Uraraka
Eve geldiğimde direk odama girdim. Az önce Bakugou'yu öptüğüme inanamıyorum. Ama biraz kızardı gibi. Bugün ben ona biraz gıcıklık yapmıştım. Masama geçip kitap okuyacaktım. Masadaki karanfili farkettim. Bunu Bakugou vermişti. İlk defa birinden çiçek almıştım. Hem de sevdiğim kişiden almak güzel bir duyguydu. Neyse yaklaşık bir saat kitap okuduktan sonra yatağıma geçtim. Acaba ne yapıyor şuan ? Mesaj atsam mı ? Telefonumu alıp Bakugou ya mesaj attım. Şanslıydım ki çevrimiçiydi.Uraraka: Napıyosun ?
Bakugou: Oturuyorum.
Bir şey mi oldu ?Uraraka: Sana mesaj atmak için bir şey mi olması lazım ?
Bakugou: Bilmem.
Uraraka: Canım sıkıldı mesaj attım.
Bakugou: Her canın
sıkıldığında bana mesaj
atabilirsin.Uraraka: Gerçekten mi ?
Bakugou: Tabiki de hayır.
Ben nasıl her canım
sıkıldığında seni
öpemiyorsam sende mesaj
atamazsın.Uraraka: Biraz daha beni öpme isteğinden bahsedersen gerçek anlicam.
Bakugou: Gerçek algılaman
gerek zaten.Uraraka: Şaka mı yapıyorsun.
Bakugou: yo aslında
ciddiyim.Uraraka: Malesef geçekleşemicek.
Bakugou: Çoktan gerçekleşti
bile.Uraraka: Ne zaman ?
Bakugou:Kampta ve bugün.
Uraraka: Bir daha olmicak ama.
Bakugou: Sen öyle san zaten bana karşı koyamıyorsun.
Uraraka: Bu konu iyice saçmaladı. Kapatalım.
Bakugou: Utanmana gerek yok. Sevdiğin kişiyle konuşmak tuhaf olmuyor mu?
Uraraka: Sevdiğim kişi kim ?
Bakugou: Ben
Uraraka: Saçmalama nerden çıkarıyorsun ?
Bakugou: Merak etme aptal değilsin.
Uraraka: Yine mi her seferinde laf sokmaktan çekinmiyorsun değil mi?
Bakugou: Hoşuma gidiyor. Bende seninle sevgili olucak kadar aptal değilim. Yui denen kızla olurum daha iyi.
Uraraka: Peki sen bilirsin. İyi geceler.
Bakugou: Sen beni yanlış anladın galiba.
Bakugou: Hey Uraraka !
(Uraraka çevrimdışı)
Bakugou ya cevap vermemiştim. Kendimi nedense reddedilmiş hissediyorum. Bende ona söylediğimde demek oda böyle hissediyordu. Ama diğer dediği demek Yui yi tercih edersin peki Bakugou Katsuki seni biraz süründüreyim. Sen beni süründürmüştün. Yarın için kötü planlar düşünerek uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yerçekimsiz Patlama( Kacchako)
RandomBu hikayede bazı yerleri kendi düşüncelerime göre yaptım Uzun zamandan sonra ilk aşkı bulan bakugou... Kacchako 2. Sezonu başlayacakkk.