Bakugou
Biri bana sesleniyordu. Gözlerimi açtığımda bulanıklık netleşiyordu.
" Bakugou uyan !" Diyen Uraraka dizlerinin üstüne çökmüştü. Kafasını eğmiş saçları öne geliyordu. Ağlıyordu.
" U-uraraka." Dedim. Bir anda kafasını kaldırdı.
" Bakugou ! İ-iyi misin ?" Dedi titreyen sesiyle. Uraraka ile karşılıklıydık. Ama ellerimiz duvara sabit olan zincirlere bağlıydı. Kafam ağrıyordu. Ama ondan önemli olan Uraraka idi.
"İyiyim sakin ol." Dedim. Patlamalarımı yapamıyordum ellerimi bir kutu gibi olan bir seyin içindeydi. Uraraka baktım.
" Uraraka seni buradan çıkaracağım."dedim. Uraraka bana bakıyordu. İkimizinde kafasından kan akıyordu. Ama durmuştu. Kesilen sağ elime baktım. Sargılıydı. Demekki bize ihtiyaçları var ama ne olabilir?
" Bakugou seni gerçekten çok seviyorum." Diyen Uraraka'ya baktım.
" Ne ! neden durduk yere söyledin
ki ?" Dedim bağırarak.
"Bilmem sadece içimden geldi. Seni seviyorum sev-gi-lim.!" Derken sesi giderek alçaldı ve bayıldı.
" Uraraka!" Dedim tekrar bağırmıştım. Ben uyuyorken ne yaptılar kıza. Uraraka bayıldıktan sonra içeri Twice girdi. Bana baktı
" Hey çok bağırıyorsun az kapa çeneni." Dedi. Sonra Uraraka'ya baktı. Baygın olduğunu görünce çıkıp geri geldi ama yanında Dabi vardı.
" Kız baygın." Dedi Twice
" Tamam kızı al !" Diyince ayağa kalktım.
" Hey nereye götürüyorsunuz ?" Dedim. Dabi bana baktı. Twice Uraraka'yı kucağına alıp kapıya ilerlediler.
" Bırakın onu! Uraraka ! " Dedim. Zincir kısa olduğundan fazla ileri gidememiştim. Kendimi zorlayıp bir kaç adım attım. Duvarı dah zorlamıştım. Ama onlar çoktan gitmişti. Kapının kapanmasıyla dizlerimin üstüne çöküp ağlamaya başladım.( Normalde yüzü kanlar içinde ama )
Uraraka'ya ne yapıcaklarını bilmiyordum. Çaresiz bir şekilde sadece ağlamakla yetindim.
~~~
Beni tuttukları yerden alalı bir saat olmuştu. Yine kavgaya giriştik ama Mr.Compress beni o bilyelerin içine hapsetti ve şuanda bir sandalye de kollarımda yine aynı kelepçeler ve ayaklarım bağlıydı. Oda biraz tuhaftı. İçeride bir camdan oda gibi bir yer vardı. Tavandan zemine kadardı . Odada tek ben vardım. Etrafı biraz daha inceledim. Ve bir kaç dakika sonra içeri birileri girdi. Uraraka gelmişti. Sersem gibiydi. Henüz tam ayılmamış demekki. Amaçları neydi bunların. Uraraka'yı bir yere bağladılar. Tam karşımdaydı.
"Uraraka." Dedim ama cevap vermedi. Tüm kötüler içerideydi.
" Bizi niye kaçırdınız ?" Dedim. Tomura duvara yaslanmıştı.
" Belli olmuyor mu ?" Dedi. Benim anlamadığım şey neydi ?
" Anlasaydım sormazdım." Dedim
" Amaç sizin ikinize acı vermek. Ve bunu televizyona yaymak bu nedenle de UA 'nın değeri düşecek ve etraf karışacak. Ama bize katılırsan yani sende o kapasite çok iyi bir şekilde var. İşte işler kolaylaşır." Dedi. Kafayı yiyecektim.
"Peki neden biz ?" Dedim.
" Açıkçası seni aramızda görmek istemekten ve eğer cevabın hayır ise sen okul birincisi olduğun için. Kızda okulda herkes tarafından sevilen ,güvenilir iyi kalpli biri olduğundan. Yani ikinizle ortalık iyice karışıcak." Demişti. Bu saçma amaç yüzünden seçilmiştik demek. Ama bundan önemlisi artık şimdi bize ne yapacaklarından.
" Bize katılmak istiyor musun ?" Dedi Tomura.
"Tch. Saçmalama bir araya gelen eziklerle mi ? Benim tutunacak başka amaçlarım var. " Dedim. Uraraka'ya bakarak. Bana bakıyordu. Yüzündeki korkuyu ve endişeyi görüyordum.
Tomura duvardan çekildi.
" Peki sen bilirsin." Dedi. Ne yapıcaklardı ki. Uraraka'yı alıp camdan olan odaya soktular. Beni de zorda olsa soktular. Sokar sokmaz elimdekileri çıkardılar ve ikimizi içeri kilitlediler. Cama vurmaya başladım
" Ne yapıcaklar bize ?" Dedi Uraraka elimden tutarak.
" Bilmiyorum ama bu hiç iyi değil. Dedim. Ayağıma değen bir ıslaklık hissettim. Yere baktım içeri su doluyordu. Şu piçler. Demek bizi boğacaklardı. Var gücümle cama vursamda kırılmıyordu. Patlamalar yapsamda boştu. İçeri hızla dolan su dizlerimize geliyordu.
" Bakugou napıcaz ?" Dedi Uraraka .
" Bilmiyorum ama vurmaktan başka çarem yok. " Dedim. Onu nasıl kurtaracağım hakkında hiçbir fikrim yoktu. Burada kısılı kalmıştık. Uraraka'ya baktım bana baktı
" Bakugou seni seviyorum ." Dedi. Ve sarıldı. Bende ona sarıldım.
" Bende seni seviyorum." Dedim. Su göğsümüze kadar gelmeye başladı. Sonra giderek daha da yukarı. Boyumuzu çoktan aşmıştı. Ama yüzüyorduk. Ondan dolayı kısıtlı bir nefesimiz vardı.
" Düzenli nefes alıp ver." Dedim. İkimizde biraz birbirimizden uzaklaşmıştık. Sudan dolayı. Uraraka sanki her an suyun içine dalacakmış gibi geliyordu. Su her artışında bunu farkediyordum. Son nefesimi verip suya daldım. Çünkü artık bitmişti olabilecek hiçbir durum yoktu. Arkma yani Uraraka'ya döndüm. Nefes alması gerekiyordu sanki. Elimi uzattım. Elimi tuttuğunda kendime çektim. Yanaklarından tuttum azı açıktı ama nefes almıyordu.Ağzını geri kapattığında dudaklarımızı birleştirdim. Suyun altında suni teneffüs gibiydi. Ayrıldığımda biraz rahatlamış gibiydi. Her şey o sırada başladı. Kötülere dönmemizle şok olduk. Kahramanlar burdaydı. Hepsi yeni gelmiş gibiydi. Hepsi tutuluyordu. All Might bizi görünce hemen yanımıza geldi. Uraraka bayıldı o sırada. All Migt kilidi kırarak kapıyı açmasıyla sular geri çekildi. Boyumdan aşağı geldiğinde hızla nefes alıp veriyordum.
" İyi misin genç Bakugou?" Dedi All Might
" Evet ama o " dedim. Sular tamamen çekildikten sonra Uraraka'yı önüme uzandırdım. Hemen suni teneffüs yapmaya başladım. Arasıra kalp masajı da yapıyordum. All Might kötülerin yanına gitmişti orada biraz zor durumda idiler. Bense son suni teneffüs ile onu kurtarmıştım. Ağzından su çıkardıktan sonra eliyle yere destek uygulayarak havalandı.
" Bakugou!" Dedi öksürerek. Bense bir şey demeden sarıldım. Uraraka da bana sarıldı. Uraraka ile ayağı kalktık. İçeri giren polis ikimizi de ordan çıkradı. Ambulans da aşağıdaydı. İkimize bir ötü vermişlerdi. Yüzümüzdeki yaralar ve morluklara baktılar. Elimide tekrar sargıya aldılar. Uraraka ile oradan kurtulmuştuk ama kötüler nomular sayesinde kaçmıştı.Bölümü beğenmeniz dileğiyle..
Doğum günün kutlu olsun rkbk112
Bu bölüm de benden sana doğum günü hediyesi heheh 😁😃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yerçekimsiz Patlama( Kacchako)
CasualeBu hikayede bazı yerleri kendi düşüncelerime göre yaptım Uzun zamandan sonra ilk aşkı bulan bakugou... Kacchako 2. Sezonu başlayacakkk.