Uraraka
Bakugou bana döndüğünde şaşırdım uyumuyor muydu bu ? Dediklerimi duydumu acaba diye düşünüyordum. Bakugou ile birbirimize baktık. Yüzü asıktı. Kafasını kaldırdığında bende kaldırdım.
" Bir şey mi oldu ?" Dedim.
" Neden bu kadar farklısın ?" Demişti.
"Nasıl?"
" Yanii seni bugün anlamıyorum. Yanıma gelmiyorsun ve sanki neyse." Dediğinde içimden bir şey kopmuş gibiydi. Bugün pek gelememin sebebini söyleyemezdim. Ama onu bu kadar kırdığımı bilmiyordum. Böyle hissettirdiğimi de bilmiyordum.
" Özür dilerim. Bugün biraz işim va-"
" Deku'yu hâlâ seviyor musun ?" Dediğinde şok olmuştum nasıl böyle bir şey düşünebilirdi.
" Hayır neden böyle bir şey sordun ?" Dedim.
" Tamam bugün öğle arası çantana bir şey koydum. Sonra bir defter farkettim. Süslü filan bende merak ettim ve okumaya başladım. İçindekileri okudum ve ne bileyim böyle hissettiğini bilmiyordum."dediğinde biraz tuhaf oldum. Benim günlüğümümü okudu nasıl ya okuduysa böyle olmazdı. Çantamdaki defteri çıkardım. İçindekileri okumaya başladım. Şok olmuştum. Benim yazdıklarım sadece Bakugou hakkındaydı. Bu bana ait değildi.
" Bu benim değil." Dedim.
" Nasıl ?" Dediğinde kızardım.
" Yani benim günlüğümde sadece sen varsın " dedim.
" Ben mi ? O zaman kimin bu ? " Dedi
Sayfaları iyice karıştırdım. En sonlara doğru. Bir not buldum. Okumaya başladım.Uraraka Ochako'ya bir ders. Benim sevdiğim kişiyi kimse elimden alamaz. Bakugou sadece benim olucak..
-Yui
Ne diyordu bu kız saçmalığa bak. Kimse sevgilimi elimden alamaz. Bir de o kız yazmış. Bakugou da duyduklarına şaşırmıştı. Benim hâlâ içimde bir kıskançlık ve öfke vardı.
" O kız neyin peşinde ?" Dedi
" Senin belli değil mi ? Şimdi gidip ." Sözümü tamamlamadan eşyalarımı yerine koydum ve ayağa kalktım. 1-B yurduna gidecektim ki. Arkamdan bir anda bana sarılan Bakugou'ya kulak verdim. Kolları bellimi sarmıştı. Kafası sağ omzumun üstündeydi.
" Özür dilerim. Aptal gibi bir şey bilmeden seni suçladım. Ve unutma ben sadece sana aitim." Dediğinde rahatlamıştım. Belime dolamış ellirini tuttum.
" Önemli değil ama ona dersini vermem lazım yoksa içim rahat etmeyecek." Dedim.
" Yarın uğraşırsın. Benimde hesap sormam lazım beraber hallederiz." Dedi. Sesi bir o kadar güzel geliyordu ki kulağıma öfkemin birazı dinmişti.
" İçin rahat ettirebilecek bir şey biliyorum." Demesiyle beni çevirdi. Ve karşı karşıyaydık. Bakugou belimden tekrardan kavramıştı. Benimse ellerim göğsündeydi. Bakugou'nun ne yapmak istediğini anlamıştım. İkimizde dudaklarımızı birleştirip kısa bir öpüşme gerçekleştirmiştik. Dediği gibi rahatlamıştım. Narin dudaklarını özlediğimi farkediyordum. Bakugou çantasını aldı ve ikimizde okuldan çıkıp yurda gittik.~~~~
Akşam yemeği yemiş ve şuanda sınıfça bir sohbetin içindeydik. Deku konuyu açtı.
"Melissa buraya okumak için gelicek özgünlüğü yok ama yaptığı icatlarla UA'nın ilgisini çekmiş ve kendine uygun dövüş aletleri hazırlamış." Dediğinde hepimiz çok sevinmiştik. Bakugou Deku'ya bakıp
" O kızdan hoşlanıyorsun değil mi ?" Demesiyle kızardı.
" N-ne hayır sadece arkadaşım." Dedi.
" Bize öyle geliyorki çıkıyorsunuz." Dedi Bakugou
" Ha-hayır Kacchan. " Dedi ama kimsenin inanmayan bakışlarını görünce
" Tamam seviyorum ama daha açılmadım." Demişti. Hepimiz bunu biliyorduk zaten şaşırmamıştık.
Konular birbirini açıyordu ve artık bir oyun oynamaya karar vermiştik. D-C . Hepimiz daire kurmuş oturuyorduk. Bakugou bilerek karşımdaydı. Şişe çevirmeye başladık. Ve durduğunda Kirishima ve Bakugou çıkmıştı. Bakugou soruyor Kirishima cevaplıyordu.
" D-C mi?" Dedi Bakugou.
" C tabi ki." Dediğinde Bakugou'nun bir şeyler karıştırdığını anladım.
" Pekii Mina'yı öp ama yanağından ." Dedi korumacı bir tavırla .
"N-ne nasıl ?" Dedi Kirishima kızarmıştı. Herkes bunu beklemesede Kirishima ayağa kalktı Mina da kalkmıştı. İkiside kızarmış birbirine bakıyordu. Kirishima dayanamayıp hemen yanağına bir öpücük kondurup yerine geçti. Kirishima ile Bakugou bakışıyorlardı. Bir kaç kez şişe dönmüştü ve eğlenceli şeyler duyuyorduk. Şişe tekrar çevrilmişti ve Mina Bana soru sorucak bende cevaplayacaktım.
" D-C mi ? " Demişti. Az önceden beri herkes D demişti. Ve bende dersem ortaya çıkacak rezil sırlarımı söyleyemezdim.
" C" dediğimde Kirishima ve Mina birbirine bakıp sırıttı ne işler çeviriyorlarsa. İkiside aynı anda Bakugou'ya baktı. Sonra Mina ban döndü.
" Tamamm o zaman Bakugou'yu öp ama dudaktan." Demesiyle şok olmuştum. Yani öperdim ama herkesin içinde olmazdı. Kızarmıştım. Bakugou bana bakıyordu. O da şaşırmıştı.
" İntikam haa!" Dedi.
" Başka bir şey yapsam." Dedim.
" Olmaz yapmazsan ceva alırsın o daha kötüdür." Dedi Kirishima. İkiside bir işler çeviriyordu.
" Tamam." Dedim ayağa kalktım. Bakugou da ayağa kalktı. Ona her yaklaşmamda kalbim hızlandı. Yani sınıfın önünde ahh ! Bakugou'nun önündeydim. Sanki hoşuba gidiyor gibiydi. Ama yanakları biraz kızarmıştı. Bende hoşlanmıyo değilim. Biraz bekledim. Bir dakika felan geçmişti.
" Hadi Uraraka!" Dedi tüm sınıf. Bakugou sınıfa dönerek
" Yapamayacak ce-" diyoken ellerimi yanaklarından tutup kendime çektim ve dudaklarımızı birleştirip bastırdım. Herkes şok olmuştu Bakugou da . Mina on saniye saydıktan sonra ondan ayrıldım. Kıpkırmızı olmuştum. Bakugou da kızarmıştı hâlâ şaşkındı. Tüm sınıf bize bakıyordu.
" Bunu yapacağını düşünmezdim." Dedi Kirishima
" Ama çok romantiksiniz." Diyen Momo'ya baktım. Yerime geçtim. Tekrar şişe çevirmiştik. Ve Kaminari Kirishima'ya sorucaktı.
" D-C mi ?" Dedi
" D." Diyen Kirishima merakla soruyu bekledi.
" Kimden hoşlanıyorsun ?" Dediğinde gözler Kirishima'ya kaydı. Kirishima kızarmış yanaklarından ve yüzündeki telaşını kaybetti. Ciddi bir yüz ifadesi ile cevap vermeye başladı.
" Tamam kaçmayacağım...Burada yarım bırakalım da heyecanlanın Heheh. Yorum yapmayı unutmayın ve beğenmeyide ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yerçekimsiz Patlama( Kacchako)
De TodoBu hikayede bazı yerleri kendi düşüncelerime göre yaptım Uzun zamandan sonra ilk aşkı bulan bakugou... Kacchako 2. Sezonu başlayacakkk.