Bir değişiklik

2K 128 47
                                    


Sabah annemin bana bağırması ile uyanmıştım.işte bu tam bi kabus
" Bakugou kal seni hantal" diye beni yataktan düşürdü.
" Ahh napıyosun be kadın"
" Okul seni bekler ve kahvaltı yaptım aşağı çabuk gel" dedi ve odadan çıktı.
Ahh ! Annem ve hoş hareketleri. yerden kalkıp bi duş aldım hemen üstümü giyip saçımı düzelltim . Çantamı alıp aşağı indim. Hızla kahvaltı yapıp çıktım. telefonumu çıkarıp kulaklığımı taktım . Müzik dinlemeye başladım.
Donmuş durağının oraya çoktan varmış ve otobüs bekliyordum.
" Günaydın"
" Ha! Ne ?"
Biri bana günaydın demişti .sağıma döndüğüm anda uraraka bana tuhaf tuhaf bakıyodu.
" Napıyosun? Sen " dedim biraz gerileyip .
" Hiç otobüs bekliyorum .senin gibi ." Dedi
" Benden uzakta bekle o zaman " dedim .
" Hah! otobüs geldi ." Dedi
Otobüse bindim ve arkaya doğru ilerledim . Her zaman ki gibi her yer dolmuştu .
Bende yukarıda ki demirlerdeki tutacaklara tutundum . Yanımda duran uraraka kısık sesle
" Ah kulaklığımı unutmuşum.lanet olsun." Diye mırıldandı.
Bende dün akşam ki gibi sol tarafı kendi kulağıma sağ tarafıda onun kulağına taktım. Bunu yapmamın sebebi yol boyu bana soru soracak olmasıydı . Bana bakıp hafif güldü sonra önüne döndü.bende müziği başlattım.( Müzik -marron 5 _ memories) 'tı . Sonunda benim ineceğim yere gelmişti . Kulaklığı uraraka dan alıp çantama koydum. Ve donmuştan indim.uraraka da tam arkamdaydı .
" Teşekkür ederim" diye seslendi .
Bende bi şey demeden yürümeye devam ettim .
Okulun önünde izuku yu gördüm. Hızla yanından geçmiştim . Sınıfa girip yerime oturdum. Bir kaç dakika sonra herkes içeri gelmişti aizawa sensei de dahildi.
" Bugün bir kaç test yapıcaz ve herkes şimdi aşağı dışarı çıksın. Hepimiz aşagı indik . Aizawa sensei bize bir kaç yarış yaptırıyordu yapılan tüm yarışlarda herkesi geçmiştim . Yarışlar bittikten sonra aizawa sensei gitmişti . Her zaman ki gibi yine herkes deku yu övüyordu . Buda benim sinirimi bozuyordu o kadar iyi olsamda hiç kimse tarafından tebrik bile edilmemiştim . Yine sinirlerim bozulduğundan onların yanından gitmiştim . Her zaman olduğu gibi okulun terasının uçlarında bağdaş kurup etrafı gözlüyordum.

Uraraka
Bakugou her zaman ki gibi aramızda yoktu .biz kızlarla beraber oturmuş konuşuyorduk.
" Bakugou yine erkeklerin arasında yok " dedi yourozo-momo .
" Açıkçası bakugou dan korkuyorum ben " dedi Tsyu chan .
" Bence gayet iyi biri ." Dedim
Hepsi birden bana bakmış
" Ne ? " Demişlerdi.
" Dediğim gibi iyi biri" dediğimde zil çaldı öğle arasına girmiştik kızlarla yemekhaneye doğru ilerledik . Yemekhanede bizim sınıfın olduğu masaya geçtik . Ben daha yemek almamıştım . Etrafa biraz göz attığımda Bakugou yu görememiştim.
Bende kalkıp yemekhaneden iki burger alıp bakugou yu aramaya gittim. Bizim sınıfta olur zannetmiştim ama değildi. Bi ara onu terasın ucunda otururken görmüştüm. Kesin ordadır diyip gittim. Teresa geldiğimde bakugou karşıda teras ucunda oturuyodu.
Bende yanına gidip
" bakugou" dedim .
" Ahh ne var" dedi bana dönüp
" Açmısın? " Dedim.
" Evet şimdi yemek almaya gidicem." Dedi . Önüne dönük bir şekilde .
Bende yanına oturup bağdaş kurdum hamburger den birini uzzattım .
"Bu ne ? " dedi.
" Hamburger. Sana aldım." Dedim
Elimden alıp
"Teşekkür ederim . " Dedi ona içeceğinide uzattım.
" Güzel manzaraymış . Burada napıyorsun tek başına? "Dedim.
"Seni ilgilendirmez "
" Peki .Niye hep yemekhaneye geç geliyorsun? " Dedim.
" Daha fazla insan görmemek için" dedi.
Tam bir şey diyecekken bana kafasını yaklaştırıp
" Artık susucak mısın ? " Dedi .
Kafamı sallayıp
" Tamam peki öyle olsun" dedim.

Kafamı sallayıp " Tamam peki öyle olsun" dedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bakugou ile yemek yemek huzur vericiydi. Sessiz ve sakin dik saçları geriye doğru giderken ki ifadesi . Bu hareketler sinirli bakugou değildi. Aslında oydu ama kimse farketmemişti. Ve iyi ki bunu ilk fark eden ben oldum. Bir anda
" Bana niye bu kadar uzun süre bakıyorsun ? " Dedi.
O an biraz utandım açıkçası
" Şey ... Hiç aslında senle takılmak çok keyifli " dedim.
" ..." Bana boş boş baktı .
" Neden sadece kirishima ve denki ile konuşuyosun ." Dedim
" Bilmem sen niye benimle konuşuyosun deku varken." Dedi
" Ben deku ile arayı açtım ama hala arkadaşım . Onu gerçekten arkadaşım olarak görmeye başladım. Senide.
Dedim gülümseyerek
" Onu gerçekten arkadaşım olarak görmeye başladım dedin önceden neydiki ? "
" Önceden ondan hoşlandığımı sanıyordum ama zaman geçtikçe onu sadece arkadaş olarak görüyorum."
Dedim. Bir kaç dakika sonra zil çaldı.
" Ben sınıfa gidiyorum" dedim
" İyi güle güle " dedi.
Bende sınıfa gitmek için asansörü bekledim . Beklerken  Bakugou da yanımda belirdi . O sırada asansör geldi . Beraber asansöre bindik .
" Bu akşam sahile gelicek misin? " Dedim.
" Seni ilgilendirmez." Dedi
" Onu biliyorum da sohbet ederiz.  Gel seni beklicem aynı bankta " dedim.
" Boşa bekleme" dedi.
Asansör durdu ve içeri iki kız daha girdi. Bu kızlar 1-C sınıfındaki popüler kızlardı.
" Merhaba bakugou ." Dedi sarı uzun  saçlı olan kız.
" Bu akşam bir şeyler yapalım mı ?"  Dedi diğer mavi saçlı kız.
Bakugou ikisine de cevap vermemişti.
Sarı saçlı kız bakugou nun elini tutup " patlamarın çok etkileyici" dedi .bu kızlar benim sinirimi bozuyordu.
Bakugou
" Eğer elini çekmezsen o etkileyici patlamayı sana daha yakın göstericem."dedi sert çıkışarak.
" Çok şakacısın " dedi mavili
Bakugou onlara yandan bir bakış atarak
" Galiba sende istiyosun ha! " Dedi.
Diyince asansör durdu . Bakugou ve ben asansörden çıktık. Ve sınıfa ard arda girdik .




Yerçekimsiz Patlama( Kacchako)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin