Kamp Otobüsünü Beklerken

1.5K 109 52
                                    

Bakugou
Eve geldiğimde direk yukarı çıktım ve yatağıma uzandım. Bir kaç dakika sonra annem geldi.
" Bakugou aç mısın?"
" Hayır"
Annem
" Bakugou bu çiçek kimden?"
"Ha hangi çiçek?" Arkamı döndüğümde annem masamın üstündeki çiçeği elliyordu.
Ayağa kalkıp
" Hey elleme onu hem kimseden değil."
Annem bana baktığında bir yüzüme birde elime bakmıştı.
" Yine ne yaptında bu hale geldin."
" Bugün çok fazla soru sormuyo musun?"
"O zaman cevap verde sormayayım"
"Çiçeği bir arkadaşım verdi."
"Hangi kızdan aldın?"
"Buna yanıt yok. Bugün de bir hırsızı yakaladım onunla kavga ettim."
Annem yanıma yaklaştı ve kafama sert bir şekilde vurdu.
" Aferim gittikçe akıllanıyorsun benim aptal oğlum. Hadi neyse ben artık gideyim de sevdiğin kızı düşün."
"N-ne öyle biri yok ki"
" Sen bilirsin. Peki yarın kamp var eşyaların hazır mı?"
"Evet hazır. Artık çık uyuyacağım"
Diğince annem odadan çıktı. İlk defa bu kadar sakin bir konuşmuştuk annemle. Uyumak için üstümü değiştirdim ve tekrar yatağa uzanıp gözlerimi yumdum.

~~~~~
Sabah kalktığımda saat 07:00 ' di. Yataktan kalkıp banyoya girdim ve elimi yüzümü yıkadım. Aşağı indiğimde kimse uyanmamış gibiydi. Bende kendime göre bir sandviç hazırlayıp yedim. Tekrar odama gidip bir duş aldım. Duşumu yaptıktan sonra siyah pantolon beyaz tişört üzerinde bir siyah çeket giydim. Banyoya girip saçımı kuruttum. Banyodan çıkınca eksik bir şey var mı diye etrafıma baktım. Masamın hemen yanında olan spor çantamı aldığımda hazırdım. Aşağı inip ayakkabılarımı giğdim ve evden çıktım. Otobüs durağına yürümeye başladım. Yürürken kulaklıklarımı takıp müzik dinledim.
( Müzik medyada)
Otobüs durağına geldiğimde pek kimse yoktu. Bugün erken gelmiştim. Fakat yavaştan gelmeye başlıyorlardı.
Saat 08.00 olmuştu. Müziğin ritmine dalmışken sağ omzuma biri vurmuştu. Sağım döndüğümde bu Uraraka ydı. Ne yapmaya çalışıyor.
Ona uzunca bir süre baktım o ise komikmiş gibi gülüyordu.
" Ne oldu ne bakıyorsun?"
" Ne yapmaya çalışıyorsun acaba "
"Ha pardon bir an boşluğuma geldi. Neyse günaydın."
" Sanada "
Tam o sırada otobüs geldi. Bizde bindik. Durakta kimse yok ama otobüste oturacak yer yok. Neyse pencere kenarının orda ayakta kalmıştık. Uraraka kulaklıklarını takıyorken otobüs sola döndü oda dengesi biraz bozuldu. Bende pencere ve kendi arama aldım onu

Hiçbir şey olmamış gibi pencereden dışarı bakıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hiçbir şey olmamış gibi pencereden dışarı bakıyordum. Uraraka nın bana baktığını anlıyordum. Sonunda ineceğimiz yere gelmiştim. Otobüs durduğunda ikimizde indik. Okula doğru gidiyorduk. O sadece biraz gerideydi. Okulun önüne geldiğimizde sayılır herkes gelmişti. Gelen sınıflar 1-A ve 1-B ydi. Bende bir kenara çekilip bekledim. Uraraka ise karşımda kızlarla sohbet ediyordu. Birkaç dakika sonra 1-B sınıfından bi kız geldi.
Uraraka
Bakugou nun yanına gelen kızı farkettim. Nedense gözlerimi ordan alamıyordum. Yaklaşık aramızda bir metre olduğundan konuşmalarını duyabilecektim. Bi dakka ya ben napıyorum kıskanıyorum galiba... Yok ya ne kıskanması sonuçta arkadaşım değil mi merak ediyorum. Sonunda konuşmaya başladılar.
Kız
" Eline ne oldu Bakugou-kun?"
Bakugou-kun ha!
" Seni ilgilendirmez."
"Peki istersen yarayı baştan sarabili-"
" Gerek yok zaten güzel bir kadın sardı yaramı." diyince bana baktı. Bende hemen önüme döndüm. Kızardığımın farkına varmıştım.
" Ama sargıların eskimeye başlıyor Bakugou-kun"
" Beni duyabiliyor musun acaba . Hem sargı bezi eskirse tekrar güzel kadın yaramı sarar. Ve artık git derim. Sinirlerimi bozuyorsun"
Ben daha çok yerin dibine girerken kızarmaktan. Momo
" İyi misin Uraraka kızardın da?"
" Ha yo- yok bi şey"
" Az önceden beri Bakugou kesiyorsun ama yoksa."
" Ne h-h- hayır o benim sadece arkadaşım yani dostum."
Kızlar iyice üstüme gelince daha çok kızarıyordum ki Bakugou geldi. "Ashido Kirishima aptalı nerde biliyor musun ?"
"Hayır ama birazdan gelir"
"Peki" diyip gidecekken Ashido durdurdu.
"Bakugou "
Bakugou arkasına döndüğünde A-ashido ona sarılmıştı. Bakugou da ona karşılık vermişti. Bir dakika burda ne oluyor? Ashido Kirishima dan hoşlanıyordu ve Bakugou ilede arkadaş olduğunu bilmiyordum. Arkadaşça mı sarılıyorlar yoksa yok canım dostlar bunlar sonuçta Ashido Bakugou yu hiç kötülemezdi. Ama bunu nasıl hiç farketmedim anlamadım.

(Beğendiniz mi?
Söylediğiniz fikirleri diğer bölüme yazacağım)

Yerçekimsiz Patlama( Kacchako)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin