mu?"
" Yani ..." Diyip bana bakan Bakugou'ya baktım. Tek kaşını kaldırmış bakıyordu.
" Evet "dedim.
" Ciddi misin bize her şeyi anlat." Dediklerinde kurtulmamı sağlayan kişi Aizawa sensei olmuştu. Sonunda gittiler.
~~~
Öğle arası olmuştu. Hepimiz yemekhaneye iniyorduk. Tabi kızlara her şeyi anlatmıştım. Şaşırsalarda çok romantik bulmuşlardı. Yemeklerimizi alıp masaya geçtik. Bir anda Mina ayağa kalkıp gitti. Geldiğinde yanında Bakugou vardı. Zorla yanıma oturttu.
" Ne yapıyosunuz siz ?" Dedi Bakugou
" Olması gerekeni." Dedi Mina.
" Hayret bir işe yaradınız."dedi.
" Ne yani gerçekten burada mı oturmak istiyordun ?" Dedi Momo
" Neden olmasın sonuçta sevgilimin yanına gelmek hakkım." Dediğinde ona baktım oda bana bakıyordu. Kızarmıştım. Biz bakışırken kızlar bizi izliyordu.
" Tabi ki hakkın. Ama benimde aramıda yapsanız birileriyle." Dedi Mina.
" Kirishima'dan mı söz ediyorsun ?" Dememle
" Ben mi ?" Diye arkadan çıka gelen Kirishima gelmişti. Mina telaşa girdi.
" Ha y-yok s-sen değil başka bir şey." Dedi. Kirishima Mina'nın yanına oturdu.  Mina kızarmıştı.
Yemek yemeğe devam ettik. Yemek yedikten sonra Bakugou ile sınıfa gittik. Yine kimse yoktu. Bakugou sırasına oturdu. Bende sırama gidip çantamdaki rujumu alıp tazeledim. Bakugou kitaplarını almış bir şeyler yazıyordu. Çok dikkatli bir şekilde kitaba odaklanmıştı. Ne ara bu kadar odaklandı ki ? Neyse dikkatini dağıtmak için önüne geçtim.
" Ne oldu ?" Dedi.
Bende onu kızdırmak için alnına gelen saçları çekip alnını öptüm. Rujum bulaşmıştı. Tam istediğim gibi. Saçını hala tutuyordum ve gülüyordum . O ise sinirlenmiş ve kızarmıştı.

" Napıyosun sen ?" " Bilmem ama pembe ruj anlına yakıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Napıyosun sen ?"
" Bilmem ama pembe ruj anlına yakıştı." Dedim.
" Ne anlımda mı ?"
" Evet " dedim ve güldüm. Alnını silmeye başladı. Sildikten sonra kitaplarını kapatıp bana baktı. Bir anda sırıttı.
" Niye sırıtıyorsun ?" Dedim cevap vermedi üstüme doğru gelmeye başladığında bende geri geri gidiyordum. Duvarla arasına sıkıştırdığında
" Sadece intikam." Dedi. Anlımdaki saçları yukarı çekip anlımı öptü. Kızarmıştım. Tamam bende yaptım ama böyle değil. Geri çekildi.
" Niye kızardın ki ?" Dedi
" N-ne kızarması." Dedim
Yerine oturdu.
" Sevgili olduğumuza göre bu akşam yemek randevusu olsun mu ?" Dedi bunu ondan beklemezdim.
" Ciddi misin ?"
" Evet yani aptal değilsen anlarsın gerçi benimle sevgili olduğun için çoktan aptal oldunda."
" Yine mi o konu ? Neyse olur da saat kaçta ve nerede ?"
" Akşam yedide ben seni almaya gelirim. Unutma !" Dediğinde içeri Kirishima ve Mina girdi. İkiside gülüyordu. Bizi gördüklerinde yanımıza geldiler.
" Bu akşam dördümüz dışarı çıkalım mı ?" Dedi Kirishima.
" Hayır." Dedik ikimizde aynı anda.
" Niye ki ?" Dedi Mina
" Sizi ilgilendirmez." Dedi Bakugou
Bende bunu koz olarak kullandım ve
" Siz çıksanıza beraber yani arkadaşlar da bir yemek yese ne olur ki ?" Dediğimde ikisi birbirine baktı. Ve kızardı.
" Bilmem Mina isterse "
" O-olur." Dedi Mina. Kurnazlığım işe yaramıştı. İkisi yemek yiyeceklerdi. Bir de bunun üstüne Bakugou
" Siz o zaman çıkıyorsunuz ?" Dediğinde dahada kızardılar.
"Ne hayır!" Dedi aynı anda. Bakugou'nun kafasına vurdum.
" Aptalı dinlemeyin ." Dedim.
İkiside gülmeye başladı. Sonra Bakugou ayağa kalkıp sınıfın içinde beni kovalamaya başladı. Yakaladığında
" Yemekleri sen ısmarlıyorsun." Dedi ve yanağımdan öpmüştü. Bugün fazlamı öpmüştü beni. Kirishima ve Mina bizi izlerken şaşkın şaşkın bakıyorlardı. Bakugou beni bıraktıktan sonra onların yanına gitti.
" Eğer birine bunu söylerseniz sizin için iyi olmaz." Dedi
" Merak etme ." Dedi Mina. Aptal çocuk yaptığını gizlemede bir numara tehdit ile. Ama düşünceli sevgilim işte naparsın. Ona sanki tekrar aşık olmuştum. Aptal Bakugou...

Yorumlarınızı bekliyorum.
Bölüm yazmaya üşeniyorum ama olduğu kadar yazmaya çalışacağım.
:-)

Yerçekimsiz Patlama( Kacchako)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin