Bakugou
O sırada içeri hayvan gibi Kirishima girdi. Bizi o durumda görmesiyle
" Ahh pardon bir şey görmedim. "
Uraraka ile biribirimize bakıp ayrıldık.
" Aptal görülmemesi gereken bir şey yok." Dedim. Niye gelmişti ki bu belki Uraraka'nın dudaklarından öpücektim.
" Neyse ben gideyim ." Diyen Kirishima hemen sınıftan çıktı.
" Bende gi-" diyen Uraraka'nın belinden kavramış dudaklarını öpmüştüm. Bunları çok özlemiştim. Kokusunu içine çekmeyi, saçlarını karıştırmayı ,tartışmayı. Uraraja'dan ayrıldığımda hâlâ şoktaydı.
" B-bakugou " dedi.
" Efendi- ahh ne vuruyorsun ?" Dedim. Omzuma sertçe yumruk atmıştı çünkü.
" Bilmem ." Dedi. Bende saçlarını karıştırdım.
" Hey tamam yapMA!" Diyip karnıma vurmuştu. Bu beni öldürecek galiba. İnsan sevdiğine kıyamaz am benimkisi ise bana kıymaktan zevk alıyordu. Demek ki bizim aşk ilişkimiz böyledi.
" Neyse ben gideyim." Dedi ve kapıdan çıkarken göz kırkarak çıktı. Bugün cumaydı. Sonunda haftasonu gelmişti haa.
~~~
Okuldan yurda gelmiştik. Odama girip üstümü değiştirdim. Ve salona gittim.
Herkes ordaydı. Bir kaç dakika sonra sofraya oturduk. Uraraka ile bilerek karşılıklı oturuyordum. Yemek yemeğe başlamıştık. Sınıf Melissa ile konuşuyordu. Bense sadece yemeğe kenetlenmiş gibiydim. Ağzıma lokmamı sokmamla bana bakan Uraraka'ya baktım. Sabahki gibi tatlı bakıyordu. Kafamı ne oldu dercesine salladım. Cevap vermedi. Hâlâ bakıyordu. Ne yedi bu kız ?
" Ne oldu ne bakıyorsun yoksa bana tekrar mı aşık oldun ?" Dedim sırıtıp.
" Evet aynen öyle" demesini beklemiyordum. İkimiz bakışıyorken üzerimizde olan bakışları hissettim. Sağıma dönmemle hepsi bizebakıyordu.
" Çok tatlısınız." Dedi görünmez kız.
"Bencede." Dedi hepsi bir ağızdan."
" Hastasıyız Bakugou'nun " dedi Kaminari gülerek.
" Maalesef veteriner değilim seni iyileştiremem ." Dememle sınıf gülmeye başladı. Kaminari
" Hey çok kötüsün." Dedi. Bense yemeğimi yemeğe devam edicektim ki
Sero
" Bakugou ! Boynundaki kolye hep orda neden ? Yani önemi ne ?" Dedi. Hiçbir şeyi merak etmeseler olmazdı.
" Sizi ilgilendirmez." Dedim.
" Vay demek o kadar önemli haa! " Dedi Kaminari. Ona doğru kafamı çevirdim.
" Evet." Dedim. Bu cevabı beklemeselerde.
" Uraraka'dan da önemli mi ?" Diyen Mina'ya baktım . Biliyordu kolyenin önemini ama rakun göz işte.
" Saçma sapan sorularınızı dinlemek zorunda değilim. Ve susmazsanız katiliniz olurum." Dedim. Yemeğimi yemeğe devam ettim. Yemek yedikten sonra odama çıktım ve uyudum.
~~~
Sabah birini dürtmesiyle gözlerimi araladım kesin Kirishima'ydı.
" Lan Diken kafa ne istiyorsun ?" Dedim.
" Kalkmanı sevgilim." Diyen kişi Uraraka'ydı. Ne yani o mu beni kaldırıyordu. Yataktan kalkmayıp ona baktım.
" Günaydın "
" Günaydın da ne diye beni kaldırıyorsun ki ?" Dedim.
" Bugün beraber dışarı çıkıyoruz buna kahvaltıda dahil." Dedi. Hâlâ kalkasım yoktu. Uraraka yatağımın bir kenarına oturmuştu. Bende kolundan çekip kollarımın arasına aldım.
" Bakugou !"
" Efendim." Dedim. İkimizde şuan yatağın içinde birbirimize sarılıyorduk. Daha çok ben sarılsamda. Uraraka bana dönüktü.
" Ne yapıyorsun ?"
" Açık değil mi sarılıp uyuyacağım." Dedim.
" Aptal kalk hadi saat yedi."
" Taamam ama biraz böyle kalalım." Dedim. Bir şey dememişti. Dedidiğim gibi biraz öyle kaldıktan sonra Uraraka gitmişti. Bende elimi yüzümü yıkadıktan sonra salona indim. Herkse mi erkenciydi ? Hep beraber kahvaltı yapmak için masaya geçtik. Yine saçma sapan konuşmaları ve soruları oldu.
~~~
Uraraka ile dışarı çıkalı çok olmuştu. En sonunda bir kafeye oturmuştuk. Hava kararmıştı. İkimizde kahve içiyorduk.
" Yarın sınıfça sinemya gidicez. Geliceksin değil mi ?" Dedi.
" Hayır."
" Ne yani karanlıkta herhangi birinin yanında -" demeden
" Tamam gelirim. Tch aptal kız."
Uraraka gülmeye başladı. Bense ona gıcık bir şekilde bakıyordum. Kahveden bir yudum daha almıştım.
" Seninle bir oyun oynayalım mı ?" Dedi.
" Ne oyunu ?"
" Soru sor cevapla."
" Olur."
" Tamaam ben başlıyorum. Benine zamandan beri seviyorsun ?" Dedi.
" Terasta beraber yemek yediğimiz zamandan olabilir."
( Nostalji yaşadım burada.)
" Gerçekten mi ? O zaman sıra
sende ?"
" Beni gerçekten seviyor musun?"
" Hayır seni sevmiyorum ama seni her gördüğümde kalbim hızlanıyor, kendimi güvende hissediyorum, seni koruma gereği duyuyorum ve en önemlisi huzur verici olduğun için-"
" Tamam saçma bir soruydu. Hem sen benim hakkımda böyle mi düşünüyorsun ?" Dememle
" Neyse sıra bende. Benden başka kızı öptün mü ?"
" Hayır "
" Seni Deku seviyor olsaydı benimle yinede sevgili olur muydun ?"
" İyi soru " dedi Uraraka.
" Çıkardım. Sebebini az önce duydun."
"Duymak ne kelime kalbime ka-" demeden sustum.
" Bak seen neyse utandırmayalım seni."
" Ne utanıcam lan aptal kız."
" Bilmem susunca." Dediğinde verecek cevabım yoktu.
" Tamam bende sıra beni neden seviyorsun ?"
" Basit değil mi ? Cesaretin gözlerin korumacılığın kalbimi alıp götürüyor. Üzülmene dayanamadığım zaman dahada iyi anlıyorum seni sevdiğimi. Beni neşelendirmenden dolayıda seviyorum. İşte bu yüzden." Uraraka kızarmıştı.
" Bende seni seviyorum." Dedi. Çantasından bir kutu çıkardı. Siyah bir kutuydu. Orta boylarda. Üstünde kurdaleye bağlanmış silindir hale gelen kağıt vardı. Ve bana uzattı elinden alıp önüme koydum.
" Bu ne ?" Dedim.
" Açarsan öğrenirsin." Kutunun üstündeki yazıyı okumaya başlamamla şok olmuştum....Yazar yine yarıda bırakır . Bu kadar geç gönderdiğim için kusura bakmayın. Yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yerçekimsiz Patlama( Kacchako)
RandomBu hikayede bazı yerleri kendi düşüncelerime göre yaptım Uzun zamandan sonra ilk aşkı bulan bakugou... Kacchako 2. Sezonu başlayacakkk.