Bakugou
Ashido ile dünkü görüşmemizde onu biraz teselli etmiştim. Gerçekten üzgün gözüküyordu. Hem Ashido benim Uraraka gibi arkadaşım fakat bunu çevreye pek belli ettirmeyiz.
Dün Ashido diken kafa yüzünden morali bozulmuştu.
Flachback
Ashido:Bakugou
Bakugou: Buyur
Ashido: Bizim ordaki parkta buluşalım mı ?
Bakugou: Gereksiz değilse
zaten parkın ordayım çabuk
ol.
Ashido: tamam.
~~~
Ashido sonunda gelmişti. Geldiği gibi banka oturdu. Bende yanına oturdum bir anda ağlamaya başladı.
"Evet derdin ne?"
" Sarılabilir miyim?"
" Katiyen olmaz. Hem bana sarılman için benim haberim olmaması gerekir. Buna kalkışsanda patlamalar suratında biter. Her neyse ne oldu niye gereksiz yere ağlıyorsun?"
" Diken kafa "
" Seni seviyor ve mutluluktan ağlıyorsun ?"
" Sence bunlar mutluluk göz yaşımı. "
" O zaman anlat"
"Kirishima ile az önce konuşuyorduk sonra bana bir kızı ayarlar mısın dedi. Bende ne diyeceğimi bilemedim. Telefonu yüzüne kapattım.
Benden bunu nasıl isteyebilir."
" Durum kritik. Bunun için beni çagırdın ha. Veya ağladın aptal olmalısın."
"Ama ben onu s-"
" Onu seviyorsun. Değil mi? Bak bu yüzden hayat bana güzel ben herkesten boş boşuna nefret etmiyorum ya. Hem olay bu kadar mı?"
" Hayır. Telefonu kapattıktan sonra mesaj geldi Kirishima dan. Mesajda
Aptal, senin gibi arkadaşın..., İnsan böylemi yardım eder gibi mesaj atınca engelledim. Buda zoruma gitti."
" Diken kafa bunları dedi ha benim arkada- yani sana ben onu yarın döverim sen yarına kadar kaldırma engeli neyse artık gideyim uyumam lazım. Hadi görüşürüz"
Dedim daha Ashido bir şey demeden ordan gittim. Eve giderken
Ashido: teşekkür ederim
Yazmıştı. Bende görüldü bırakmıştım.
Flachback bitiş #Bana sarılan Ashido ya bir şey diyememiştim. Dünkü çıkışım sadece blöftü o kadar. Birbirimizden ayrılınca bizim sınıfın kızları bize bakıyordu. Kimisi şaşmıştı. Ama Uraraka da ayrı bir bakış vardı kıskançlık ya da hayal kırıklığı gibi.
" Hiç sarılan arkadaş görmediniz galiba" dedi Ashido onlara dönerek.
" Bakugou ile görmedik" dedi Momo.
" İnsandan sayılmamak çok hoş " dedim. Ve tekrar yerime geçtim. Nedense Uraraka nın gözlerini üstümde hissediyordum. Uraraka ya baktığımda gerçekten bana bakıyordu. Onu farkettiğimi anladığında önüne hızla döndü. Nedense Uraraka bir kaç dakikadır tuhaf davranıyordu. Onunla konuşmak istiyorum nedense ama tam o sırada diken kafa geldi.
" Hoy günaydın her-" dediği gibi kolundan tutup beklediğimiz yerin biraz uzağına çekerek karşıma aldım. Tabi bizi kimse görmemişti galiba.
Uraraka
Bakugou yu Kirishima yı çekiştirirken gördüm ve gittiklerinde onları kimseye belli ettirmeden takip ettim. Onların beni görmediği yakın bir yere geçtim ve konuşmalarını bekledim.
"Hey Bakugou ne oluyor?"
"Ne ne oluyor ?"
" Anlamıyorum."
" Ashido ya bunu nasıl yaparsın lan sen"
Bakugou acaba Ashido dan mı hoş-la-nı-yor. Dinlemeye devam ettim.
"Bak ilk önce bir dur ne oluyor anlamıyorum."
" Dün akşam Ashido ile parkta buluştum."dedi Bakugou.
" N-ne Ashido ile s-sevgili misiniz yani?"
" Ne zırvalıyorsun lan sen? Dün bana parka gel dedi bende zaten oralardaydım tamam dedim bana senin ondan bir kızı ayarlamasını istediğini söyledi ve cevap veremeyeceğinden yüzüne kaplatmış ve sende sonra ona saçma sapan mesajlar atmışsın."
" N- ne mesajı ben mesaj atmadım "
" Telefonu kontrol et istersen"
Kirishima telefonu açıp mesaj kısmını açtı. Ve Bakugou ya gösterdi.
" Lan bu mesajların Kaminari ye gitmesi lazımdı. Nasıl olurda ona gider."
" Bi dakka neden Kaminari ye bu mesajları attın ki?"
" Ashido ya dün çı-kma teklifi edecektim. Kaminari ye sordum oda bana onu ara ve bana birini ayarlar mısın de oda kimi diyince onun ismini söyle dedi bende öyle yapıcaktım ama bilmiyordum ki yüzüme kapatacağını."
" Bana bile sorsan daha iyi bir fikir verirdim ."
" Ne bileyim ya"
Demek Ashido nun sarılma sebebi buydu. Nedense yüzüm gülüyordu ve içim rahatlamıştı.
" Neyse kıza her şeyi anlat. Ben bile bu kadar öküz değilim."
" Biliyorum. Farkettim Uraraka ile olan yakınlığınızdan."
" Ne diyosun lan sen Uraraka benim ar-"
"Ar- ne ? "
"Ölmek istiyorsun galiba "
" Peki ama onun hakkında ne düşünüyorsun yani nasıl biri?"
" Normal insan, kız"
"Aptal numarası yapma "
" Lan işte güzel biri, b-beni sanki bir tek o anlıyormus gibi onunla konuşmak iyi hissettiriyor. Güçlü ve tam kafa dengi bir insan diye bilirim."
"Sen aşık mı oldun? "
"Kirishima sinirleniyorum."
" Ne ama haksızmıyım"
Şuan duyduklarıma inanamıyorum ve tekrar yanaklarımın kızardığını hissediyorum. Onlar sağıma yaslandığım duvarın sağ çaprazındaydı. Bakugou nun dediklerini duyduktan sonra sırtımı duvara yasladım.tam sağıma döndüğümde birine çarptım arkaya doğru düşecekken gözlerimi kappattım fakat hic bir acı hissetmedim gözlerimi açtığımdaBeni düşmekten kurtarmak için sarılan Bakugou olduğunu anladığımda ne yapacağımı şaşırdım. Daha çok kızarmaya başladım. Bakugou ile ayrılıp
" N-napıyosun sen ?"dedim
" Asıl sen ne yapıyorsun bu tarafa döndüğüm sırada sana çarptım sende düşecekken anca böyle tutabildim"
" Bölmüyorum galiba ama otobüs beş dakka sonra burda olacak" diyen Kirishima ikimize imalı imalı gülerek bakıyordu.
" Bölüncek bir şey yok " diyip arkamı dönüp hızlı adımlarla ordan uzaklaştım. Bugün bana ne olduğunu anlayamıyorum.
( İlk defa iki bölümü bir güne yetiştirebildim. Yorumlarınızı bekliyorum)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yerçekimsiz Patlama( Kacchako)
De TodoBu hikayede bazı yerleri kendi düşüncelerime göre yaptım Uzun zamandan sonra ilk aşkı bulan bakugou... Kacchako 2. Sezonu başlayacakkk.