Bakugou
Uraraka gittikten sonra Kirishima ile sınıfın olduğu yere gittik. Otobüs gelmişti. İki otobüs vardı birine 1-A
diğerine 1-B sınıfı binecekti. Kirishima ile otobüse bindiğimizde sınıftan eksik olan kimse yoktu daha çok fazlalık vardı. Uraraka nın bahsettiği Melissa. Deku ile oturuyordu. Uraraka da Ashido ile oturmuştu. Ve bu yüzden Kirishima nın planları altüst olmuştu. Kirishima Ashido nun yanına oturacaktı malum. Bahtsız dik kafa. Benle oda en arkada boş olan yere geçtik. Pencere kenarına ben oturmuştum. Kulaklıklarımı tekrar takıp müzik dinlemeye başladım. Beş on dakika geçmeden gözlerimi yumdum.
Uraraka
Beş on dakika sonra telefonuma mesaj geldi. Mesaj gönderen kişi
Kirishima ydı.Kirishima: Uraraka senden bir şey isteyebilir miyim?
Uraraka: Ne oldu ?
Kirishima: İkimiz yer değiştirsek olur mu?
Uraraka: Neden ki ?
Kirishima: Ashido ile konuşmam lazım beni bir konuda yanlış anladı da hem Bakugou uyuyo zaten seni rahatsız etmez.
Uraraka: anladım tamam.
Kirishima:Sağol Uraraka geliyorum.Telefonu kapattım. Kirishima ilk önce buraya gelecekti sonra bende oraya. Dediğim gibi oldu zaten. Ashido ya çaktırmadan yapabilmiştik. Bakugou nun yanına gectiğimde aynı o günkü gibi uyuyordu. Sakin ve huzurlu. Yine müzik dinliyordu. Ama bu sefer onu kaldırmak istemem uykuyu seven birine bunu yapmazdım hem beni uyarmıştı zaten. Bende Bakugou gibi kulaklıklarımı taktım ve bir kaç dakika sonra uyudum.
Kirishima
Ashido ya her şeyi anlatmıştım. Ama onu sevdiğimi söylememiştim. Sadece ona şaka yaptığımı ve mesajların sana geldiğini bilmiyordum dedim. Oda beni affetmişti. Ashido yu gerçekten çok seviyorum. Telefonumdan Bakugou ya mesaj atacaktım ki telefonumu ceplerimde bulamadım. Galiba arkada unuttum.
"Ashido telefonumu alıp geliyorum."
"Tamam"
Ayağa kalktım ve arkaya doğru ilerledim. İlerlerken yerlere bakıyordum. En arkaya ulaştığımda telefonumu yerde buldum. Yere eğilip aldım. O sırada Bakugou ya işi hallettim diyecekken gördüklerime şok olmuştum. Uraraka ve Bakugou uyuyordu. Fakat Uraraka nın kafası Bakugou nun omzuna yaslıydı. Bakugou da Uraraka yüzünden kafası pencereye yaslanmıştı. Yanlışlıkla biraz sesli güldüğümden sınıf arkasına dönmüştü. Herkes koltuklarında ters oturmuş Bakugou ve Uraraka ya bakıyordu. Herkesin gözleri ışıldıyordu. Zaten sınıfta hep en beğenilen ikili oydu. Aptallığım yüzünden onları da uyandırmıştım. İlk önce Uraraka gözünü açmıştı sonra da Bakugou. İkisi de kendilerine bakan gözleri görünce şaşırmışlardı.
" Ne bakıyonuz lan?" Dedi Bakugou
Kaminari
" Uraraka Bakugou siz çıkıyor musunuz?"dedi.
İkiside birbirine baktı hızla birbirinden ayrıldılar.
" Hayır "dedi Bakugou.
" Bakugou ile ben mi hayatta sadece sınıf arkadaşıyız. H-hem Bakugou yla sevgili olmak aptallık olurdu bana g-göre."
Uraraka böyle diyince nedense bir gıcık kaptım. Ama beni üzen şey Bakugou nun Uraraka ya hayal kırıklığı ile bakmasıydı. Herkes Bakugou ya bakıyordu. Uraraka nasıl böyle bir şey söylerdi. Bakugou nun sinirlenmesini bekleyen sınıfta şaşkındı. Soğuk bir ses ve tavırla
"Kirishima bana sormadan başkalarını yanıma oturturma."
Uraraka söylediklerinden pişman gibiydi.
" Hoy Uraraka sence bu biraz ağır olmadı mı?"dedim.
"Diken kafa benim yerime konuşmanı gerektiren bir şey yok."
Bakugou gözlerini kapatıp kafasını cama yasladığında herkes önüne döndü. Uraraka
"Öyle demek is-"
"Ben anladım aptal olmaya gerek yok"
Dedi Bakugou Uraraka nın sözünü keserek.
Uraraka ile kendi yerlerimize oturduk. Bakugou gerçekten kırıldı. Bir insanın onunla çıkması aptallık değildi. Pek dışa göstermesede duygularını içten yaşıyordu.Bakugou
Uraraka nın benim hakkımda böyle düşündüğünü bilmiyordum. Aslında bu laflar beni hiç etkilemezdi umrumda da olmazdı. Ama Uraraka nın söylediği beni biraz kırmıştı. Oysa ben onu kendime yakın görüyorken bunları demesi...
Öyle demek istemediğini söyledi ama neden herkesin içinde beni bu kadar küçük gördü. Belki de arayı açmalıyım.Uraraka
Ah tam bir aptalım. Nasıl öyle bir şey söylerim. Kendimi affettirmem lazım kolay olmayacak ama her şeye varım. Aslında öyle demek istemedim sadece herkesin bakmasıyla ne diyeceğimi bilemedim. Oysa bana bugün o kadar güzel düşünceleri vardı ki her şeyi berbat ettim. Hem de onu kendime daha yakın hissettiğim zaman da. Gerçekten kendimi affettirmem lazım.
Ashido ya sorsam o ne yapacağımı söyler. O da bana biraz sinirli sonuçta arkadaşını saçma bir duruma düşürdüm ve kalbini kırdım. Zaten yerime geçtiğimde bu konuyu konuştuk. Neyse ona sorayım o zaman.
"Ashido "
"Efendim Uraraka "
" Bakugou beni nasıl affeder yani ne yapmam gerek bana yardım et. Sanada söyledim öyle demek istemediğimi "
" Bakugou yu aslında nasıl tanıdıysan öyle ben de pek bir şey bilmiyorum ama affedilme konusunda samimi içten ol. Bakugou yapmacık hareketleri sevmez anca bu kadar yardımcı olabilirim."
" Off peki "
Bende peşinden ayrılmam. Gerçekten kendimi kötü hissediyorum. Ya benimle konuşmazsa yok konuşacak kendimi affettireceğim. Onu gerçekten kaybetmek istemiyorum.Yeni bölüm nasıl?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yerçekimsiz Patlama( Kacchako)
RastgeleBu hikayede bazı yerleri kendi düşüncelerime göre yaptım Uzun zamandan sonra ilk aşkı bulan bakugou... Kacchako 2. Sezonu başlayacakkk.