Deku ve Melissa

702 62 66
                                    

Uraraka
Melissa geldiğinden beri Deku'nun gözleri üzerindeydi. Ve şimdi ise onun Melissa'ya açılması için plan yaptık. Plana dahil olna kişiler ben Kirishima zorda olsa Bakugou Mina ve
Todoroki ' ydik. Plan şuydu;
İlk önce Melissa ile Deku'ya harika bir yerde ortam ayarlamak Kirishima ve Mina'nın işiydi. Bende Melissa'yı oyalamak ve götürülmesi gereken yere götürmekti. Todoroki ve Bakugou ise yemek işindeydi.
Plan çoktan başlamıştı. Melissa ile Deku uçurum kenarında olan parkın orada buluşacaklardı. Kimse olmazdı genelde. Kamelyalar filan vardı. Kirishima ve Mina kamelyaları biraz süslemişti. Bakugou ile Todoroki japon yemeklerinden bir kaç tanesini yapıyorlardı. Her şey hazırlanıyordu. Kirishima ise beni bir kaç dakika önce aramıştı. İşlerini bitirmişlerdi. Bana hazırladıkları yerin fotoğraflarını attığında hayran kalmıştım. Masada bir demet papatya çiçeği ve kamelya etrafındaki çiçek süslemeleri vardı. O sırada telefonum çaldı. Arayan Bakugou'ydu.
" Alo "
" Uraraka yemekler tamam sen şunları getir." Dedi
" Tamam aşkım."
"Aş~"diyoken yüzüne kapttım. Melissa ile taksiyle oraya yakın bir yerde indik. Melissa ne olduğunu anlamasada bir şey demiyordu. Sürpriz yerine yakındık
" Melissa gözlerini bağlayabilir miyim ?" Dedim.
" Neden ki ?"
" Sana bir sürprizim var. Ve bayılacaksın." Dediğimde kafasını salladı. Cebimden gözünü bağlamak için katlanmış bir kumaş vardı. Hemen gözünü bağlayıp kolundan tutup kamelyanın oraya götürdüm. Yemekler efsaneydi ama dokunmadım. Deku heyecanlı gözüküyordu. Elimle onay işareti yapıp geri çekildim ve Deku'nun gösterdiği gül yapraklarına dokunup kamelyanın tavanına gönderdim ve oradan uzaklaşıp Bakugou gilin yanına gittim. Onlarda bir çalılığın arkasına saklanmış onları izliyordu.
" Plan tamamdır." Dedim.
" Şu aptal çocuk için yaptığım şeye bak." Dedi Bakugou.
" Ama karşılığını alacaksın." Dedim. Bakugou Yardım edecekti ama tabi ki de bir şartı vardı. Ona bir öpücük vermekdi. Bende kabul etmiştim. Kamelyanın oraya ses dinleme cihazı takmıştıkki onları duyalım diye o sırada konuşmaya başladılar.
" Uraraka a-açıyorum ?" Dediğinde gözlerini açtığı gibi gül yapraklarını serbest bıraktım.
Melissa şok içindeydi.
" M-midoriya!"
" Melissa."
" Ne oluyor ?"
" Hiç oturmazmısın ?" Dedi masayı göstererek."
" Peki teşekkür ederimde bunlar ne için ?"
" Yemekleri yedikten sonra konuşabiliriz." Dedi Deku ve ikisi yemek yemeğe başladılar. Onlar yemek yerken tabk bizde yiyorduk. Bakugou ve Todoroki bizede yapmıştı. Yemek yedikten sonra ikiside masadan kalkıp uçurumun oraya yaklaştılar. Uzakları seyrediyorlardı.
" Melissa seni seviyorum." Dedi Deku bir anda. Manzarayı izleyen gözler Deku'ya döndü.
" N-ne ?"
" Seni seviyorum hem de çok ." Dedi tekrar. Melissa bir cevap vermiyordu bile
" Melissa öz-" diyecekken bir anda ona sarıldı.
" Bende seni seviyorum Midoriya." Dedi . Deku da karşılık verdi. İkisi o gece sevgili oldular. Bizde işimiz bittikten sonra oradan uzaklaştık. Yurda gelmiştik. Diğerleri gitmişti ve benle sevgilim vardık. Yurdun arka bahçesindeydik. İkimizde yanyana duruyorduk.
" Demek seni seviyorum haa." Diyen Bakugou'ya baktım.
" Sana ilk açılamadığım zaman aklıma geldi ve ilk defa bankataki sohbetimiz." Dedi ekleyerek
" Aynen ya ikimizin aşkı orada başladı demek." Dedim.
O sırada dudaklarıma yapışan Bakugou'ya kenetledim gözlerimi. Birbirimizden ayrıldıktan sonra içeri girdik.

Yerçekimsiz Patlama( Kacchako)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin