Her şey yolunda

849 73 9
                                    

Uraraka
Bakugou ile kurtulduktan sonra ifade verdik ve eve bırakıldık. Ondan sonra okula gitmedik. O günün ardından All might ve Aizawa sensei geldi. Ve annem ve babmdan özür dilediler. Bize okul yurdu olacağını orada güvende olacağımızı söylemişlerdi. Annem ve babam onlara güvendiklerinden dolayı kabul etmişti. O günün ardından sonra okula gidicektim. Ama hazırlanmak için odama gittim. Bavulumu eşyalarımı hazırladım. Tabi ki Bakugou'nun verdiği gülleride getirecektim. Üstlerimi hazırladıktan sonra yatağıma geçtim. Bakugou'ya mesaj atıcaktım. Ama ondan önce boynumda hissetmediğim kolyemi bulamayınca korktum. Etrafa o kadar bakınsamda bulamadım. En sonunda pes ettim. Kötülerin bizi tuttuğu yerde düşürdüm herhalde. Ama şimdi Bakugou'ya ne diyeceğim ki yani üzülebilirdi. Bunun endişesini yaşarken uykuya daldım.
~~~~
Sabah kalktığımda üstüme bir şeyler giymiş ve bavulumu alıp evden çıktım. Annem gili pek göremeyecektim ama böylesi daha iyi olacaktı. Kapının önünde UA servisi vardı. Aizawa sensei de ordaydı. Servise bindim içeride Kirishima Kaminari Sero ve Tokoyami vardı. Hepsi sayılır Bakugou'nun takıldığı insanlardı.
" Günaydın .!" Diyip arkalarındaki yere geçtim. Pencere kenarında oturuyordum. Hepsi bir anda başıma toplandı.
" Uraraka!" Dedi Kirishima
" İyi misin seni çok merak ettik ve geliceğini düşünmemiştik." Dedi ekleyerek.
" Önemli bir şeyim yok merak etmeyin." Dedim. Gülerek. Kaminari yanıma oturdu
" Bakugou ile neden kaçırıldınız ki" dedi. Bense cevap vermedim.
" Bilmiyorum." Dememle önden Aizawa sensei konuştu.
" Rahatsız etmeyin bu durumla ilgili." Dedi. Kaminari sustu. Hâlâ yanımda oturuyordu. Konuyu değiştiren kişi Sero olmuştu. Ama değiştirmese daha iyi olurdu.
" Ee Bakugou ile nasıl gidiyor ?" Demişti.
" Her şey olduğu gibi." Dedim.
" Hiç öpüştünüz mü ?" Diyen Kaminari'ye baktım. Cevap vermedim.
" Tabi ki de öpüşmüşlerdir." Dedi Kirishima.
" Hey y-yok öyle bir şey." Dedim.
Hiçbiri bana inanmasalarda konuyu kapattılar. O sırada servis durdu. Bu sefer binen kişi Deku idi. Bende o sırada tam yer değiştirecektim ki Deku bana şaşkın şaşkın bakıyordu.
" Uraraka !" Dedi
" Efendim." Dememle gözlerinden yaş geldi. Her zamanki hali işte duygusal.
Kaminari gilde ona bakıyordu. İşte o sırada otobüs tekrar durdu. Deku otobüs durunca bana sarıldı. Bu normaldi. Sonuçta ikimiz arkadaştık yakın bir arkadaş hemde. Bende ona karşılık vermiştim. Gözlerim otobüse yeni binen ve bize bakan Bakugou'ya kaydı. Yüzü morluklar içindeydi. Elide sargıda.Deku dan ayrıldım. Kirishima Deku'ya Bakugou'yu göstermesiyle Deku da açıklama yapmaya başladı.
" Ben o an-" diyorken sözünü kesti. Deku'nun yakasını tuttu.
" Ne yapıyorsun lan sen ?" Dedi. O sırada  Aizawa sensei konuştu.
" Kavga eden yurdun temizliğini yapıcak. Ona göre." Dediğinde Bakugou Deku'yu yere bıraktı.
" Tch." Dedi. Bana baktı. Sinirli gibiydi. Gülmekle yetindim. Arkalara bir yere ilerledi. Beni de kolumdan tutuyordu. İkimizde bir yere oturduk. Pencere kenarında ben vardım.
"Bakugou." Dediğimde cevap vermemişti. Ne yani benimle konuşmuyor mu ?
" Bak Deku benim için endişelendiğinden sarıldı ee benim de yakın arkadaşım. O yüzden." Dediğimde yüzünü bana çevirdi. Tam bir şey söyleyecekken Kirishima gil gelmişti yine.
" Bakugou ." Dedi Kirishima
" Seni çok merak ettik iyi misin ?" Dedi ekleyerek. Bakugou üçüne baktı. Tokoyami yoktu.
" Sizene lan !" Demesiyle karnına vurdum. Üçüde bana şaşkın şaşkın baktı. Bakugou karnını tutuyordu.
" Ne ya-" diyecekken sustu. Ona gözlerimle arkadaşlarını gösterdim. Dediğimi anlayınca göz devirdi. Yani onlara normal bir şekilde cevap verse olmaz mıydı? Sonuçta onu merak etmişlerdi.
" Gördüğünüz gibi iyiyim ." Dedi. Şu aptal. Bakugou'yu itip yere düşürdüm. Kalktığında
" Lan aptal kız ne diye vuruyorsun ?" Dedi. O sırada Kirishima gil ona öküz gibi sarıldılar. İstediğim olmuştu. Sonuçta onlarda bunu istiyordu. Bakugou'ya baktığımda mutlu gibi görünüyordu.
" Tamam yeter ölmedim ya ." Dedi. Birbirinden ayrıldıklarında Bakugou yerine oturdu. Bana baktı
" Ödeşicez " dedi sessizce. Sadece gülmüştüm. Servise bir kaç dakika sonra dolmuştu. Hepsi etrafımıza toplanmıştı. Bize soru soruyordu. Bu duruma Aizawa sensei el attı ve bizi kurtardı. Otobüsten indikten sonra kızlar üzerime atlayıp bana sarıldılar biraz nefes alamasamda bir şey demedim. Bankugou yanımızdan geçiyorken.
" Dikkat edinde aptal kızı boğmayın." Dedi. Dil çıkardığımda gülmüştü.
~~~~
Ahh sonunda bitmişti. Gelen eşyalarımı dizmiştim. Yurt bir harikaydı aynı malikane gibiydi. Akşam yemeği saati gelmişti. Ve tabiki akşma olmuştu. Eşyaların gelmesi ve onları diznesi bu kadar uzun sürmüştü. Odadan çıktığımda kızlarda beni çağıracaklardı. Tam zamanlama ile gelmiştim. Kızlarla salona geçtik herkes oradaydı. Yemek masasında ise yemekler. Bizde geldiğimizde masaya geçtik. Bakugou tam karşımdaydı. Yemekler efsaneydi.
Herkes iştahla yiyiyordu. Bi ara gözlerim Bakugou'ya kaydı. Sakin bir şekilde yemek yiyiyordu. Yüzü morluklar içindeydi. Onu böyle görmek istemezdim ama zorundaydım sanki. Boynundaki kolyenin zincirini görmemle kendi zincirmi aklıma geldi. Ağzına yemeği koyduğunda bana baktı. Gözleri büyüdü. Kafasını ne bakıyorsun diye salladı. Yanaklarım kızardı. Yani sonuçta onu izlediğimi farketti. İkimiz bakışıyorduk birbirimizle ki etrafımdaki bakışları hissettim. Hepsi bize dönmüş bakıyordu.
" İsterseniz çıkalım biz ?" Diyen Kirishima'ya baktım. Bakugou ile aynı anda hızlı bir şekilde yemek yemeğe devam ettik. Sınıf imalı bakış atsada görmemeye çalışıyordum.
Bakugou ile yemekleri hızlı yememizden dolayı aynı anda kalktık.  Odama telefonumu alacakken
" Uraraka." Diyen Bakugou'ya döndüm. Yanıma geldi.
" Kolyen nerede ?" Dediğinde paniğe kapıldım.
" Ş-şey onu kaybettim ve bulamıyorum özür dilerim." Dedim. Bakugou bana baktı. Elinden kolyeyi bana gösterdi.
" Aptal kız oradayken ben almıştım." Dediğinde mutlu oldum. Tam alacakken elini geri çekti ve vermedi.
" Arkanı dön ben takarım." Dedi. Bende dediğini yaptım. Bakugou kolyeyi takıyorken
" Aptal sevgilim bir daha kaybetmesen iyi olur . X dedi sessizce kulağıma eğilip. Taktıktan sonra arkadan kafama öpücük kondurmuştu. Ona döndüğümde şaşırmıştım. Tüm sınıf yine bize bakıyordu. Meraklı gözlerle kızarmıştım. Bakugou arkasına döndüğünde
" Ahh!! ne  yapıyorsunuz lan ?" Dedi.
Hepsi
" Bilmem film izliyormuş gibiyim " dedi Mina.
" İ-iyi geceler." Diyip hemen odama gittim.

Yorumları bekliyorum okuyucular.. 
Bölüm hoşuma gitti sizinde hoşunuza gideceğinden eminim.

Yerçekimsiz Patlama( Kacchako)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin