Uraraka
Sabah kalktığımda çok mutluydum. Sonuçta dünkü not beni etkilemişti. Bakugou beni seviyorsa artık korkmama gerek yoktu. Sadece cesaretimi toplayıp ona söylemek ama bildiğimi bilmemeli. Nedense bugün ona biraz gıcıklık yapasım var. Biraz üstüne gitsem söyler bence. Bugünün kötü planlarını düşünüp okul üstümü giydim.
Bakugou
Bugün okula tabiki gidicektim. Uraraka'yı görmemek benim için eziyetti. Ondan dolayı gidiyordum. Hâlâ merak ediyorum acaba notu gördümü diye. Ama notu gördükten sonra benden uzaklaşırsa hayır öyle bir şey olamazdı. Evden çıkıp otobüs durağına gidiyordum. Uraraka'yı düşünüyordum. Otobüs durağının oraya geldiğimde kulaklıkta müzik dinleyen aptal bir kız gördüm. Mutlu ve her zamankinden daha güzeldi. Yanına sessizce yaklaştım.
" Günaydın!" Dedim. Kulaklığının bir tanesini çıkarıp oda beni hiç beklemiyormuş gibi ilk önce güldü sonra ' senmiydin' der gibi bir bakış attı.
" Günaydın bugün okula geliceğini bilmiyordum ?"
" Bilmen gerekmiyor." Dedim. Böyle diyince dil çıkardı. Otobüs geldiğinde ikimiz cam kenarının orada ayakta durduk. Uraraka bana baktı.
" Bakugou sence ne oldu ?" Dedi
" Ne oldu ?" Dedim bıkkınlıkla.
" Çıkma teklifi aldım." Dediğinde gözlerim açılmış ona baktım.
" Kimden ?" Dedim.
" 1-b sınıfından Yosetsu Awase' den " dedi. Çıldırmak üzereydim biri durduk yere niye benim Uraraka'ma çıkma teklifi ederki. Şunun tipine bak fazla güzel ve baştan çıkarıcı olabilir ama yani ne diye . Aslında yanılıyordum kendimi kandırmaya gerek Uraraka'ya kim aşık olmaz ki.
" Sen ne dedin ?"
" Bilmiyorum" dedim. Ne yani evet mi dicek ? Kafayı yiyeceğim.
" Bir de evet deseydin" dedim. Sessizce .
" Bir şey mi dedin ?"
" Yok." Acaba bunun için mi mutlu ? Hele bir o çocuğu göreyim. Otobüsten indikten sonra
" Şey sence o çocuk nasıl biri ?" Dedim
" Tatlı, düşünceli, neşeli biri dün biraz konuşmuştuk okulda ."
Ha bir de konuşmuşlar. Tiplere bak söylediği şeylerin hepsi fazlasıyla bende var. Neşeli kısmı hariç.
" Evet diyeceksin o zaman ?" Dedim.
" Ne! bilmiyorum belki ."
Ne saçmalıyor bu kız yani kabul edip etmeme konusunda kararsız kaldıysa bir şeyler vardır. O sırada yanlışlıkla elimde iki küçük patlama yapmıştım sinirden.
" Napıyosun ?"dedi
Sadece sinirli bir şekilde baktım. Oysa gülüyordu. Sakinleşmiştim. Aptal kız sinirlenmeme de izin vermiyor ki gülüşü içimi ısıtınca sakinleşiyor. Hoşuma gidiyor. Ahh şuan bundan önemli olan bir konu var. Uraraka ve Awase denen çocuk. Benim gibi biri varken ona gitmez tabi ki. Diken kafa yolda ikimizi de görmüştü. Beni görünce hızla yanıma gelip sarılmıştı.
" Bakugou iyi olduğuna sevindim." Dedi. Salak diken kafa niye bu kadar duygusal ki.
" Tch" güldüm. Benden ayrıldıktan sonra
" İyi misin tüm sınıf seni çok merak ediyor şuan geleceğini de bilmiyolardır." Dedi. Ne yani sınıfın işi gücü yok beni mi merak ediyor ? Hepsi kafayı yemiş.
" Uraraka günaydın."
" Günaydın Kirishima." Dedi.
Üçümüz beraber gidiyorduk. Uraraka ya bakmamaya çalışıyordum çünkü sinirim kayboluyordu. Tabi bakmamak elde değil. Şu Awase'yi merak ediyorum nasıl bir tip ?
" Uraraka Kirishima'ya yeni sevgilinden bahset ? " dedim. Kirishima ikimize bakıp gözlerini açtı.
" Bakugou ile sevgili misiniz ?" Dedi.
" Hayır 1b sınıfından Awase ama tabi sevgili değiliz belli değil." .Kirishima'nın olduğu tarafa dönüp gözümü kapatıp açtım. Kirishima bana bakıyordu. Uraraka'nın dediklerini duyduktan sonra bana tek kaşını kaldırmış sırıtıyordu.
" Awase mi Bakugou geçmiş olsun ?" Dedi. Aptal şimdi benim yerime itiraf edecek.
" Niye ki ?" Dedi Uraraka
" Niye bana geçmiş oluyo anlamadım?"
" Awase iyi biri bende severim." Dedi bana bakıp güldü. Bense ona ölümcül bakışlar atıyordum.
"Beni ne ilgilendirir ki aptal kızın sevgilisi." Dedim biraz önden yürüdüm. Uraraka yanıma gelip
" Bugün biraz garipsin kendi kendine konuşuyorsun sinirlisin ne oldu sana ?" Dedi.
" Gayet iyiyim bir şeyim y-" diyoken kafama vurdu.
" Tamam sanada sevgili buluruz." Dediğinde saçını çektim. Yine ikimiz sınıfa kavga ederek girdik." Ne diye durmadan vuruyosun kafa ma ?" Dedim sınıfa girdiğimizde. Sonra üstümde hissettiğim bakışları farkettim. Sınıfa döndüğümde herkes bize bakıyordu.
" Ne bakıyosunuz lan ?" Dedim.
Sonra yüzleri bir anda güldü.
" Bakugou iyi olduğuna sevindik seni çok merak ettik ?" Dedi Sero.
" Aynen iyi misin ?" Dediler bende Uraraka'ya kötü bakışlar atıyorken hiçbir şey olmamış gibi sırama gidiyordum. Sıramın hemen bir kaç adım önünde durdum çünkü karşimda Sero ve Kaminari vardı. Bana bakıyolardı.
" Ne bakıyosunuz ?" Dedim.
İkiside bir anda bana sarıldı. Sonra Mina ikisinin arkasından gelip sarıldı. Biraz şaşırmıştım. Sanki ölüp dirilmişim gibi. Hepsi benden ayrıldı.
" Ne diye sarılıyorsunuz ?" Dedim.
" Bilmen senin o Uraraka'yı kurtarma anın ve hastanedeki ölü gibi ruhun ondan duygulandık." Dedi Sero.
" Bu kadar aptal olmayın " dedim sırıtıp. Hepsi bana kalpsizmişim gibi baktı. Böyle dediğim için. Arkadan
" Merak etmeyin Bakugou sadece sevdiklerine aptal der. " Dedi.
" Aptal kız " dedim ona dönüp. Gülüyordu.
" Bakın " dedi.
" Yani seni seviyor ?" Dedi Kaminari
" N-ne hayır saçmalamayın lan." Dedim yerime oturdum.
Herkes inanmış gibi yapıp yerine oturdu. Bende Uraraka ile bakışıyordum. Bana pis pis sırıtıyordu. Bense sinirli bir şekilde bakıyordum. Ve Aizawa sensei içeri girdi. Derse girecekken
" Bakugou seni iyi gördüğüme sevindim." Diyip derse geçti.
~~~
Bir kaç ders geçmişti ve tenefüsteydik. Sınıfa biri girdi. Kirishima önüme oturup işte Awase geldi. Baktığımda Uraraka'nın yanına gidiyordu. Kızlarla konuşuyordu. Bir anda Uraraka'nın kulağına bir şeyler söyledi. Bu çocuğun bu kadar yakın olmasını nasıl göze alabilir. Bu manzaraya daha fazla maruz kalmamak için önüme döndüm. Kirishima'nın gözleri bendeydi.
" Kıskançlık sezdim sanki ?" Dedi
" Ne kıskançlığı kimi kıskanıcam ki ?"
" Uraraka ve Awase'yi." Dedi.
" Beni ilgilendirmiyor." Dedim. Kafamı sıraya koydum pencereden gökyüzüne bakıyordum.
" Ahh duygularını belli etmesen de ben anlıyorum." Dedi ve gitti.
Dışarıyı seyretmeye devam ettim.
~~~
Öğlen arasıydı. Herkes yemekhaneye iniyordu. Bende Kirishima ile gidiyordum. Bir kaç dakika sonra yemek almıştım tam erkeklerin olduğu masaya oturacakken kızların masasındaki Awase'yi gördüm.
" Kirishima gel başka yere gidiyoruz" dedim. Uraraka' nın karşısına oturdum. Kirishima da yanıma. Diğer yanımda Mina vardı.
" Afiyet olsun kızlar."dedi Kirishima
Awase' ye baktım. Uraraka'ya bakıyordu. Elimdeki çubukları sıktım. Bir tek ben o gözlere dalabilirim o değil. Uraraka' ya baktım. Yemek yiyordu.
" Siz sevgili misiniz ?" Dedi Kirishima
" Hayır arkadşız sadece sonuçta onu pek tanımıyorum." Dedi Uraraka
" Burdan öyle gözükmüyor." Dedim.
" Nasıl gözüküyorsa öyle algıla" diyen Awase'ye baktım. Yutkundu.
" Peki abi kardeş gibi algılıyorum o zaman" diyip yemek yemeğe devam ettim. Hepsi bana bakıyordu. Kızlar sırıtıyordu. Uraraka' ya
" Hey Uraraka sen mi hastaneden benim kolyemi aldın ? Sorduğumda aldı dediler bende sen almışsındır diye düşündüm. " Dedim
" Ha evet unutmamak için takmıştım." Dedi boynunda bir kolye çıkardı ve bana uzattı. Bende kolyeyi alıp taktım.
" O kolye neydi ?" Dedi Kirishima
" Seni ilgilendirmez." Dedim
Yemeğe devam ettim. Awase tekrar Uraraka'nın kulağına bir şeyler söylemeye başladı sonra Uraraka nedense kızardı. Bense ikisine bakıyordum. Tepkisiz bir şekilde. Masadan sakin bir şekilde kalkıp
" Afiyet olsun !" Diyip gittim. Sınıfa çıkıyordum. Sınıfa girdiğimde yerime oturdum. Aptal kız bari önümde durmasalardı. Al işte niye oraya oturdum ki ! Demek şansım kalmadı.
Kolyeyi açıp içindeki fotoğrafa baktım. Aptal gibi bir de içine not koydum. Bugün berbat bir gün. Uraraka için geldim ama onun yanında değilim. Şuan sırtımda hala ağrı var ama okula gelmek için anneme yalan söyledim. Fakat yalan biraz boşa çıktı. Bugün normalde beraber oturup konuşmamız gerekiyordu. Acaba notu gördüde benden mi uzaklaşıyor.
Bunları düşünürken içeri Kirishima girdi. Tabi bizden başka kimse yok. Önüme oturdu.
" Niye gittin diye sormicam ." Dedi
" Aptal aptal konuşma zaten sinirlerim bozuk."
" Acaba neden? Sebebi Uraraka mı ?"
" Karar verdim. Kolyesini alıp içindeki notu çıkarıcağım. En başından saçmaladım."
" Bence yapma derim sonuçta bunu yaparsan pişman olursun ."
" Ne düşündüğümü biliyor muyum sanki ?"
" Uraraka'yı mesela." Dedi güldü.
O sırada içeri Kaminari Sero girdi. Birinden bahsediyolardı.
" Sevgili olmuşlar yani bana öyle geldi." Dedi Sero.
" Çocuk gözlerini Uraraka'dan ayırıp bana baksa tipine bakıcam." Dedi Kaminari ikiside gülmeye başladılar.
Buna daha fazla dayanamayıp lavaboya gittim. Lavabodan çıktıktan sonra elimi yüzümü yıkayıp kuruladım. Aynanın karşısına geçip kendime baktım. Sonra tuvalete giren Awase piçini gördüm. Beni gördüğünde tedirgin oldu. Yaklaştım
" Uraraka ile sevgili misiniz ?" Dedim. Sinirli bir şekilde.
" Hayır."
Çocuğu yakasından tutup duvara dayadım
" Ona yaklaştığını veya güzel gözlerine bakmayı bir daha denersen seni öldürürüm. Senin gibi bir aptalın onun yanında durmasına katlanamıyorum zaten." Dedim yakasını sertçe bıraktım. Lavabodan çıktım. Asansöre bindip terasa çıktım.
Aptal kız başımı belaya sokuyor. Daha önce bu kadar kıskanç değildim ne oldu bana ya ! Uraraka tüm ayarlarımla oynadı sağolsun güzelliğiyle. Bugün onu sahile çağırmalıyım daha sevgili yapmadan. Ve bu sefer kesin ona söylicem. Söyleyemezsem içimdeki kalbim buna daha fazla dayanamaz...
Beğendiniz mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yerçekimsiz Patlama( Kacchako)
DiversosBu hikayede bazı yerleri kendi düşüncelerime göre yaptım Uzun zamandan sonra ilk aşkı bulan bakugou... Kacchako 2. Sezonu başlayacakkk.